Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Кинули на 4000 - Відгуки про НОВА ПОШТА
Обманывать нет смысла, я в последнее время заказывал через НП также: эирподсы и эпплвотч 3 серии тоже товар пришел в блистере но был в оригинале!!! ТТН оригинальных наушников: 59000439118213 - никаких жалоб нет - пришел мне оригинал. ТТН ЭплВотч: 59000438550059. Могу товары предъявить в ближайшем отделении новой почты.
Зовут отправителя Васецкий Никита Юриевич. Телефон: 097 790 2671. Получил мои деньги в Отделении номер 9 Город Днепр, ул. Шмидта,10.
Прошу разобраться с ситуацией и по возможности вернуть средства. Пишу не только Вам. Буду еще писать в несколько источников с данной проблемой.
відгук
Коментарі до відгуку
Згідно з умовами надання послуг, відкривати відправлення в упаковках, які мають такі методи контролю першого
розкриття (дозволяється проводити тільки зовнішній огляд на відсутність пошкоджень):
- пломби-індикатори (прошивка нитками на мішках; металеві або паперові пломби на банках, перфорації на горловині кришок на ємностях з рідиною тощо);
- термозбіжна плівка (за винятком комп’ютерної, електронної, оптичної продукції та аксесуарів, що входять до їх вмісту) – це різновид пакувальних плівок, особливістю яких є здатність скорочуватися під впливом температури і приймати форму пакувального виробу;
- блістерна упаковка – це контейнер або футляр, що штампується, повторюючи форму та розміри предмета, розміщеного всередині або створює ємність, необхідну для розміщення товару, який виготовляється із термостійкого пластику та може мати
жорстку поліграфічну, металеву чи пластикову підкладку;
- ламіновано-поліетиленова упаковка – це упаковка, у якій два і більше шарів плівки поєднані в один під дією високих температур, нанесеного клею або розчинника.
Шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою ситуацією, але з боку компанії порушень не було та радимо звернутися до відправника для повернення коштів та товару. В іншому випадку - до правоохронних органів.
Іван, "Нова Пошта"