Развод за хранение товара в отделении где его не выкупили . - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 11 червня, 2019 год 227 переглядів
Я первый раз воспользовался новой почтой и некоторых нюансов не знал . Я отправил папку размером 24х35 см. с Харькова в Винницкую область , накладная 59998079457112 . Товар не подошёл , мне пришла СМС что он там будет храниться бесплатно до 06 .06.2019 года. Я так понял , что если товар за этот период не выкупят , его отправят обратно отправителю . Я в ожидании сообщения о возврате товара получаю 11.06. 2019 года СМС , что товар Ваш не выкуплен , и Вы дорлжны помимо пересылки в два конца оплатить хранение с 06 06.2014 по 20 гривен за каждые сутки , это за папку размером 24х35 см , я в какой то степени благодарен , что сообщили 11 , а не 20 , но они с понятием , папка то ведь стоит всего 400 гривен , и я вообще могу от неё отказаться . Я понимаю товар вернулся в Харьков , я вовремя не оплатил пересылку туда и обратно , здесь уместно вести речь о плате за хранение , .Прошу администрацию разобраться с этим случаем .
Переваги:
  1. что хоть 11.06.2019 сообщили что товар не выкуплен
Недоліки:
  1. могли бы 06.06.2019 года сообщить что товар не выкуплен, а не засесть в ожидании прибыли за хранение папки 24х35см . по 20 гривен за сутки




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 11 червня, 2019 год
Олександре, добрий день!

Клієнтам, які працюють за індивідуальними умовами співпраці (наприклад, інтернет-магазини), надається послуга "Автоповернення", тобто, якщо отримувач не з'явився або відмовився від посилки, то на 5 чи 7 день відправлення повертається відправнику. Якщо Ви співпрацюєте з нами на загальних умовах тарифоутворення, то повернення вантажу Ви замовляєте самостійно і, відповідно, оплачуєте послуги транспортування в обидві сторони. У випадку, коли відправлення зберігалося у відділення більше 5-ти робочих днів - нараховується плата за зберігання. Про всі нюанси ми інформуємо як відправника, так і отримувача (push-повідомлення або Вайбер, або смс).

Сподіваємося, що дані пояснення допоможуть нашому взаєморозумінню та подальшій співпраці.



Світлана, "Нова Пошта"
Александр 11 червня, 2019 год
Что новой почте мешало прислать такую же смс , но только не 11июня , а 6 июня , единственное объяснение с присутствием здравого смысла , это получить с клиента дополнительно сумму за хранение , а если бы у меня была ручка в футляре , тоже за хранение 20 гривен в сутки?


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23892 відгука / 5194614 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26909 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.7
14054 відгука
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3681 відгук
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2047 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.2
1055 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.4
3656 відгуків
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
114 відгуків
Meest - America
Meest - America

Рейтинг: 1.5
211 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків