Вина Новой Почты, а страдать должны клиенты. - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 13 червня, 2019 год 179 переглядів
 Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Хмельницький, Староконстантиновское шоссе, д. 2/1б Вчера моя жена отправила посылку наложкой.
г. Хмельницкий, 15 отделение.
Сегодня пришло смс, что можно приходить забирать денежный перевод.
Жена как полагается пришла с паспортом, на что оператор ей говорит: "у Вас не сходится одна буква в отчестве, мы не сможем выдать Ваши деньги".
Нужно писать заявление, прикладывать копию паспорта и ИК.
Затем после рассмотрения, никак не обозначенного во времени, мы возможно сможем выдать Вам денежный перевод.
Это просто смешно!
Почему клиент должен иметь проблемы из-за криворукости работников НП, которые вбивают инициалы со слов клиента.
После чего я перезвонил на горячую линию НП, где со мной разговаривал Дмитрий (ТН-8047), который ответил точно тоже, что и на отделении.
На вопрос, сколько будет рассматриваться заявка?
Ответ: не знаю, в порядке живой очереди.
Больше никогда не будем пользоваться услугами этой шарашкиной канторы.
Сервис Укрпочты уже на том-же уровне, только цены в два раза ниже и проблем таких никогда не было.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 13 червня, 2019 год
Аркадію, добрий день!

Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою відбувся даний інцидент.



Ілля, "Нова Пошта"
Відповідь представника Новая Почта 14 червня, 2019 год
Аркадію, добрий день!

Наразі проблему вже вирішено, Ваша дружина може отримати грошовий переказ.

Сподіваємось, що подальшу співпрацю з нами більше нічого не затьмарить, і вона буде лише зручною та приємною.



Світлана, "Нова Пошта"
Аркадий 14 червня, 2019 год
На каком основании у моей жены потребовали на отделении и отсканировали паспорт и идентификационный код?

При этом не подписали форму согласия на обработку персональных данных.

Как это понимать?

Для каких целей Вам нужны эти данные?

И почему Ваши сотрудники на отделении не могут этого объяснить?
Відповідь представника Новая Почта 14 червня, 2019 год
Аркадію, ці документи були потрібні для ідентифікації відправника при написанні заяви, потрібної для видачі переказу. Щоб не виникало випадків видачі коштів сторонній людині, потрібні документи, що посвідчують особу. Коли пишеться заява (як в даному випадку), документи скануються, тому що обробку заяви здійснюють не працівники відділення, які фізично бачать клієнта та документи, а відповідний відділ ТОВ "Пост Фінанс".

Не хвилюйтесь, будь ласка, ТОВ "Нова Пошта" і ТОВ "Пост Фінанс" дотримуються Закону України "Про захист персональних даних", тому до них не матимуть доступу сторонні особи, а також дані не будуть використані у жодних протиправних цілях.



Світлана, "Нова Пошта"
Відповідь представника Новая Почта 13 червня, 2019 год
Аркадію, дякуємо. Уточнимо інформацію щодо розгляду заяви для видачі грошового переказу та напишемо Вам.



Ілля, "Нова Пошта"


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187924 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків