Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Нас обманюють!!! - Відгуки про НОВА ПОШТА
Працівники в відділенні спокійно-преспокійно кажуть приходьте за посилкою наступного дня.
Дзвоню на гарячу лінію розказую ситуацію оператор пояснює, що посилка приїхала за 15 хвилин до закриття, смс приходить тільки якщо до закриття відділення більше ніж 30 хвилин.
Замкнутий круг, друзі!
Одна справа коли машина запізнюються, коли це одиночний випадок. Але коли це систематично, а останнім часом це ПОСТІЙНО і коли люди наголошують на цьому, звертають увагу, а компанії байдуже, вона нічого не робить, щоб змінити ситуацію, банально пересунути на один день доставку в квитанції з запасом...щоб клієнти могли реально знати точну дату коли зможуть забрати посилку... це не професійно!
відгук
Коментарі до відгуку
Графіки авто складаються в РДУ(регіональне диспетчерське управління) де дуже розумні і освітчені люди, які найчастіше не мають досвіду роботи на відділеннях і не уявляють специфіку деяких приміщень. Ось вони складають графіки. Я би міг багато розказати про графіки і якими частинами тіла вони складаються, але навіщо мені критикувати моїх колег. Навіть таких.
Цілком розумію що дістати посилку з машини і віддати не так просто і не треба мені пояснювати цей процес (в змозі провести логічний ланцюг в голові без додаткової допомоги)
Я не звинувачую працівників (жертв не розумного тайм-менеджменту відділення), а звертаюсь загалом до Нової пошти як до компанії. Вважаю, що якщо на цю проблему звернуть увагу декільки людей, або нехай навіть декілька десятків, які б там не були "розумні і освідчені" вони второпають що десь щось пішло не так)
"Я би міг багато розказати про графіки і якими частинами тіла вони складаються, але навіщо мені критикувати моїх колег. Навіть таких. Мені зовсім не зрозуміла ваша позиція. Ви уже і так розкритукували своїх колег ;) або може я помиляюсь?)
Розуміємо Ваше обурення, адже головне при виборі перевізника - це вчасна доставка. Компанія відкриває багато відділень та нових терміналів, тому постійно тестує все нові й нові логістичні маршрути. Запевняємо, все досліджуємо та аналізуємо, далі - робимо відповідні висновки та працюємо над помилками. Перепрошуємо за тимчасові незручності. Сподіваємося, що найближчим часом все налагодиться і ми будемо працювати на позитиві.
Світлана, "Нова Пошта"