Вкрай незадоволена обслуговуванням у вашому магазині. У неділю оплатила ноутбук Acer за 20 712 грн, але з картки списали 20 912 грн. На моє запитання про зайві 200 грн менеджер пояснив, що це комісія платіжної системи. Чому про це не попереджають заздалегідь?
Менеджер запевнила, що відправка буде наступного ранку, інакше я взагалі не замовляла б товар, оскільки ноутбук потрібен для роботи. У результаті ніхто нічого не відправив. Телефоную — відправку переносять на наступний день. Тоді я попросила залишити ноутбук у магазині, щоб його могла забрати моя подруга та відправити мені. На це менеджер відповів, що самовивіз можливий лише наступного дня, адже ноутбук «ще їде зі складу».
Пізніше, під час конференц-дзвінка (я, подруга та менеджер), нам пообіцяли оформити самовивіз буквально за 15 хвилин. Але вже через 10 хвилин менеджер телефонує подрузі та каже, що самовивіз скасовується, бо ноутбук начебто вже передають на «Нову Пошту». Ми повірили, ніхто в магазин не поїхав. Нам запевнили, що ноутбук точно відправлять цього ж дня.
Минуло 4 години — номер накладної так і не надіслали. Телефоную знову, і мені повідомляють, що відправка буде лише наступного дня. Якби я знала, що доведеться стільки чекати, то купила б ноутбук у своєму місті, обравши іншу модель.
Коли я попросила оформити повернення коштів, менеджер почав запевняти, що відправка можливо все ж таки відбудеться сьогодні, хоча до цього сам сказав, що це буде лише завтра. Повернення коштів обіцяли зробити протягом 1-3 днів. Подивлюсь, чи виконають цю обіцянку, але довіри до вас уже немає.
Додам, що всі розмови з менеджерами є в запису. Я обов’язково подам скаргу на ваш магазин до відповідних інстанцій.
Сервіс жахливий: брехлива інформація, повна невідповідність обіцянок та абсолютно зневажливе ставлення до клієнта. Товар, необхідний для роботи, вчасно отримати не вдалося. Даремно витрачений час і нерви. Нікому не рекомендую звертатися до цього магазину.
Вітаємо, Галино! На жаль, консультанти вас невірно проінформували щодо дати відвантаження замовлення. Ноутбук був в наявності у магазині і відвантаження на наступний день з ранку було неможливе. Спочатку його треба перемістити на склад для підготовки по відправленню, це займає певний час і вірогідність, що в цей день ми встигли б передати у поштове відділення, була мала. Це наша помилка, і ми щиро просимо вибачення за це. Ми вже внесли необхідні корективи в процес консультацій та врахували ваші зауваження. Дякуємо, що вислухали нас під час телефонної розмови та ми змогли досягти порозуміння. Сподіваємося на ваше повернення, і ми обіцяємо, що наступного разу надамо сервіс найвищого рівня!
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Я такого відношення до покупців не зустрічала - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
Менеджер запевнила, що відправка буде наступного ранку, інакше я взагалі не замовляла б товар, оскільки ноутбук потрібен для роботи. У результаті ніхто нічого не відправив. Телефоную — відправку переносять на наступний день. Тоді я попросила залишити ноутбук у магазині, щоб його могла забрати моя подруга та відправити мені. На це менеджер відповів, що самовивіз можливий лише наступного дня, адже ноутбук «ще їде зі складу».
Пізніше, під час конференц-дзвінка (я, подруга та менеджер), нам пообіцяли оформити самовивіз буквально за 15 хвилин. Але вже через 10 хвилин менеджер телефонує подрузі та каже, що самовивіз скасовується, бо ноутбук начебто вже передають на «Нову Пошту». Ми повірили, ніхто в магазин не поїхав. Нам запевнили, що ноутбук точно відправлять цього ж дня.
Минуло 4 години — номер накладної так і не надіслали. Телефоную знову, і мені повідомляють, що відправка буде лише наступного дня. Якби я знала, що доведеться стільки чекати, то купила б ноутбук у своєму місті, обравши іншу модель.
Коли я попросила оформити повернення коштів, менеджер почав запевняти, що відправка можливо все ж таки відбудеться сьогодні, хоча до цього сам сказав, що це буде лише завтра. Повернення коштів обіцяли зробити протягом 1-3 днів. Подивлюсь, чи виконають цю обіцянку, але довіри до вас уже немає.
Додам, що всі розмови з менеджерами є в запису. Я обов’язково подам скаргу на ваш магазин до відповідних інстанцій.
Сервіс жахливий: брехлива інформація, повна невідповідність обіцянок та абсолютно зневажливе ставлення до клієнта. Товар, необхідний для роботи, вчасно отримати не вдалося. Даремно витрачений час і нерви. Нікому не рекомендую звертатися до цього магазину.
відгук
Коментарі до відгуку