Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Работники конфликтуют с клиентами и не выполняют доставку - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
Вже відправили запит керівництву підрозділу, аби отримати роз'яснення щодо сих ситуацій. Щойно матимемо результат, відразу напишемо Вам.
Наталія, "Нова Пошта"
Щиро шкодуємо, що виникли такі ситуації. Щодо ситуації з синтезатором маємо інформацію, що вартість перевезення у цьому випадку одного місця чи двох не змінилася. Лише додалася доплата за пакування 6 грн, про що, на жаль, колеги не проінформували Вас. Наразі зі всіма співробітниками буде проведена робота, аби подібне не повторилося. Маємо надію, що надалі наша співпраця буде виключно позитивною.
Наталія, "Нова Пошта"
На счет ситуации с доставкой до дверей от Новой почты пришел ответ,что нужно указывать поднятие на этаж.Вопрос:на сайте магазина нет полей,в которых можно указывать подьезд или этаж.При устном заказе тоже такие моменты не указываются.Тогда чья это ошибка:магазина или Новой почты?И если указана доставка до дверей и вес посылки до 10 кг.,почему возникают споры должны доставить посылку до дверей или получатель должен выйти во двор за посылкой?И почему сами работники не уточняют такие моменты?Уточню:мне позвонили и сообщили,что сейчас привезут посылку(даже не спросив,могу ли я ее в это время принять).Затем позвонили опять уточнить где именно мой адрес и сказали выйти из подьезда и ждать возле подьезда. На телефоне установлена запись,есть записи разговоров.То есть неважно первый этаж был или пятый.Не соизволили занести даже в подьезд.Даже из машины вышли не сразу,сперва ждали,что я сама подойду.И только, когда поняли,что я не собираюсь отходить от подьезда,сначала подошли за оплатой,а потом принесли посылку.И,кстати,чек под роспись мне так и не дали,работник просто начал спор касательно того,должны они доставлять к дверям или нет,из-за чего ему,видимо,было не до чека.
Дякуємо, що звернули нашу увагу на ці питання. Завдяки Вам можемо розвиватися, покращувати обслуговування. Запевняємо, інциденти не залишилися без уваги.
Наталія, "Нова Пошта"