Хочу поділитись відгуком про негативний досвід покупки в онлайн магазині TOUCH UA. Замовляв дівчині на подарунок телефон, зарядку, чохол… і тд. Подивився по цінах що тут трішечки дешевше ніж в інших більш відомих магазинах. Зробив на сайті замовлення, зі мною звʼязався оператор і сказав що при оформленні онлайн ( а іншим варіантом неможливо придбати айфон) треба платити комісію… Тобто будьте готові що ціна яку ви бачите на сайті і при замовленні буде дорожчою. Це було перше розчарування але що вже робить, підтвердив замовлення. Далі дівчина забрала посилку з пошти і невдовзі поїхала за кордон, телефоном майже не користувалась і ось прийшов час його зарядити і виявляється блок живлення не працює! Ну як так, пишу оператору що робить?, каже що такого не може бути , у них тільки оригінальні і нові товари,присилайте до нас ми перевіримо. Дівчина в Чорногорії, Нової пошти там нема, і пересилка в Україну коштує 20€, майже як сам пристрій… Якщо б у них були оригінальні і нові товари то такого б не трапилось! Будь те обережні, краще трохи переплатити в інших магазинах але отримати нормальні робочі товари!!! Доречі кешбек магазин не нарахував! Створив звернення через Letyshops але не думаю що щось з цього вийде.
Добрий день, Костянтине! Дякуємо вам за відгук і хочемо детально відповісти на ваші зауваження. Щодо ціни, яка, на вашу думку, виявилась вищою за заявлену на сайті: варто враховувати, що при накладеному платежі поштові служби беруть комісію за переказ коштів. Ми завжди інформуємо клієнтів про цю особливість. Вам було запропоновано альтернативний спосіб оплати — онлайн-оплату, комісія за якою у 2,5 рази менша. Ви погодилися на цей варіант і тим самим змогли заощадити частину коштів. Чи можна в такому випадку вважати це мінусом магазину?
Стосовно зарядного пристрою: процедура повернення коштів дійсно передбачає повернення товару продавцю. Ваше прохання повернути гроші без повернення самого пристрою, лише на підставі ваших слів, є нестандартним і не відповідає загальноприйнятим правилам роботи магазинів. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», покупець зобов'язаний повернути товар для подальшого розгляду ситуації та прийняття рішення про повернення коштів.
Ми розуміємо вашу ситуацію, враховуючи те, що ви наразі перебуваєте за кордоном. Саме тому ми пішли вам назустріч і запропонували компромісний варіант — компенсацію половини вартості пристрою без необхідності повернення товару. На жаль, ви відмовилися від цієї пропозиції.
Просимо вас зрозуміти, що без фактичного повернення товару ваша заява про його неоригінальність чи несправність не може бути підтверджена, і ми як продавець не маємо підстав для повного повернення коштів. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові знайти рішення, яке буде справедливим для обох сторін. У вас є гарантійний термін, протягом якого ви маєте право повернути товар для перевірки та подальшого вирішення питання. Ми сподіваємось, що ви знайдете можливість скористатися цією процедурою, і ми зможемо надати вам необхідну підтримку та допомогу. Сподіваємось на розуміння.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Не рекомендую магазин Touch для покупок. - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
Замовляв дівчині на подарунок телефон, зарядку, чохол… і тд. Подивився по цінах що тут трішечки дешевше ніж в інших більш відомих магазинах. Зробив на сайті замовлення, зі мною звʼязався оператор і сказав що при оформленні онлайн ( а іншим варіантом неможливо придбати айфон) треба платити комісію… Тобто будьте готові що ціна яку ви бачите на сайті і при замовленні буде дорожчою. Це було перше розчарування але що вже робить, підтвердив замовлення.
Далі дівчина забрала посилку з пошти і невдовзі поїхала за кордон, телефоном майже не користувалась і ось прийшов час його зарядити і виявляється блок живлення не працює! Ну як так, пишу оператору що робить?, каже що такого не може бути , у них тільки оригінальні і нові товари,присилайте до нас ми перевіримо. Дівчина в Чорногорії, Нової пошти там нема, і пересилка в Україну коштує 20€, майже як сам пристрій…
Якщо б у них були оригінальні і нові товари то такого б не трапилось! Будь те обережні, краще трохи переплатити в інших магазинах але отримати нормальні робочі товари!!!
Доречі кешбек магазин не нарахував! Створив звернення через Letyshops але не думаю що щось з цього вийде.
відгук
Коментарі до відгуку
Стосовно зарядного пристрою: процедура повернення коштів дійсно передбачає повернення товару продавцю. Ваше прохання повернути гроші без повернення самого пристрою, лише на підставі ваших слів, є нестандартним і не відповідає загальноприйнятим правилам роботи магазинів. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», покупець зобов'язаний повернути товар для подальшого розгляду ситуації та прийняття рішення про повернення коштів.
Ми розуміємо вашу ситуацію, враховуючи те, що ви наразі перебуваєте за кордоном. Саме тому ми пішли вам назустріч і запропонували компромісний варіант — компенсацію половини вартості пристрою без необхідності повернення товару. На жаль, ви відмовилися від цієї пропозиції.
Просимо вас зрозуміти, що без фактичного повернення товару ваша заява про його неоригінальність чи несправність не може бути підтверджена, і ми як продавець не маємо підстав для повного повернення коштів. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові знайти рішення, яке буде справедливим для обох сторін. У вас є гарантійний термін, протягом якого ви маєте право повернути товар для перевірки та подальшого вирішення питання. Ми сподіваємось, що ви знайдете можливість скористатися цією процедурою, і ми зможемо надати вам необхідну підтримку та допомогу. Сподіваємось на розуміння.