Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
міжнародна доставка - Відгуки про НОВА ПОШТА
не рекомендую ВСІМ користуватись міжнародною відправкою в інші країни від ТОВ "Нова почта" (в Англію точно).
опишу коротко ситуацію. прошу скопіювати і розмножити, щоб ніхто не поправся як я.
Відправив посилку 28.11.17 на відділенні №7 (м. Київ).
Відправлення по часу заняло близько 1, 5 години.
При відправці не дали ніяких документів на посилку (тільки чек на оплату). При відправці я вказав правильно одержувача і його електоронну почту. Оператор ввела мою електонну почту як мою і одержувача. При відправці (добре, що звернув увагу) був не правильно введений пост код (по нашому індекс), виправляли його близько години.
Потім пришлось 5 разів ходити на відділення і узнавати номер посилки, брати копії документів (через кол-центр цю інформацію не дають). Вистоювати черги і тратити що разу близько півгодини.
Але це не саме основне.
Посилка доїхала до Польщі і все (не зрозуміло чому вона їхала через Польщу). У одержувача почали вимагати документи як від юридичної особи!!!!, а він фізична особа.
Хочу нагадати, що почта одержувача була вказана не вірно.
Звісно він не може їх надати.
Цю інформацію я взнав сам через свої зв"язки!!!!Звонив по 5 раз на гарячу лінію і мені не могли нічого відповісти. потім телефонували і говорили застарілу інформацію. Хочу звернути увагу, що ситуацію з відправленням я взнав тільку через свою настирність, якщо б не телефонував, мені б ніхто не звонив і повідомив інформацію.
21.12.17 написав претензію, у звязку з запізненням посилки (повинна була доставлена 09.12.17 в Англію) на компенсацію.-реакціїї ніякої!!!!!! (вам відповість юридичний відділ може через 55 днів)
21.12. 17 написав заяву про повернення посилки на відділення №7 за рахунок компаніїї ТОВ "Нова пошта".
Мені відмовлено в поверненні посилки, так як повернення повинення повинен я сам оплачувати і розмитнення близько 4000 грн. (плюс за доставку посилку 800 грн-яку я заплатив при відправці). Тобто я повинен заплатити 4000+800=4800 грн, щоб повернули посилку!!!!
Посилка не доставлена, я повинен всі витрати заплатити сам, тоді можливо мені її повернуть!!!інакше її знищать-утилізують!!!!
Ніякі спроби поспілкуватись з Начальником служби безпеки ТОВ "Нова пошта", начальником, заст. нач. Міжнародного відділу ТОВ "Нова почта" не дали результату (посадові особи, які відповідають за відправлення). Вони "морозяться ", відключають телефони, не виходять на зв'язок!!!!!
Це нормально?
Ситуація зараз.
Посилка в Польщі з 08.12.17 і кожен день на неї капає % за зберігання, тобто в кращому разі мені її повернуть через 1-2 місяці, і я буду повинен заплатити 4800 грн+% процент за простой посилки на митниці в Польщі.
Хочу звернути, що я відправляв посилку не в Польщу, а в Англію, і не мої проблеми, що посередник компаніїї ТОВ "Нова почта " не зміг доставити в Англію, а застряв в Польщі!
P. S. Вага посилки близько 5 кг. Призначення-комп"ютерне устаткування. Буду радий поспілкуватись, моя пошта [email protected]
Посилку вважаю на данний момент загубленою і не впевнений, що її повернуть
Всіх зі святами!!!!
з повагою Ігор
15 згодні 12 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Держитесь. Вас тоже с праздниками и всего хорошего.
С уважением