Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
НП НЕ вміє відправляти міжнародні відправлення - Відгуки про НОВА ПОШТА
Через некомпетентність операторів НП я та отримувач "попали" на 470 $ мита.
Я відправляла в Швецарію 55 плакатів (звичайна поліграфія) різних розмірів, всі вони були скручені у "тубус". Відправка була з відділення №20, Київ, це велике відділення, але чомусь ніхто з вільних менеджерів не вмів оформлювати міжнародну відправку і мене попросили зачекати поки звільниться оператор Мульченко Анна, вона НІБИТО була компетентна в цьому питанні. Оператори в НП САМІ заповнюють документи зі слів відправника, в т.ч. інвойс. Коли мене запитали "В яку вартість оцінюєте посилку", я уточнила чи це на щось впливає і яку валюту називати, оператор відповіла "нінащо не впливає, і назвіть вартість в гривні". Я оцінила ПОСИЛКУ в 3000 гривень. Пізніше оператор почала оглядатии посилку і перепитала скільки плакатів в тубусі, коли почула кількість 55 вона не стала детально дивись розміри чи щось таке, а віднесла на склад на упакування. Виявляється, що оператор Анна після перевірки посилки просто вписала цифру 55 (плакатів) і це все помножилось по формулі на озвучені мною 3000 грн (а це вартість ВСІЄЇ посилки). Тобто вартість відправленого в Швейцарію становило - 5055,05 євро!!!! Так, я підписувала всі документи, їх було багато, і перевіряла я тільки вказані контакти і адресу. Я не звернула увагу на цю цифру, бо не називала я 5055 євро!! Та навіть якби і побачила - Анна так запевнила мене, що це нінащо не вливає і про податки вона і не знала ніколи. (До прикладу, оператори в DHL мені колись озвучували розмір мита та допустиму ввізну вартість у Франції).
Ми хотіли відмовитись від посилки і не забирати її, але виявляється партнер UPS (згідно якоїсь там угоди) може віддати посилку будь-кому і навіть залишити під дверима. Звісно це я дізналась уже потім. Нашу посилку оплатили менеджери кур'єрові, на рецепції, не узгодивши це з нами(
Дякую, НОВА ПОШТА, що про все "інформуєте", "добре володієте термінами і маєте таку кваліфікацію". А зі слів НП клієнт має читати всі приписи, договори і знати про партнерські угоди десь там з UPS і взагалі сам винен, що прийшов до них. Горіть в пеклі, НП!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку