Замовила поїздку з Кракова до Тернополя. Час виїзду 00.10. Опівночі мені зателефонував представник перевізника і повідомила, що автобус нібито зламався. На питання чому вона повідомляє мене про поломку саме в годину виїзду, представник повідомила, що уже багато людей довелось повідомити і була крайня черзі. Через 2, 5 години очікування в аеропорту приїхав автобус, я запитала людей коли і де автобус поламвся, мені повідомили, що він не ламався, що виїхав вчасно за графіком. Автобус їхав 40 км/год. У Львові пересадка на автобус до Тернополя через 15 хв, однак, водій сказав, що ми чекаємо ще один автобус, в результаті 2, 5 гол ми очікували на від'їзд. Підвердженя оплати нам не надали, готівку прийняли без підтвердження оплати, а коли почала зясовувати чому нема квитка, мені повідомили, що мене ще можуть висадити по дорозі. Звязку з представниками перевізника нема, на телефонні розмови не відповідає. Лише листування в Viber з поясненнями про те, що вже скоро будемо їхати. Я попередила, що подала скаргу в спілку захисту прав споживачів
та податкову про перевірку діяльності, вимагала повернути кошти, оскільки, не можу чекати. Однак отримала відмову. Перш ніж бронювати проїзд в цього перевізника будьте готові, що до вас будуть відноситься гірше ніж до великогабаритного вантажу. 2 згодні
Перевізник / шахрай - Відгуки про Toco Bus
Опівночі мені зателефонував представник перевізника і повідомила, що автобус нібито зламався. На питання чому вона повідомляє мене про поломку саме в годину виїзду, представник повідомила, що уже багато людей довелось повідомити і була крайня черзі. Через 2, 5 години очікування в аеропорту приїхав автобус, я запитала людей коли і де автобус поламвся, мені повідомили, що він не ламався, що виїхав вчасно за графіком. Автобус їхав 40 км/год. У Львові пересадка на автобус до Тернополя через 15 хв, однак, водій сказав, що ми чекаємо ще один автобус, в результаті 2, 5 гол ми очікували на від'їзд. Підвердженя оплати нам не надали, готівку прийняли без підтвердження оплати, а коли почала зясовувати чому нема квитка, мені повідомили, що мене ще можуть висадити по дорозі. Звязку з представниками перевізника нема, на телефонні розмови не відповідає. Лише листування в Viber з поясненнями про те, що вже скоро будемо їхати. Я попередила, що подала скаргу в спілку захисту прав споживачів
та податкову про перевірку діяльності, вимагала повернути кошти, оскільки, не можу чекати. Однак отримала відмову. Перш ніж бронювати проїзд в цього перевізника будьте готові, що до вас будуть відноситься гірше ніж до великогабаритного вантажу.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку