При навчанні нав'язали цю карту так як карта не використовувалась як особиста то почали підрозділом збирати кошти на ремонт машин та обслуговування ребів та інших потреб підрозділу (антени кабелі і тд) . як сумма сагнула на карті 180т. карту швиденько блоконули. і почалися каруселі з підтримкою до дівчат що відповідають по телефону питань ні яких але ті що... Читати відгук При навчанні нав'язали цю карту так як карта не використовувалась як особиста то почали підрозділом збирати кошти на ремонт машин та обслуговування ребів та інших потреб підрозділу (антени кабелі і тд) . як сумма сагнула на карті 180т. карту швиденько блоконули. і почалися каруселі з підтримкою до дівчат що відповідають по телефону питань ні яких але ті що відповідають на пошту тупорилі тварюки. Було надано максимум документів навіть свої довідки ок7 і тд. ніхто навіть не намагався допомогти лиш хотіли все більше документів. Поки йшла волокіта машина, що вивозила хлопців на ротацію на лбз не отримала своєчасного т.о. і заклинило колесо хлопцям прийшлося йти пішки один наступив на міну йому відірвало стопу. для евакуації прийшлося просити машину іншого підрозділу. Тяганина продовжується а ми втрачаємо людей. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ДАННОГО БАНКУ ТАК ЯК БАНК ПРАЦЮЄ НА ВОРОГА. СЛАВА УКРАЇНІ!!!!!!
Переваги:
Нормальні дівчата телефонної підтримки але вони нічого не вирішують.
Недоліки:
АБСОЛЮТНИЙ ТРЕШ З ПІДТРИМКОЮ ЧЕРЕЗ ПОШТУ ЗДАЄТЬСЯ ШО СПІЛКУЄШСЯ З ТУПОРИЛИМ РОБОТОМ.
Вітаємо! Нам шкода за ситуацію, що Ви описали. Наш банк працює в умовах чинного законодавства та дотримується правил головного регулятора НБУ. Ми бажаємо перевірити інформацію, зазначену у відгуку, тому просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Показати 2 відповіді
Користуюсь послугами банку ПУМБ уже близько двох років. Задоволений швидкістю обслуговування у відділеннях та якістю онлайн-сервісів. Консультанти завжди ввічливі та готові допомогти з будь-яким питанням. Хочу відзначити також зручність мобільного додатку, який значно спрощує управління особистими фінансами.
Вітаємо! Щиро дякуємо за теплі слова та довіру до нашого банку ❤️ Нам надзвичайно приємно знати, що Ви задоволені якістю обслуговування, роботою консультантів та зручністю наших сервісів. Ми й надалі працюємо над тим, щоб робити Ваш досвід ще кращим! ☺️ Бажаємо Вам чудового дня!
один из самых помойных банков . везде ограничения и комиссии. операторы в телеграме это отдельный ужас. везде всякие лимиты и ограничения нбу шавки хоть и чуь быстро был вывод
Переваги:
быстрий вывод, переказ 0 комисия
Недоліки:
лишняя информацию
ужасная поддержка
огранчения и везде всякие лимиты
постоянно пихают другую информацию которую их не спрашивали, кредитки : большой
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу банку. Ми бажаємо перевірити інформацію, зазначену у відгуку, тому просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємося всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Користуюся послугами банку ПУМБ уже близько двох років. Загалом задоволений якістю обслуговування. Відділення зручно розташовані, персонал ввічливий та компетентний. Є незначні затримки з обробкою платежів іноді, але це не критично.
Я є клієнтом ПУМБ, але наразі на постійній основі перебуваю за кордоном — у Швейцарії. Після встановлення застосунку ПУМБ на мій новий особистий пристрій банк автоматично заблокував доступ до мого рахунку, аргументуючи це «підозрілою активністю». Я не вчиняв жодних підозрілих транзакцій — я просто оновив пристрій. Попри це, банк не лише відмовився надати можливість дистанційного поновлення доступу, але й вимагає... Читати відгук Я є клієнтом ПУМБ, але наразі на постійній основі перебуваю за кордоном — у Швейцарії. Після встановлення застосунку ПУМБ на мій новий особистий пристрій банк автоматично заблокував доступ до мого рахунку, аргументуючи це «підозрілою активністю».
Я не вчиняв жодних підозрілих транзакцій — я просто оновив пристрій. Попри це, банк не лише відмовився надати можливість дистанційного поновлення доступу, але й вимагає моєї фізичної присутності у відділенні в Україні (понад 2000 км), що є абсолютно неможливо.
Такі вимоги суперечать Постанові НБУ №64, яка прямо зобов’язує банки забезпечувати можливість дистанційної ідентифікації клієнтів через відеоверифікацію, BankID, КЕП або застосунок «Дія».
Усі мої неодноразові звернення були проігноровані. Відповіді — шаблонні, формальні, без врахування реальних обставин. Співробітники банку виявили зневажливе ставлення та відмовилися навіть розглянути варіанти, які не суперечать законодавству.
Фактично ПУМБ залишив мене без доступу до власних коштів на невизначений термін. У моєму віці (76 років) це питання не лише зручності, а й виживання — адже йдеться про необхідність постійного лікування та витрат на медикаменти.
Я звертаюся до громадськості, журналістів, правозахисників і регуляторів: така практика є припустимою? Цікаво, скільки ще клієнтів ПУМБ опинилися у подібній ситуації?
Вітаємо! Нам прикро, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо все перевірити, тому просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.instagram.com/pumb.ua/ аби ми мали можливість зафіксувати запит та розібратись в ситуації.
Имел несчастье воспользоваться услугой рассрочка от ПУМБ. Такое чувство, что общаещься с тупыми рекетирами из 90-х - генетику не обманешь с учетом личности владельца. Абсолютно во всех банках, если у тебя есть кредитный лимит, очередной платеж по рассрочке просто списывается с этого лимита, а ты в дальнейшем просто в удобное для тебя время погашаешь уже общую сумму задолженности. В этом... Читати відгук Имел несчастье воспользоваться услугой рассрочка от ПУМБ. Такое чувство, что общаещься с тупыми рекетирами из 90-х - генетику не обманешь с учетом личности владельца. Абсолютно во всех банках, если у тебя есть кредитный лимит, очередной платеж по рассрочке просто списывается с этого лимита, а ты в дальнейшем просто в удобное для тебя время погашаешь уже общую сумму задолженности. В этом же недоразумении под названием ПУМБ, ты сам должен следить за графиком платежей и погашать их в ручную. А самое интересное начинается, если ты вдруг забыл отследить этот самый важный в твоей жизни платеж в сумме аж на 100 грн и просрочишь его на одни сутки! Тут уже банк начинает вести себя даже не как рекетир, а как истеричная шмара рекетира. Банку плевать на твою положительную кредитную историю на протяжении многих лет на суммы в десятки тысяч гривен! Тебе фактически заблокируют карту, причем оплата этой мега-задолженности ситуацию не спасет - карта по-прежнему остается заблокированной. Решить вопрос со службой поддержки не возможно - тебе сообщат о задолженности (которая погашена несколько дней назад!) и бросят трубку (шмара обиделась и не хочет с тобой разговаривать). Возможно что-то изменит визит в отделение, еще не пробовал. В целом, есть ощущение что банк делает все, чтобы клиенты не пользовались его услугами. Только не понятно, зачем мне тогда полгода звонили их девицы и буквально умоляли открыть у них счет?
Вітаємо! Прикро, що у Вас склалося негативне враження. Стосовно відстеження платежів, на початку та протягом місяця, Вам надходить пуш-повідомлення у застосунку, з нагадуванням про внесення платежу. Також Ви можете створити автоплатіж по такому кредиту, якщо Вам не зручно вносити кошти щоразу самостійно. У разі порушення умов договору, невчасне внесення платежу по кредиту, Вам будуть надходить дзвінки з відповідним нагадуванням для погашення. Додатково просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua , щоб ми могли перевірити консультації операторів.
Очень не рекомендую делать покупки на шафе через безопасную оплату. Деньги проходят через ПУМБ, а он их удерживает, не регистрирует обращения, слова не мои, а службы поддержки, пользователи месяцами ожидают. На них оказывается не распространяется закон України про звернення громадян. Скриншоты добавляю, в переписке все видно.
Вітаємо! Запити на зарахування на картку формує партнер, якщо з карткою є нюанси, клієнт може звернутись до партнера і надати іншу картку для зарахування, в такому випадку партнер формує на нас офіційний лист. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки у соціальних мережах за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua, аби ми мали змогу все перевірити та розібратись в ситуації.
Не раджу нікому співпрацювати з цим банком. Якщо щось каупуєшь на маркетплейсах - немае запиту на підтвердження покупки. Просто знімають кошти і все. Дуже легко отримати кредит через додаток. Чоловік працював на підприємстві, яке обслуговував цей банк. Звільнився півтора року тому. Дебетова карта залишилася. Але на неї протягом цього часу надходили кошти в розмірі до до 300 грн. Та... Читати відгук Не раджу нікому співпрацювати з цим банком. Якщо щось каупуєшь на маркетплейсах - немае запиту на підтвердження покупки. Просто знімають кошти і все. Дуже легко отримати кредит через додаток. Чоловік працював на підприємстві, яке обслуговував цей банк. Звільнився півтора року тому. Дебетова карта залишилася. Але на неї протягом цього часу надходили кошти в розмірі до до 300 грн. Та і то час від часу. Кредитної карти не було. І банк дозволив отримати кредит на 100 000 грн. шахраям та навіть, не зацікавився такою активністю!!!!! Навіть нічого не зробив щоб отримати хоч якесь підтвердження, що це клієнт. Навіть ніяких додадкових перевірок. тепер ми вимушені той кредит повернути, бо банку все одно хто його отримав. Навіть витяг із карної справи ні на що не впливає - не можна поставити виплати по кредиту "на паузу". Кредит під 36 % річних. Так що це просто жах, а не банк. На питання - чому так легко отримати кредит на таку велику суму - "Так політика банку." Як можна було надати кредит, якщо немає надходжень на дебетову карту - "Така політика банку" Тому нікому не раджу ставати клієнтом цього закладу.
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Просимо власника рахунку звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки у соціальних мережах за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua, аби ми мали змогу все перевірити та розібратись в ситуації.
Это для того, кто пишет отзывы на отзывы. Лепить одно и то же - много ума не надо. Как думаешь , я общался с вашими девочками , на горячей линии ? Иначе откуда у меня результаты о том, что ваш отдел бездельников и лжецов, который должен отвечать на вопросы, в определенный срок, просто не... Читати відгук Это для того, кто пишет отзывы на отзывы. Лепить одно и то же - много ума не надо. Как думаешь , я общался с вашими девочками , на горячей линии ? Иначе откуда у меня результаты о том, что ваш отдел бездельников и лжецов, который должен отвечать на вопросы, в определенный срок, просто не желает отвечать . Они просто или лгут напропалую или несут ахинею и утверждают , что ответили на вопрос !!! Я хотел , чтобы мне предоставили МОЕ ИНФОРМИРОВАНОЕ СОГЛАСИЕ, С МОЕЙ ПОДПИСЬЮ, О ТОМ ЧТО Я СОГЛАСИЛСЯ НА ОБРАБОТКУ СВОИХ ПЕРСОНАЛЬНЫХ ДАННЫХ ! ЕГО МНЕ НИКТО НЕ ПРЕДОСТАВИЛ И ПРЕДОСТАВИТЬ НЕ МОЖЕТ ! ИБО НЕТ МОЕГО СОГЛАСИЯ ДЛЯ ВАШЕГО БАНКА. Вы просто вынуждаете меня идти в суд и искать решения вопроса там !
Переваги:
Нет никаких плюсов
Недоліки:
Само существование этого "банка" - огромный минус !!!
Прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Показати 2 відповіді
Банк , который использует персональные данные НЕ клиентов банка, в непонятных целях. В котором заверяют в том, что персональные данные удалены, а данные не удаляют, в котором не отвечают на обращения месяцами, в котором постоянно и целенаправлено обманывают людей, в котором несколько попыток повесить на кого то кредит - называют компьютерным сбоем и пооч, проч, проч. гадости... Читати відгук Банк , который использует персональные данные НЕ клиентов банка, в непонятных целях. В котором заверяют в том, что персональные данные удалены, а данные не удаляют, в котором не отвечают на обращения месяцами, в котором постоянно и целенаправлено обманывают людей, в котором несколько попыток повесить на кого то кредит - называют компьютерным сбоем и пооч, проч, проч. гадости делают как клиентам, так и НЕ клиентам - не может и не должен называться банком. По моему мнен ю - это ккое то бандформирование !!!
Прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Внесли дані невірно, написав в підтримку, але їм абсолютно байдуже, сказали чекати три дні відповідь а потім самостійно закрили звернення! Жахливий банк, з нульовими спеціалістами!
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, просимо Вас звернутись на гарячу лінію: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або написати нам деталі в приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua, аби ми могли перевірити інформацію та все виправити
Купила новый телефон, удалила со старого приложение Пумба. На новом авторизируюсь выдает вот такое??? 2025 год, как можно через такое место так делать софт. У моно и привата такого идиотизма нет. Написать оператору пумба не могу, тк авторизация через приложение. Теперь нужно вызванивать оператора чтобы как то решить этот идиотизм.
Переваги:
Нету
Недоліки:
Тот кто писал софт не понимал, с чем столкнется обычный пользователь.
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Запит ОТР-коду при вході – так спрацьовує безпека (система моніторингу аналізує чинники по кожному клієнту індивідуально і приймає рішення щодо необхідності ОТР-підтвердження при вході). Скасувати його неможливо, адже це про безпеку рахунку. Показати 1 відповідь
Клієнт банку ФОП Тарасенко Я.В.17 грудня, 2024 год
Зверталася два рази до відділення 3 у Харкові на проспекті Аерокосмічному 43, два раза питання були по кредитуванню та кредитним канікулам по фіз ліцу та юр ліцу ФОП, і нажаль, у відповідь я отримала некомпетентну інформацію, та ще яка ставить у глузий кут, тому щоб не було помилок у інших та щоб покращити роботу банку Пумб, якому я дуже вдячна... Читати відгук Зверталася два рази до відділення 3 у Харкові на проспекті Аерокосмічному 43, два раза питання були по кредитуванню та кредитним канікулам по фіз ліцу та юр ліцу ФОП, і нажаль, у відповідь я отримала некомпетентну інформацію, та ще яка ставить у глузий кут, тому щоб не було помилок у інших та щоб покращити роботу банку Пумб, якому я дуже вдячна за кредити для фізичної особи та для бізнесу ФОП, що дали мені можливість розвитку чудового бізнесу. На моє враження у цьому відділенні том менелжери - це дуже некомпетентні менеджерки, які точно не слухають Клієнта та не намагаються запропонувати рішення по питанням Клієнта, а навпаки - ставлять Клієнта у безвихідне становище та ще дають некомпетентну інформацію, спілкуються з неувагою у розмові - несерйозні. Та також служба персоналу та скарг банку - те ж - не врахувала мої побажання на покращення та відповіла не повно та не по суті захищаючи не клієнта а некомпетентних менеджерів - після такого замислишся чи треба платити за обслуговування таким менеджерам банку... (звернення без уваги залишала на сайті номер #981257
Для корисного досвіду Клієнтів у цьому відділенні 3 Харків - розказую по ситуації з обслуговуванням прийміть до уваги у цьому відділенні мою істрорію Клієнта. Сталося восені 2024 два моменти які мене як клієнта дуже засмуитили:
1) Перший випадок стався у жовтні 2024: я зателефонувала з питанням надання кредитних канікул по карті фізичної особи до менеджерки Олени (яка мій менеджер банку Пумб), я так розумію, у відділенні три міста Харків вона в одному кабінеті с завідуючею, вона зам. Мені Олена відповіла з неохотою, а головне - вона дала мені інформацію що це неможливо... Я телефонувала на її особистий номер два рази з цим питанням по фізичній особі, але все ж таки вирішила зателефонувати на горячу лінію і там вже мені відразу по суті відповіли, що це МОЖЛИВО і як це зробити у додатку, що я і зробила за 5 хвилин і дякую Банку можливості, надалі зобов'язусю платити. Але менеджерка відділення три Олена мені два рази по телефону сказала що це не можливо ПО ФІЗИЧНІЙ ООСОБІ, тому я почала сумніватися у її компетенціях та неуважному розумінні того за чим Клієнт я звернулася до неї...
