Розвод клієнтів для банку Пумб є нормою... - Відгуки про ПУМБ

ПУМБ
Украина, Рівне Відгук додано 11 вересня, 2015 год 2527 переглядів
29 квітня 2015 року оформив в банку кредитну картку "Все можу". Основна мета оформлення - "на всякий випадок під час перебування за кордоном". Співробітниця завірила, що ніякої щомісячної плати не зніматиметься у випадку, якщо карткою не користуєшся, якщо ж скористався - списується 20грн.
Через півтора тижні зателефонувала співробітниця банку і попросила активувати картку зробивши будь-який платіж. Скористався нею 13.05.2015 в супермаркеті на суму 42.49.
26.05.2015 завітав у відділення з проханням надати мені повну суму для оплати щоб вийти на "нуль". Співробітниця банку вказала дві суми які необхідно оплатити: 43,35 - за покупку в супермаркеті, та 20грн. за ведення рахунку. Було сплачено 44, та 20 грн. відповідно. Наступного місяця на телефон прийшла СМС з повідомленням про борг у розмірі 18.49... 26.06.2015 пішов виясняти у відділення, повідомили, що потрібно ще 20грн. заплатити за страхування. Перепитав чи це буде остаточна сума для того щоб вийти на "нуль", відповіли, що - так, це остаточна сума...
Поїхавши за кордон на 2 місяці. знову почали приходити СМС із сумами заборгованості, карткою не користувався. Повернушись в Україну, 10.09.2015 звернувся у відділення банку за розясненнями і сумою боргу. Виявилося загальна сума боргу 107грн.95коп.
Як пояснили співробітники банку, борг утворився внаслідок того, що банк з травня 2015 підняв щомісячний платіж у разі користування карткою з 20 до 25грн. В наслідок чого з`явився борг 5грн. який на вересень місяць 2015р. момент складає вже 107.95грн.
Запитав чому мене у травні місяці про це не повідомили, щоб я міг сплатити не 20, а 25грн. аби вийти на "нуль", співробітники відповіли, що отримали самі повідомлення про це тільки у червні місяці, хоча 26 червня я також звертався до них з проханням отримати повну суму до оплати... Спроба по телефону вияснити, як так, що заднім числом банк збільшує плату на 5грн. не повідомивши мене про це, закінчилася кинутою слухавкою оператора. У відділені банку кажуть звертатися в Київ

У відділені кажуть відкрито, що так, дійсно ви «попали з банком», буває, краще оплатіть 107.95грн. щоб немати подальших проблем…
Як висновок: некомпетентні або завідомо брехливі співробітники банку, які ненадають точної інформації, що до повної суми для закриття рахунку.

2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника ПУМБ 28 вересня, 2015 год
Вітаємо!

Ваш відгук дуже важливий для нас!

Опишіть, будь ласка, цю проблему у формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: https://pumb.ua/ua/about/feedback/feedback/

Наші
колеги зможуть допомогти розібратися з причиною виникнення проблеми.


ПУМБ
Всі відгуки

1.7 5
357 відгуків / 98388 переглядів
ПУМБ
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) – це великий та надійний приватний банк, який уже 20 років працює на українському фінансовому ринку.
ПУМБ входить до групи найбільших банківських установ країни згідно з класифікацією Національного Банку України, та входить до ТОП-10 українських банків за ключовими фінансовими показниками (обсяги активів та зобов'язань, розміри... детальніше

Банки
Приват24
Приват24

Рейтинг: 1.9
166 відгуків
Укргазбанк
Укргазбанк

Рейтинг: 1.4
62 відгука
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
311 відгуків
Райффайзен Банк Аваль
Райффайзен Банк Аваль

Рейтинг: 1.5
192 відгука
Ощадбанк
Ощадбанк

Рейтинг: 1.5
396 відгуків
izibank
izibank

Рейтинг: 1.3
19 відгуків
ЮниКредит Банк
ЮниКредит Банк

Рейтинг: 2
48 відгуків
А-БАНК
А-БАНК

Рейтинг: 1.5
123 відгука
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 відгук
Мегабанк
Мегабанк

Рейтинг: 4
84 відгука