Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Я в шоке от новой почты - Відгуки про НОВА ПОШТА
59000440458179.До продавца не дозвонился-не брал трубки.Сегодня приходит смс-заберите посылку=за 300 км от моего дома!!!Я в шоке.Я ведь спрашивал у оператора-на какую фамилию уходит посылка в другой город.Сказали что это тайна.Они что совсем читать не умеют?На каком основании вообще мою посылку куда то перенаправляют?Отправляйте теперь её обратно продавцу-за хранение в другом городе я платить не буду.И вашими услугами сыт по горло.В итоге только я виноват что выбрал перевозчиком нп.
відгук
Коментарі до відгуку
Відповіли раніше. До моменту отримання посилки - це товар відправника. Домовленість між одержувачем та відправником не зазначається в нашій системі, оскільки це умова між двома людьми, а не з перевізником. З боку компанії це виглядає наступним чином: відправник надав товар на відправку, але помилився та відправив не в те місто та помилився з прізвищем й замовив переадресування зі зміною даних.
Іван, "Нова Пошта"
Іван, "Нова Пошта"
13.1.17 «Переадресування» передбачає зміну адреси доставки вже оформленого
відправлення в межах одного населеного пункту або ж в межах країни. Замовником послуги
може бути, як Відправник, так і Одержувач. Послуга для одного відправлення може бути
замовлена лише один раз. Послуга не надається за умовами переадресування до поштомата.
----------------
теперь посмотрим как у ваших кокнкурентов
10.3. Відправник (адресат) може зробити розпорядження про доставку
відправлення Стандарт на іншу адресу в межах одного населеного пункту (обласного
центру, м. Києва) за відповідну плату згідно з діючими тарифами.
Адресат може зробити розпорядження про переадресування відправлення
Стандарт в межах одного населеного пункту (обласного центру, м. Києва)
зателефонувавши до ОПЗ місця знаходження відправлення Стандарт. При зверненні
адресата щодо переадресування відправлення Стандарт, працівник даного ОПЗ
повинен упевнитись у правильності названих адресатом даних про відправлення
Стандарт з даними зазначеними на супровідній адресі до відправлення Стандарт, а
саме: ШКІ, найменування і адреса відправника та адресата.
----------------------
Найдите отличия и вы поймете почему у нп всё так плохо получается.
Юрію, до моменту отримання посилки - це товар відправника
А я что наложенным платежом его заказывал?За товар были уплачены деньги на сайте и товар в посылке уже мой.Или мне идти в суд с адвокатом и доказать вам чей товар в посылке?
Відправник замовив переадресацію в інше місто, при цьому змінив прізвище отримувача (номер телефону не було змінено). Озвучити прізвище нового отримувача чи будь-які дані немає можливості, оскільки це конфіденційна інформація. Провини компанії "Нова Пошта" в даному випадку немає, оскільки не виконати додаткову послугу, яку замовив відправник (його повне право), не можемо. Рекомендуємо звертатися до відправника для уточнення деталей. Наперед дякуємо за розуміння.
Іван, "Нова Пошта"