2) Другий випадок стався вже 26 листопада 2024 року, тоді мені особисто зателефонувала сама завідуюча відділенням номер три у Харкові Яна, вона мені по телефону розповіла, що кредитні канікули по ФОП неможливі (я написала до того листа у жовтні с запитом) і вона мене залякала, що будуть нараховуватися не кредит громадні відсотки, а те що мені до того 25.11.24 на гарячій лінії Пумб відповіли почекати відповідь добу від кредитного відділу, то завідуюча сказала то "вони у нашому банку спеціально так кажуть, бо відсотки та штрафи будуть великі". Я їй сказала, що я написала звернення і що я телефонувала сама на гарячу лінію банку, що я буду слпачувати але частинами, у зв'язку з посиленням мобілізації чоловіків у жовтні у місті Харків, я переформую бізнес ФОП і набираю інших робітників, тому так потрібен був час. Я наголошую, що платити зобов'язувалась. Але завідуюча продровжила на мене тиснути і лякати відсотками та штрафами, на мої питання по зверненню мені відповіла БЕЗ ВАРІАНТІВ РІШЕНЬ, що їй ніколи розмовляти і хоч вона мені сама зателефонувала, але я займаю її час бо вона поспішає кудись на зустріч. Я перелякалася дуже, психологічний булінг у чистому вигляді, при тому що я працюю в прифронтовому місті Харкові, де кожного дня прилітають ракети і поруч з містом точяться бої, але я намагаюся працювати і заробляти гроші і робити виплати по кредитному договору. АЛЕ ввечері того ж дня мені зателефонуав кредитний відділ Пумб, як і обіцяли через добу відповісти мені, назвався Дмитро, дуже компетентно ми уточнили ситуацію і мені сказали що штрафи та відсотки зараз під час військового стану НЕ нараховуються, він показав де у додатку Пумб Діджитал буде реструктурізація і потім 29 листопада мені те ж зателефонував автоматично банк Пумб і розповів про відсутність штрафів та таке інше. Я зобов'язуюсь сплачувати , бо це повага Клієнта до Вашого банку та можливостей, просто роблю це частинами, в виду того, що динаміка надходжень трішки змінилася, але надалі все налагодиться по розкладу, просто потрібен час для перегрупування бізнесу (що заздалегідь описала у зверненні у жовнті). Тепер в мене те ж залишилося питання по компетенції з телефонного дзвінка мені завідуючей відділення три в Харкові Яни, яка дала мені зовсім іншу інформацію ...це мене і лякає і дивує як так можна?...
3) Залишила скаргу на сайті на некомпетентність менеджерів и ось отримала таку відповідь НЕповну без фіз особи та ще виявилось що ці мендждерки для банку Пумб хороші, іх захищають, а Клієнта - НІ. І знову у листі про наразхування відсотків - інформація протирічь з кредитним відділом. Здивував ДУЖЕ захист НЕкометентності і ТЕ що менедлжери банку НЕ думають зовсім про клієнтів та не чують їх і думати зовсім не бажають!
Цитата листа банку зі скарги #981257, коли вже відомо про рішення по кредитам та спілкування з спец відділом, про те шо відсотки не треба вже чіпати і треба писаті ЯКІ відсотки - конкретно і компетентнео - знову інформація без конкретних слів що плодить купу протирічь і зневага просто до Клієнта при таких відповідях про таке обслуговування у банку і теперь вже при роботі зі скаргами для покращень нашої праці Клієнта та Банку, цитата:
"Як показала перевірка, стосовно надання кредитних канікул та реструктуризації, то менеджер та керуюча відділення надали відповідь, яку дають при таких зверненнях, а саме: "Станом на сьогодні банк не пропонує реструктуризації для кредитів на бізнес-цілі. Умови кредитування залишаються максимально лояльними для наших клієнтів, зокрема, ми пропонуємо швидкі рішення щодо фінансування бізнесу та відсутність додаткових вимог у вигляді застави чи поруки. Звертаємо також увагу, що банк не нараховує штрафів та пені за прострочену заборгованість. Водночас просимо Вас своєчасно виконувати зобов'язання відповідно до умов кредитного договору, щоб підтримувати позитивну кредитну історію та зберегти можливість отримувати фінансування в майбутньому."
Погашення та виконання умов прописано в кредитному договорі.
Стосовно нарахування відсотків і їх збільшення - то припинення нарахування відсотків на період дії договору не скасовується, навіть при простроченій заборгованості.
Реструктуризацію зроблено в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!"
Кінець цитати....
В чому така допомога служби персоналу Банку Пумб для Клієнта та для самого Банку?
Я дуже вдячна банку Пумб за можливості, я знаю як важливо працювати з людьми і як важливі люди які працюють в компанії та їх компетенції, тому пишу Вам щоб допомогти Вам ставати краще, з великою вдячністю за надані Вами мені можливості, дякую!
Вітаємо! Ми перевірили інформацію вказану Вами у відгуку та можемо зазначити, що Ваш персональний менеджер обслуговує лише юридичних осіб. Інформацією щодо продуктів для фізичних осіб, персональний менеджер не володіє. Саме тому, менеджер порадила Вам звернутись на гарячу лінію чи до фахівця роздрібного бізнесу для уточнення необхідної Вам інформації. Вдячні за розуміння!
Заблокували рахунки при внесенні готівки на картки. Запросили документи, що підтверджують законність походження коштів. Про надані документи кажуть, що не такі. Що саме в них не так не пояснюють. Ось уже 1,5 місяці я без грошей. Ще заробітня плата на заблоковану карту лягла. Обходьте, якщо є можливість цю установу
Вітаємо! Ми шкодуємо, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на цьому сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Банк продолжает свои грязные движения и сбор информации о каждом , кто хоть раз столкнулся с пумб - оплатил через их кассу какой то платеж и.т.д. Поскольку представитель этого "бандобанка", всем пишет - "назовите фио, инн"... и проч. ваши данные "чтобы мы смогли идентифицировать вас как клиента."их не волнует , что речь идет о НЕ клиентах банка. Эти... Читати відгук Банк продолжает свои грязные движения и сбор информации о каждом , кто хоть раз столкнулся с пумб - оплатил через их кассу какой то платеж и.т.д. Поскольку представитель этого "бандобанка", всем пишет - "назовите фио, инн"... и проч. ваши данные "чтобы мы смогли идентифицировать вас как клиента."их не волнует , что речь идет о НЕ клиентах банка. Эти недобанкиры старательно собирают персональные данные именно НЕ клиентов банка. Называют они это "данные потенциальных клиентов", только как распоряжаются , куда продают как "хранят" эти персональные данные, вам никто правды не скажет. Думаю достаточно прочитать отзывы, чтобы понять, что это не банк, а сплошная ложь и головная боль, а еще изъятие у вас тугриков, любым возможным способом !!! ТОМУ КТО СОБИРАЕТСЯ ОТ ИМЕНИ БАНКА ОТВЕТИТЬ НА КОММЕНТ, ЕЩЕ РАЗ СООБЩАЮ - Я НЕ КЛИЕНТ БАНКА, НИКОГДА ИМ НЕ БЫЛ, НО , ПОСЛЕ ОПЛАТЫ КВИТАНЦИИ В КАССЕ БАНКА, НА МЕНЯ ЧЕТЫРЕЖДЫ ПЫТАЛИСЬ ВЗЯТЬ КРЕДИТ, ХОРОШО ХОТЬ НЕУДАЧНО, ВИДИМО ИНФЫ БЫЛО МАЛО !!!
Вітаємо! Шкодуємо, що візит до нашого відділення викликав у Вас негативні емоції. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Ужасная контора ! Меньше чем за месяц, были четыре (4), попытки повесить на меня кредит, именно через этот банк. Узнал об этом случайно, от сотрудника этого "банка"! Теперь говорят, что ничего не было, хотя у меня есть двты, адреса ТЦ, номера кредитных заявок и т.д. ситуация очень хорошо соотносится с пословицей о промывке глаз, продуктами жизнедеятельности почек !!! Читати відгук Ужасная контора ! Меньше чем за месяц, были четыре (4), попытки повесить на меня кредит, именно через этот банк. Узнал об этом случайно, от сотрудника этого "банка"! Теперь говорят, что ничего не было, хотя у меня есть двты, адреса ТЦ, номера кредитных заявок и т.д. ситуация очень хорошо соотносится с пословицей о промывке глаз, продуктами жизнедеятельности почек !!! Заявлять скарги, звернення - затея абсолютно бесполезная ! Вам никто не собирается отвечать на вопросы. В моем случае прошли все мыслимые ( и не мыслимые ) сроки. И еще - "банк", по тихому собирает персональные данные о лицах НЕ являющимися клиентами их банка. И абсолютно непонятно куда, как и кому предоставляются эти персональные данные. У вас ведь нет договора с банком о хранении и использовании ваших персональных данных, а это значит, что банк может делать с вашими персональными данными, все что угодно, например продать !!! В общем - хотите быть жертвой мошенников, идите в пумб !!!!!!!
Вітаємо! Ми шкодуємо, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на цьому сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Банк надає кредит з терміном погашення 62 дні, але розрахункову дата є 30 число, тобто навіть, якщо в місяці є 31 день, то все одно банк вимагає повернення, коштів до 30 числа, тобто банк вводить людей в оману, заміть 62 днів надає кредити максимум на 61 день! Мною було повніють сплачено за кредити 31 числа, але ці шахраї нарахували додаткові... Читати відгук Банк надає кредит з терміном погашення 62 дні, але розрахункову дата є 30 число, тобто навіть, якщо в місяці є 31 день, то все одно банк вимагає повернення, коштів до 30 числа, тобто банк вводить людей в оману, заміть 62 днів надає кредити максимум на 61 день! Мною було повніють сплачено за кредити 31 числа, але ці шахраї нарахували додаткові відсотки за начебто прострочення, але по факту банк оманим шляхом зазаначеє одне, а по факту робить інше!!! В мене в жодному банку ніколи не було прострочек, бо кожен банк має читав терміни виконання і зазанчає про це відразу, а цей недобанк належить шахраю і відповідно банк шахраїв!
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження, але умови прозорі, завжди у відкритому доступі для ознайомлення, та передбачені договором. Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30.09.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні. Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця. Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
На жаль, мав гіркий досвід розміщення депозиту в цьому банку т.я. був клієнтом майже 10 років. Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано. На запит отримав... Читати відгук На жаль, мав гіркий досвід розміщення депозиту в цьому банку т.я. був клієнтом майже 10 років. Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано. На запит отримав відповідь "Банк може встановлювати власні ліміти згідно діючих обмежень." Будь яка відмова отримання заощаджень в повному обсязі в першу чергу для мене вказує на можливі проблеми в банку. Інші банки замість встановлення лімітів використовують перевірку походження коштів. Я не рекомендую ПУМБ як надійний банк в який можна покласти свої заощадження, в майбутньому можна отримати позитивні враження від ліміту у 50 тис. грн. на місяць і повертати свій депозит роками.
Вітаємо! Шкода, що склалось негативне враження про наш банк. Ми опираємось на вимоги НБУ в яких зазначено, що банк може встановлювати власні ліміти згідно діючих обмежень. Вдячні за розуміння! Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Виявився у цього банка один серйозний ґанж - приховані комісії. Виявляється є певні платіжні сервіси, яки приміром у Прома, при оплаті на які ПУМБ знімає комісію. Дідько би із нею, є ще хто стягує додаткову комісію, собі на хліб із маслом. Але у ПУМБа чогось не прийнято повідомляти про це клієнта при підтвердженні оплати. Дізнатися про це вже можна тільки... Читати відгук Виявився у цього банка один серйозний ґанж - приховані комісії. Виявляється є певні платіжні сервіси, яки приміром у Прома, при оплаті на які ПУМБ знімає комісію. Дідько би із нею, є ще хто стягує додаткову комісію, собі на хліб із маслом. Але у ПУМБа чогось не прийнято повідомляти про це клієнта при підтвердженні оплати. Дізнатися про це вже можна тільки після оплати, і лише при перегляді детальної інформації за платіж. Категорично не раджу мати цей банк за основний! Будьте обережними!
Вітаємо! Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що під час оплати на сервісі сайту Prom.ua транзакція класифікується як "Оплата за допомогою інших сервісів". Згідно пп. 2.1.10.1.3 Тарифи АТ "ПУМБ" на обслуговування фізичних осіб, комісія за виконання операції складає 0,5% від суми.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Показати 1 відповідь
имел глупость оплатить через этот "сервис" по ссылке от ДТЭК за подключение света, в пятницу утром, деньги с мономана ушли за секунду и потом началось самое интересное, квитанцию об оплате может дать только Payhub, а они почему то не видят целый день эту операцию, онлайн сервисов у них нет!!! только телефон!!! и мне сказали отправить копию платежки с Monobanka... Читати відгук имел глупость оплатить через этот "сервис" по ссылке от ДТЭК за подключение света, в пятницу утром, деньги с мономана ушли за секунду и потом началось самое интересное, квитанцию об оплате может дать только Payhub, а они почему то не видят целый день эту операцию, онлайн сервисов у них нет!!! только телефон!!! и мне сказали отправить копию платежки с Monobanka на почту!!!! в пятницу!!! а ответ я получу в течении трех рабочих дней! Пусть горит в аду такой сервис!!!
Ми шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на даному сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua. Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Раджу всім друзям і близьким, чудово подобається що легко і швидко приходять платежі, лёгкий доступ на сайт, чудовий сервіс та обслуговування. Нарахування кешбеку. Винагороди супер.
Пiсля зникнення Альфа банку шукав варiанти Спробував близько 9 банкiвв. Тут самий гарний кеш бек Багато категорiй та партнерiв. Загалом кращi умови. ТАКСI тiльки жодного разу не попадався кеш бек Хоч це актуальна послуга, у знайомих вибиває. Звичайний клiєнт. Вже майже рiк. Не бачу краще альтернатив В мене транспорт ресто та лiки, от лiки коммуналка готовий... Читати відгук Пiсля зникнення Альфа банку шукав варiанти Спробував близько 9 банкiвв. Тут самий гарний кеш бек Багато категорiй та партнерiв. Загалом кращi умови.
ТАКСI тiльки жодного разу не попадався кеш бек Хоч це актуальна послуга, у знайомих вибиває.
Звичайний клiєнт. Вже майже рiк. Не бачу краще альтернатив В мене транспорт ресто та лiки, от лiки коммуналка готовий мiняти на таксi.
клієнт Віра Миколаївна 22 березня 20241 травня, 2024 год
Мені дуже приємно, що у мене склалось позитивне враження про роботу відіділу № 8 Першого Українського Міжнародного Банку, яке знаходиться за адресою: вул. Городецька 104, м. Львів. У чистому затишному приміщенні мене привітно зустріли ввічливі, усміхнені, позитивно налаштовані працівники відділення та підказали до кого я можу звернутися з моїм запитанням. Хочу висловити щиру подяку співробітниці цього відділу Боднар... Читати відгук Мені дуже приємно, що у мене склалось позитивне враження про роботу відіділу № 8 Першого Українського Міжнародного Банку, яке знаходиться за адресою: вул. Городецька 104, м. Львів. У чистому затишному приміщенні мене привітно зустріли ввічливі, усміхнені, позитивно налаштовані працівники відділення та підказали до кого я можу звернутися з моїм запитанням. Хочу висловити щиру подяку співробітниці цього відділу Боднар Оксані Іванівні, головному фахівцю сектору бізнезу фізичних осіб, за професійну консультацію і надану допомогу, за швидке та якісне обслуговування. Мила, привітна жінка, відповідає швидко та зрозуміло на усі питання, та вирішує їх! Дуже оперативно провела ідентифікацію у відділенні, встановила додаток, оформила картку. Я дуже задоволена, велике дякую. Буду й надалі користуватися послугами цього банку.
Дуже приємно, що є якісна програма адаптації та підтримка співробітників на всіх етапах. В банку панує культура людяності. Роботодавець дбає про ментальне здоров'я співробітників, є медичне страхування та йога. Подобається, що можна працювати віддалено.
Великий та надійний банк з сучасними цінностями та підходами в роботі. Дуже вразила діджитальність, людяність та крута атмосфера. Є медичне страхування та бонусні програми для співробітників. Великим плюсом є можливість працювати дистанційно!! Зараз мені все подобається.
Требуют справки,принесла выписку что деньги сняла с банка другого депозита,требуют закачать дию,какую форму требуют.Не хотите проблем,закрывайте счета,стал проблемный банк.
Ми шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на даному сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua. Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Мне настырно звонят каждые пару дней, добиваясь ответов по поводу какой то Натальи которая им должна денег. Но я не Наталья и номер купила полгода назад. Я отвечаю на все вопросы, а они якобы вносят. Но снова звонят с разных номеров и задают эти же вопросы постоянно в самые неудобные ситуации. В чем смысл шантажировать людей. У меня... Читати відгук Мне настырно звонят каждые пару дней, добиваясь ответов по поводу какой то Натальи которая им должна денег. Но я не Наталья и номер купила полгода назад.
Я отвечаю на все вопросы, а они якобы вносят. Но снова звонят с разных номеров и задают эти же вопросы постоянно в самые неудобные ситуации.
В чем смысл шантажировать людей. У меня уже не хватает нервов. В гетконтакте написано что это пумб, а не мошенники .
Я прошу убрать мой номер. Но им всеравно. Ненавижу этот банк. Никогда там не открою карту
Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Оскільки на даному сайті відсутня можливість безпосереднього спілкування в особистих повідомленнях, просимо Вас надіслати ПІБ, номер телефону, на який надходять дзвінки та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua.
Банк отримує постанови від виконавців про розблокування рахунків та встановлення рахунку спеціальним, для здійснення видаткових операцій з рахунку. Однак цей банк пумб єдиний в Україні не виконує цей закон, адже кришує його злочини сам НБУ регулятор. В законі чітко визначено: дозволити видаткові операції з рахунку в сумі 13400 грн. Однак банк дозволяє лише зняття готівки... Читати відгук Банк отримує постанови від виконавців про розблокування рахунків та встановлення рахунку спеціальним, для здійснення видаткових операцій з рахунку. Однак цей банк пумб єдиний в Україні не виконує цей закон, адже кришує його злочини сам НБУ регулятор. В законі чітко визначено: дозволити видаткові операції з рахунку в сумі 13400 грн. Однак банк дозволяє лише зняття готівки в касі особисто. Чим обмежує в правах всіх вкладників, які знаходяться на непідконтрольних територіях , а також всіх вкладників які знаходяться за кордоном. А по суті віджимає їхні гроші Рєнату Ахмєтову. Така нова злочинна схема заволодіння чужими коштами Ренатом Ахметовим. Адже гроші не ідуть в бюджет, а крадуться банком. Підміна норми вказаної в законі "видаткові операції з рахунку" на "зняття готівки в касі особисто" самовільно банком, дозволила ренату ахметову заволодіти чужими коштами всіх так званих "боржників" орієнтовно ~ 6 млрд.грн. це тільки невиконані зобовязання перед так званими "боржниками" , бо переважна більшість цих "боржників" не що інше як жертви репресій узурпаторського режиму . Крім того , рахунки так званих боржників, а точніше жертв репресій теперішнього уряду, залишаються заблокованими, а капітали цих вкладників на невизначений термін ( очевидно назавжди) відпливають на нову яхту Рената Ахмєтова, і звичайно на її обслуговування. Це злочинний банк, де не виконують закони України. При спілкуванні з службою підтримки, ці вказують, що якоби розяснень про цей закон Закон від т 11 квітня 2023 р. № 3048-IX що його треба виконувати їм ніхто не давав, тому вони на власний розсуд вирішили грабувати так званих "боржників" в користь Рената Ахмєтова. П.С. Рєнат, я тебе суку особисто найду і заберу 6454 грн, які ти в мене вкрав. Не сумнівайся. Тобі всі твої чорти з 90-х разом взяті не поможуть. І зєля тоже. Готуй свою жопу і купи побільше вазєліну, особливо як будеш в ЄС на свою яхту сідати, оглядайся по сторонам бо я прийду до тебе забрати ці гроші шо твій банк вкрав в мене тобі на яхту. Ти краще сідай в свою яхту і на сушу взагалі не сходи , моя тобі порада.
Голови правління ПУМБ Черненко С. П. від — РНОКПП — Я, — Джерела походження коштів: Я є Фізичною Особою Підприємцем з 05.05.2003 року, вже 21-й рік плачу сумлінно податки і здаю податкові декларації. В 2023 році я отримав дохід від підприємницької діяльності в розмірі — грн., що підтверджуються декларацією яку я вам вже надав і додаю до цього листа... Читати відгук Голови правління ПУМБ Черненко С. П. від — РНОКПП — Я, — Джерела походження коштів: Я є Фізичною Особою Підприємцем з 05.05.2003 року, вже 21-й рік плачу сумлінно податки і здаю податкові декларації. В 2023 році я отримав дохід від підприємницької діяльності в розмірі — грн., що підтверджуються декларацією яку я вам вже надав і додаю до цього листа знову.
Детальні суті проведених операцій по рахунках: Я, зароблені ОСОБИСТІ кошти, використовував на покупку речей та послуг для особистих потреб, та перераховував ОСОБИСТІ гроші в інші нормальні банки де добре відносяться до клієнтів і не блокують рахунки просто так, а виясняють походження коштів без блокування рахунків.
Прошу розблокувати мої рахунки. Обіцяю що я особисто, моя сім'я та мої друзі обмежать взаємодію з вашим банком, якій не поважає своїх клієнтів. Нагадую вам що кошти, які тимчасово знаходились на рахунках вашого Спекулятивного банка — є моєю особистою власністю.
Зараз читаю відгуки про ваш некомпетентний банк на finance.ua та minfin.com.ua, бачу там такі заголовки: «Шахрайський банк», «ПУМБ воры!!!», «Хамство працівників, некомпетентність працівників до військового», «Банк игнорщик, блокируют счета.», «Утримують незаконно кошти!» і т.д. Бачу я не один якій не задоволений відношенням до клієнтів.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми уже перевіряємо деталі щодо даної ситуації і надамо Вам вичерпну відповідь електронною поштою у вигляді офіційного листа.
В основі всіх злочинів,цього Банку ПУМБ, масового невиконання законів України , лежить корупційна складнова : кришування Рената Ахметова на рівні керівництва НБУ, Пишного, який трутеть отримує зарплатню оклад 600 тис.грн/ міс + премії надбавки, вислуги в той час коли ПУМБ банк , чи не єдиний хто привласнив собі гроші так званих боржників, невиконуючи постанови виконавців, про... Читати відгук В основі всіх злочинів,цього Банку ПУМБ, масового невиконання законів України , лежить корупційна складнова : кришування Рената Ахметова на рівні керівництва НБУ, Пишного, який трутеть отримує зарплатню оклад 600 тис.грн/ міс + премії надбавки, вислуги в той час коли ПУМБ банк , чи не єдиний хто привласнив собі гроші так званих боржників, невиконуючи постанови виконавців, про розблокування рахунків на здійснення видаткових операцій з рахунків в сумі 13400/міс. І ще масса злочинів по відвертих крадіжках коштів в громадян України. Тому питання масових злочинів цього банку потрібно ставити голові НБУ, а головне перестати платити зарплатню цьому трутню, якшо він не може належним чином виконувати свою роботу.
