Відношення до постійних клієнтів нова пошта - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано вівторок, 9 вересня 49 переглядів
Вже багато років користуюся послугами “Нової пошти”, маю за плечима сотні, а може й тисячі відправок. Але останній випадок залишив дуже неприємний осад.

Місяць тому я відправив товар із післяплатою на 10 000 грн. Очевидно, я розраховував, що отримаю саме цю суму. Проте при отриманні коштів виявилося, що з мене зняли близько 220 грн комісії за зворотну доставку, яку, як завжди раніше, оплачував отримувач.

Оператор при оформленні відправлення навіть не уточнив цей момент. Я впевнений на 200%, що питання про те, хто має оплачувати зворотну доставку, не ставилось. На гарячій лінії мені відповіли, що вони не можуть перевірити, адже їхні камери не пишуть звук, а лише відео. Тобто відповідальність повністю переклали на мене, хоча помилка очевидно на стороні працівника.

У підсумку я отримав не 10 000 грн, як було вказано в накладній, а менше. Компенсацію чи хоча б вибачення компанія не запропонувала. Таке ставлення до клієнта, який роками користувався їхніми послугами і приносив компанії значні прибутки, мене вкрай розчарувало.

Для мене це свідчить про повну відсутність клієнтоорієнтованості. Якщо компанія не цінує навіть постійних відправників, які принесли їй десятки тисяч гривень прибутку, то чого очікувати новим клієнтам?
І так, збережу ваш час - останні 4 цифри накладної 4792, адже від вас я чекав зворотнього дзвінка близько 2х діб

1 згоден



Коментарі до відгуку

Gera середа, 10 вересня
Этот клиент явно слишком крут либо туп, чтобы проверять "в тысячах" бумажных накладных строку платник зворотної доставки) Быстро извинились перед господином, пока он не начал стучать ножками и расплакался из-за 220 гривен.
Відповідь представника Новая Почта середа, 10 вересня
Доброго ранку!

На жаль, чотирьох цифр недостатньо для перевірки інформації.

Тому прохання повідомити повний номер накладної, аби ми розібралися.
Iren вівторок, 9 вересня
А чому ви з покупцем попередньо не домовилися, хто з вас буде оплачувати комісію? Ви ж постійний клієнт і повинні знати і контролювати подібні моменти. Я, наприклад, не знаю, що таке взагалі може бути, що комісію можуть з продавця стягти, бо давно не користуюся поштою. Раніш був тільки один варіант - комісію оплачували тільки покупці. Але ж ви ПОСТІЙНИЙ клієнт і новшества повинні знати.
не_гость вівторок, 9 вересня
Та ніхто вам нічого не буде казати по останніх чотирьох цифрах, хоч ви і вважаєте себе найкрутішим клієнтом. Треба писати повністю номер накладної. Не той випадок, коли постійним клієнтам роблять виключення.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23662 відгука / 5187760 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26665 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2005 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків