Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Місяць маринують посилку - Відгуки про НОВА ПОШТА
По іншій міжнародній посилці, раніше я замовляв товари з-за кордону взагалі без проблем через НП глобал, доставка була прогнозованою максимум тиждень-півтора, і ось я роблю нове замовлення із США (10 листопада), там моє замовлення потрапляє на склад НП глобал 12 листопада і починаються пригоди, вона потрапляє до Німеччини, потім до Бельгії, потім до Чехії, там застрягає, проходить декілька днів, починається рух, думаю ну нарешті посилка буде в мене в руках скоро, але ні, 29 листопада вона потрапляє на митницю (прекрасно розумію що такі ситуації трапляються), але в службі підтримки мені просто кажуть чекати (тим часом на пошті вже був лист що мені треба на пошту відправити необхідні документи), ні в додатку не було пушів, ні повідомлень на телефон, ні дзвінків, просто на пошту, а якщо це спам? І я на ліву пошту відправлю свої документи? У міст експрес доречі є повноцінна форма для заповнення яка зручніше. І хтозна скільки б я чекав поки мене оповістять тими каналами через які я і роблю замовлення на новій пошті, окей, розмитнили 4 грудня, а вже 6 грудня, посилка досі на міжнародному складі, відправлення невідомо коли планується, а ще воно буде їхати на поштомат, тобто загальний термін доставки більше місяця, тому що як завжди посилка приїде до поштомату (або спочатку до Дніпра, потім знову до Києва), мені скажуть (або не скажуть) що вільних комірок немає, так буде пару-трійку разів і МОЖЛИВО я отримаю свою посилку до Різдва яку замовляв в першій половині листопада. Доречі в той же час робив замовлення з аліекспрес, посилка вже давно в мене, по Україні доставка була Укрпоштою і це БЕЗКОШТОВНО на відміну від доставки НП шопінг, де я більше тисячі заплачу за доставку і розмитнення через брокера НП, тому що як виявляється через портал митниці я не можу самостійно це зробити, тому що поки посилка вважається міжнародною, то мій номер телефона і пошта не підходять для митного оформлення.
Трек-номер NP00000004346474NPG, я розраховую на компенсацію доставки або ще щось, обіцянки «завтра-післязавтра все доставлять» вже не працюють і прекрасно розумію що служба підтримки не може вплинути на процеси логістики, але я все ж рекомендую новій пошті щось робити з цим всим, це вже спостерігається масово і перехід на Міст або Укрпошту де вартість доставки ще й нижча, виглядає перспективним з такими проблемами з доставкою. Цей лист потенційно буде і в тредс і тікток і ютубі якщо так буде продовжуватися.
відгук
Коментарі до відгуку