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) – це великий та надійний приватний банк, який уже 20 років працює на українському фінансовому ринку. ПУМБ входить до групи найбільших банківських установ країни згідно з класифікацією Національного Банку України, та входить до ТОП-10 українських банків за ключовими фінансовими показниками (обсяги активів та зобов'язань, розміри... детальніше
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТУ ПІДРОЗДІЛУ ЩО ПРИЗВЕЛО ДО КАЛІЦТВА.
Зручне обслуговування у ПУМБ
Щиро дякуємо за теплі слова та довіру до нашого банку ❤️
Нам надзвичайно приємно знати, що Ви задоволені якістю обслуговування, роботою консультантів та зручністю наших сервісів.
Ми й надалі працюємо над тим, щоб робити Ваш досвід ще кращим! ☺️
Бажаємо Вам чудового дня!
один из самых помойных банков
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємося всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Обслуговування в ПУМБ
Раді, що Ви маєте приємне враження про співпрацю з нами! Дякуємо за високу оцінку. Зворотний зв’язок надзвичайно важливий для нас!
ПУМБ вимагає приїхати з Швейцарії до України лише для того, щоб розблокувати застосунок.
Я не вчиняв жодних підозрілих транзакцій — я просто оновив пристрій. Попри це, банк не лише відмовився надати можливість дистанційного поновлення доступу, але й вимагає... Читати відгук Я є клієнтом ПУМБ, але наразі на постійній основі перебуваю за кордоном — у Швейцарії. Після встановлення застосунку ПУМБ на мій новий особистий пристрій банк автоматично заблокував доступ до мого рахунку, аргументуючи це «підозрілою активністю».
Я не вчиняв жодних підозрілих транзакцій — я просто оновив пристрій. Попри це, банк не лише відмовився надати можливість дистанційного поновлення доступу, але й вимагає моєї фізичної присутності у відділенні в Україні (понад 2000 км), що є абсолютно неможливо.
Такі вимоги суперечать Постанові НБУ №64, яка прямо зобов’язує банки забезпечувати можливість дистанційної ідентифікації клієнтів через відеоверифікацію, BankID, КЕП або застосунок «Дія».
Усі мої неодноразові звернення були проігноровані. Відповіді — шаблонні, формальні, без врахування реальних обставин. Співробітники банку виявили зневажливе ставлення та відмовилися навіть розглянути варіанти, які не суперечать законодавству.
Фактично ПУМБ залишив мене без доступу до власних коштів на невизначений термін. У моєму віці (76 років) це питання не лише зручності, а й виживання — адже йдеться про необхідність постійного лікування та витрат на медикаменти.
Я звертаюся до громадськості, журналістів, правозахисників і регуляторів: така практика є припустимою? Цікаво, скільки ще клієнтів ПУМБ опинилися у подібній ситуації?
Тупой рекетирский банчок из 90-х
Возможно что-то изменит визит в отделение, еще не пробовал. В целом, есть ощущение что банк делает все, чтобы клиенты не пользовались его услугами. Только не понятно, зачем мне тогда полгода звонили их девицы и буквально умоляли открыть у них счет?
Додатково просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua , щоб ми могли перевірити консультації операторів.
ПУМБ и ШАФА удерживают деньги клиентов.
Просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки у соціальних мережах за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua, аби ми мали змогу все перевірити та розібратись в ситуації.
Це просто жах
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.
Просимо власника рахунку звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
або надіслати ПІБ, ІН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки у соціальних мережах за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua, аби ми мали змогу все перевірити та розібратись в ситуації.
Продолжение о мерзком банке
Прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Показати 2 відповіді
Самы мерзкий банк
Прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Невірно внесені дані
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, просимо Вас звернутись на гарячу лінію: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або написати нам деталі в приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua, аби ми могли перевірити інформацію та все виправити
Отвратнейшее приложение
Некомпетентний менеджмент відділення 3 Харків
На моє враження у цьому відділенні том менелжери - це дуже некомпетентні менеджерки, які точно не слухають Клієнта та не намагаються запропонувати рішення по питанням Клієнта, а навпаки - ставлять Клієнта у безвихідне становище та ще дають некомпетентну інформацію, спілкуються з неувагою у розмові - несерйозні.
Та також служба персоналу та скарг банку - те ж - не врахувала мої побажання на покращення та відповіла не повно та не по суті захищаючи не клієнта а некомпетентних менеджерів - після такого замислишся чи треба платити за обслуговування таким менеджерам банку... (звернення без уваги залишала на сайті номер #981257
Для корисного досвіду Клієнтів у цьому відділенні 3 Харків - розказую по ситуації з обслуговуванням прийміть до уваги у цьому відділенні мою істрорію Клієнта.
Сталося восені 2024 два моменти які мене як клієнта дуже засмуитили:
1) Перший випадок стався у жовтні 2024: я зателефонувала з питанням надання кредитних канікул по карті фізичної особи до менеджерки Олени (яка мій менеджер банку Пумб), я так розумію, у відділенні три міста Харків вона в одному кабінеті с завідуючею, вона зам. Мені Олена відповіла з неохотою, а головне - вона дала мені інформацію що це неможливо... Я телефонувала на її особистий номер два рази з цим питанням по фізичній особі, але все ж таки вирішила зателефонувати на горячу лінію і там вже мені відразу по суті відповіли, що це МОЖЛИВО і як це зробити у додатку, що я і зробила за 5 хвилин і дякую Банку можливості, надалі зобов'язусю платити. Але менеджерка відділення три Олена мені два рази по телефону сказала що це не можливо ПО ФІЗИЧНІЙ ООСОБІ, тому я почала сумніватися у її компетенціях та неуважному розумінні того за чим Клієнт я звернулася до неї...
2) Другий випадок стався вже 26 листопада 2024 року, тоді мені особисто зателефонувала сама завідуюча відділенням номер три у Харкові Яна, вона мені по телефону розповіла, що кредитні канікули по ФОП неможливі (я написала до того листа у жовтні с запитом) і вона мене залякала, що будуть нараховуватися не кредит громадні відсотки, а те що мені до того 25.11.24 на гарячій лінії Пумб відповіли почекати відповідь добу від кредитного відділу, то завідуюча сказала то "вони у нашому банку спеціально так кажуть, бо відсотки та штрафи будуть великі". Я їй сказала, що я написала звернення і що я телефонувала сама на гарячу лінію банку, що я буду слпачувати але частинами, у зв'язку з посиленням мобілізації чоловіків у жовтні у місті Харків, я переформую бізнес ФОП і набираю інших робітників, тому так потрібен був час. Я наголошую, що платити зобов'язувалась. Але завідуюча продровжила на мене тиснути і лякати відсотками та штрафами, на мої питання по зверненню мені відповіла БЕЗ ВАРІАНТІВ РІШЕНЬ, що їй ніколи розмовляти і хоч вона мені сама зателефонувала, але я займаю її час бо вона поспішає кудись на зустріч. Я перелякалася дуже, психологічний булінг у чистому вигляді, при тому що я працюю в прифронтовому місті Харкові, де кожного дня прилітають ракети і поруч з містом точяться бої, але я намагаюся працювати і заробляти гроші і робити виплати по кредитному договору. АЛЕ ввечері того ж дня мені зателефонуав кредитний відділ Пумб, як і обіцяли через добу відповісти мені, назвався Дмитро, дуже компетентно ми уточнили ситуацію і мені сказали що штрафи та відсотки зараз під час військового стану НЕ нараховуються, він показав де у додатку Пумб Діджитал буде реструктурізація і потім 29 листопада мені те ж зателефонував автоматично банк Пумб і розповів про відсутність штрафів та таке інше. Я зобов'язуюсь сплачувати , бо це повага Клієнта до Вашого банку та можливостей, просто роблю це частинами, в виду того, що динаміка надходжень трішки змінилася, але надалі все налагодиться по розкладу, просто потрібен час для перегрупування бізнесу (що заздалегідь описала у зверненні у жовнті). Тепер в мене те ж залишилося питання по компетенції з телефонного дзвінка мені завідуючей відділення три в Харкові Яни, яка дала мені зовсім іншу інформацію ...це мене і лякає і дивує як так можна?...
3) Залишила скаргу на сайті на некомпетентність менеджерів и ось отримала таку відповідь НЕповну без фіз особи та ще виявилось що ці мендждерки для банку Пумб хороші, іх захищають, а Клієнта - НІ.
І знову у листі про наразхування відсотків - інформація протирічь з кредитним відділом.
Здивував ДУЖЕ захист НЕкометентності і ТЕ що менедлжери банку НЕ думають зовсім про клієнтів та не чують їх і думати зовсім не бажають!
Цитата листа банку зі скарги #981257, коли вже відомо про рішення по кредитам та спілкування з спец відділом, про те шо відсотки не треба вже чіпати і треба писаті ЯКІ відсотки - конкретно і компетентнео - знову інформація без конкретних слів що плодить купу протирічь і зневага просто до Клієнта при таких відповідях про таке обслуговування у банку і теперь вже при роботі зі скаргами для покращень нашої праці Клієнта та Банку, цитата:
"Як показала перевірка, стосовно надання кредитних канікул та реструктуризації, то менеджер та керуюча відділення надали відповідь, яку дають при таких зверненнях, а саме: "Станом на сьогодні банк не пропонує реструктуризації для кредитів на бізнес-цілі. Умови кредитування залишаються максимально лояльними для наших клієнтів, зокрема, ми пропонуємо швидкі рішення щодо фінансування бізнесу та відсутність додаткових вимог у вигляді застави чи поруки. Звертаємо також увагу, що банк не нараховує штрафів та пені за прострочену заборгованість. Водночас просимо Вас своєчасно виконувати зобов'язання відповідно до умов кредитного договору, щоб підтримувати позитивну кредитну історію та зберегти можливість отримувати фінансування в майбутньому."
Погашення та виконання умов прописано в кредитному договорі.
Стосовно нарахування відсотків і їх збільшення - то припинення нарахування відсотків на період дії договору не скасовується, навіть при простроченій заборгованості.
Реструктуризацію зроблено в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!"
Кінець цитати....
В чому така допомога служби персоналу Банку Пумб для Клієнта та для самого Банку?
Я дуже вдячна банку Пумб за можливості, я знаю як важливо працювати з людьми і як важливі люди які працюють в компанії та їх компетенції, тому пишу Вам щоб допомогти Вам ставати краще, з великою вдячністю за надані Вами мені можливості, дякую!
Ми перевірили інформацію вказану Вами у відгуку та можемо зазначити, що Ваш персональний менеджер обслуговує лише юридичних осіб. Інформацією щодо продуктів для фізичних осіб, персональний менеджер не володіє. Саме тому, менеджер порадила Вам звернутись на гарячу лінію чи до фахівця роздрібного бізнесу для уточнення необхідної Вам інформації.
Вдячні за розуміння!
Обходьте стороною.
Ми шкодуємо, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на цьому сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Продолжение предыдущего отзыва о пумб
ваши данные "чтобы мы смогли идентифицировать вас как клиента."их не волнует , что речь идет о НЕ клиентах банка. Эти... Читати відгук Банк продолжает свои грязные движения и сбор информации о каждом , кто хоть раз столкнулся с пумб - оплатил через их кассу какой то платеж и.т.д. Поскольку представитель этого "бандобанка", всем пишет - "назовите фио, инн"... и проч.
ваши данные "чтобы мы смогли идентифицировать вас как клиента."их не волнует , что речь идет о НЕ клиентах банка. Эти недобанкиры старательно собирают персональные данные именно НЕ клиентов банка. Называют они это "данные потенциальных клиентов", только как распоряжаются , куда продают как "хранят" эти персональные данные, вам никто правды не скажет. Думаю достаточно прочитать отзывы, чтобы понять, что это не банк, а сплошная ложь и головная боль, а еще изъятие у вас тугриков, любым возможным способом !!!
ТОМУ КТО СОБИРАЕТСЯ ОТ ИМЕНИ БАНКА ОТВЕТИТЬ НА КОММЕНТ, ЕЩЕ РАЗ СООБЩАЮ - Я НЕ КЛИЕНТ БАНКА, НИКОГДА ИМ НЕ БЫЛ, НО , ПОСЛЕ ОПЛАТЫ КВИТАНЦИИ В КАССЕ БАНКА,
НА МЕНЯ ЧЕТЫРЕЖДЫ ПЫТАЛИСЬ ВЗЯТЬ КРЕДИТ, ХОРОШО ХОТЬ НЕУДАЧНО, ВИДИМО ИНФЫ БЫЛО МАЛО !!!
Шкодуємо, що візит до нашого відділення викликав у Вас негативні емоції. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Банк в котором обманывают !!!
Читати відгук Ужасная контора ! Меньше чем за месяц, были четыре (4), попытки повесить на меня кредит, именно через этот банк. Узнал об этом случайно, от сотрудника этого "банка"! Теперь говорят, что ничего не было, хотя у меня есть двты, адреса ТЦ, номера кредитных заявок и т.д. ситуация очень хорошо соотносится с пословицей о промывке глаз, продуктами жизнедеятельности почек !!!
Заявлять скарги, звернення - затея абсолютно бесполезная ! Вам никто не собирается отвечать на вопросы. В моем случае прошли все мыслимые ( и не мыслимые ) сроки.
И еще - "банк", по тихому собирает персональные данные о лицах НЕ являющимися клиентами их банка. И абсолютно непонятно куда, как и кому предоставляются эти персональные данные. У вас ведь нет договора с банком о хранении и использовании ваших персональных данных, а это значит, что банк может делать с вашими персональными данными, все что угодно, например продать !!!
В общем - хотите быть жертвой мошенников, идите в пумб !!!!!!!
Ми шкодуємо, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на цьому сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Обережно банк-шахрай
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження, але умови прозорі, завжди у відкритому доступі для ознайомлення, та передбачені договором.
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30.09.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Ліміт 600 тис гривень на зняття готівки зі всіх рахунків.
Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано. На запит отримав... Читати відгук На жаль, мав гіркий досвід розміщення депозиту в цьому банку т.я. був клієнтом майже 10 років.
Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано. На запит отримав відповідь "Банк може встановлювати власні ліміти згідно діючих обмежень." Будь яка відмова отримання заощаджень в повному обсязі в першу чергу для мене вказує на можливі проблеми в банку. Інші банки замість встановлення лімітів використовують перевірку походження коштів. Я не рекомендую ПУМБ як надійний банк в який можна покласти свої заощадження, в майбутньому можна отримати позитивні враження від ліміту у 50 тис. грн. на місяць і повертати свій депозит роками.
Вдячні за розуміння! Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
ПУМБ приховані комісії
Категорично не раджу мати цей банк за основний! Будьте обережними!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Показати 1 відповідь
обходите стороной этот сервис!!!
Ми шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на даному сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua. Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Банк на всі 100% раджу
Кеш бек та обслуговування
Спробував близько 9 банкiвв.
Тут самий гарний кеш бек
Багато категорiй та партнерiв.
Загалом кращi умови.
ТАКСI тiльки жодного разу не попадався кеш бек
Хоч це актуальна послуга, у знайомих вибиває.
Звичайний клiєнт. Вже майже рiк.
Не бачу краще альтернатив
В мене транспорт ресто та лiки, от лiки коммуналка готовий... Читати відгук Пiсля зникнення Альфа банку шукав варiанти
Спробував близько 9 банкiвв.
Тут самий гарний кеш бек
Багато категорiй та партнерiв.
Загалом кращi умови.
ТАКСI тiльки жодного разу не попадався кеш бек
Хоч це актуальна послуга, у знайомих вибиває.
Звичайний клiєнт. Вже майже рiк.
Не бачу краще альтернатив
В мене транспорт ресто та лiки, от лiки коммуналка готовий мiняти на таксi.
Вдячні за позитивний відгук! Цінуємо, що обираєте наш банк, це надзвичайно важливо для нас!
Щиро дякую Боднар Оксані Іванівні з відіділу № 8 ПУМБ на вул. Городецька 104, м. Львів.
У чистому затишному приміщенні мене привітно зустріли ввічливі, усміхнені, позитивно налаштовані працівники відділення та підказали до кого я можу звернутися з моїм запитанням.
Хочу висловити щиру подяку співробітниці цього відділу Боднар... Читати відгук Мені дуже приємно, що у мене склалось позитивне враження про роботу відіділу № 8 Першого Українського Міжнародного Банку, яке знаходиться за адресою: вул. Городецька 104, м. Львів.
У чистому затишному приміщенні мене привітно зустріли ввічливі, усміхнені, позитивно налаштовані працівники відділення та підказали до кого я можу звернутися з моїм запитанням.
Хочу висловити щиру подяку співробітниці цього відділу Боднар Оксані Іванівні, головному фахівцю сектору бізнезу фізичних осіб, за професійну консультацію і надану допомогу, за швидке та якісне обслуговування.
Мила, привітна жінка, відповідає швидко та зрозуміло на усі питання, та вирішує їх! Дуже оперативно провела ідентифікацію у відділенні, встановила додаток, оформила картку. Я дуже задоволена, велике дякую. Буду й надалі користуватися послугами цього банку.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Влаштувалася декілька місяців тому та приємно вражена
Ми раді, що Ви задоволені. Робимо все, щоб надавати комфортні умови для праці.
Цікава та перспективна робота
Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми щасливі, що умови праці для Вас зручні та комфортні.
Сняла с другого банка депозит,пр
Ми шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. На жаль, на даному сайті відсутня можливість спілкування в особистих повідомленнях, саме тому, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua. Після надання інформації, ми матимемо змогу ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку.
Шантажируют
Я отвечаю на все вопросы, а они якобы вносят. Но снова звонят с разных номеров и задают эти же вопросы постоянно в самые неудобные ситуации.
В чем смысл шантажировать людей. У меня... Читати відгук Мне настырно звонят каждые пару дней, добиваясь ответов по поводу какой то Натальи которая им должна денег. Но я не Наталья и номер купила полгода назад.
Я отвечаю на все вопросы, а они якобы вносят. Но снова звонят с разных номеров и задают эти же вопросы постоянно в самые неудобные ситуации.
В чем смысл шантажировать людей. У меня уже не хватает нервов. В гетконтакте написано что это пумб, а не мошенники .
Я прошу убрать мой номер. Но им всеравно. Ненавижу этот банк. Никогда там не открою карту
Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Оскільки на даному сайті відсутня можливість безпосереднього спілкування в особистих повідомленнях, просимо Вас надіслати ПІБ, номер телефону, на який надходять дзвінки та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua.
Злодійський банк який не виконує закони України
В законі чітко визначено: дозволити видаткові операції з рахунку в сумі 13400 грн. Однак банк дозволяє лише зняття готівки... Читати відгук Банк отримує постанови від виконавців про розблокування рахунків та встановлення рахунку спеціальним, для здійснення видаткових операцій з рахунку. Однак цей банк пумб єдиний в Україні не виконує цей закон, адже кришує його злочини сам НБУ регулятор.
В законі чітко визначено: дозволити видаткові операції з рахунку в сумі 13400 грн. Однак банк дозволяє лише зняття готівки в касі особисто.
Чим обмежує в правах всіх вкладників, які знаходяться на непідконтрольних територіях , а також всіх вкладників які знаходяться за кордоном. А по суті віджимає їхні гроші Рєнату Ахмєтову.
Така нова злочинна схема заволодіння чужими коштами Ренатом Ахметовим. Адже гроші не ідуть в бюджет, а крадуться банком.
Підміна норми вказаної в законі "видаткові операції з рахунку" на "зняття готівки в касі особисто" самовільно банком, дозволила ренату ахметову заволодіти чужими коштами всіх так званих "боржників" орієнтовно ~ 6 млрд.грн. це тільки невиконані зобовязання перед так званими "боржниками" , бо переважна більшість цих "боржників" не що інше як жертви репресій узурпаторського режиму . Крім того , рахунки так званих боржників, а точніше жертв репресій теперішнього уряду, залишаються заблокованими, а капітали цих вкладників на невизначений термін ( очевидно назавжди) відпливають на нову яхту Рената Ахмєтова, і звичайно на її обслуговування.
Це злочинний банк, де не виконують закони України. При спілкуванні з службою підтримки, ці вказують, що якоби розяснень про цей закон Закон від т 11 квітня 2023 р. № 3048-IX що його треба виконувати їм ніхто не давав, тому вони на власний розсуд вирішили грабувати так званих "боржників" в користь Рената Ахмєтова.
П.С. Рєнат, я тебе суку особисто найду і заберу 6454 грн, які ти в мене вкрав. Не сумнівайся. Тобі всі твої чорти з 90-х разом взяті не поможуть. І зєля тоже. Готуй свою жопу і купи побільше вазєліну, особливо як будеш в ЄС на свою яхту сідати, оглядайся по сторонам бо я прийду до тебе забрати ці гроші шо твій банк вкрав в мене тобі на яхту. Ти краще сідай в свою яхту і на сушу взагалі не сходи , моя тобі порада.
Заблокували рахунки ФОП. Надав доки ще Вимагають надати надати письмове пояснення. Надаю
Черненко С. П.
від — РНОКПП — Я, —
Джерела походження коштів:
Я є Фізичною Особою Підприємцем з 05.05.2003 року, вже 21-й рік плачу сумлінно податки і здаю податкові декларації. В 2023 році я отримав дохід від підприємницької діяльності в розмірі — грн., що підтверджуються декларацією яку я вам вже надав і додаю до цього листа... Читати відгук Голови правління ПУМБ
Черненко С. П.
від — РНОКПП — Я, —
Джерела походження коштів:
Я є Фізичною Особою Підприємцем з 05.05.2003 року, вже 21-й рік плачу сумлінно податки і здаю податкові декларації. В 2023 році я отримав дохід від підприємницької діяльності в розмірі — грн., що підтверджуються декларацією яку я вам вже надав і додаю до цього листа знову.
Детальні суті проведених операцій по рахунках:
Я, зароблені ОСОБИСТІ кошти, використовував на покупку речей та послуг для особистих потреб, та перераховував ОСОБИСТІ гроші в інші нормальні банки де добре відносяться до клієнтів і не блокують рахунки просто так, а виясняють походження коштів без блокування рахунків.
Прошу розблокувати мої рахунки. Обіцяю що я особисто, моя сім'я та мої друзі обмежать взаємодію з вашим банком, якій не поважає своїх клієнтів.
Нагадую вам що кошти, які тимчасово знаходились на рахунках вашого Спекулятивного банка — є моєю особистою власністю.
Зараз читаю відгуки про ваш некомпетентний банк на finance.ua та minfin.com.ua, бачу там такі заголовки: «Шахрайський банк», «ПУМБ воры!!!», «Хамство працівників, некомпетентність працівників до військового», «Банк игнорщик, блокируют счета.», «Утримують незаконно кошти!» і т.д.
Бачу я не один якій не задоволений відношенням до клієнтів.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми уже перевіряємо деталі щодо даної ситуації і надамо Вам вичерпну відповідь електронною поштою у вигляді офіційного листа.
Корупційна складова пумб та нбу
Тому питання масових злочинів цього банку потрібно ставити голові НБУ, а головне перестати платити зарплатню цьому трутню, якшо він не може належним чином виконувати свою роботу.