Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Неврозумілі ,,затриманняʼʼ вантажу - Відгуки про НОВА ПОШТА
Згідно з трекінгом, відправлення прибуло до Польщі 27.04.2025 та того ж дня виїхало. Далі 29.04.2025 в трек-системі зʼявився запис про прибуття в Україну. Однак, подальший рух відправлення відсутній. Після мого звернення до служби підтримки мені повідомили, що партія вантажу затримана митницею в Польщі, і сервіс НП Глобал нібито не має на це впливу.
Після цього з трекінгу зник запис про прибуття в Україну, хоча він досі фіксується на сторонніх ресурсах для відстеження міжнародних посилок. Це викликає серйозні сумніви щодо прозорості інформації, що надається вашою службою.
У зв’язку з вищевказаним, прошу надати:
1. Офіційне підтвердження місцезнаходження відправлення.
2. Пояснення причин зникнення запису з трекінгу.
3. Конкретні строки доставки відправлення або повернення коштів, якщо доставку здійснити неможливо.
4. Інформацію щодо компенсації за затримку
відгук
Коментарі до відгуку
Прохаємо виконувати відстеження на нашому офіційному сайті: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Пропонуємо промокод, який дає 20% знижку на наступне замовлення за сервісом НП Шопінг. Можемо відправити його на електронну пошту, яку вказано під час реєстрації трек-номера?
У зв’язку з тим, що вантаж був актуальним лише на конкретну дату, його затримка повністю знівелювала його цінність для мене. Тому я наполягаю на поверненні коштів у повному обсязі, а не на пропозиції промокоду.
Сподіваюся на розуміння та оперативне вирішення питання.
Ми розуміємо ваше занепокоєння, однак хочемо зазначити, що у подібних випадках погодження компенсації не гарантується, оскільки затримка сталася не з нашої вини, а з боку офіційних процедур, які є поза межами нашої відповідальності.
Дуже зручно зняти з себе відповідальність,але саме ви,як перевізник винні в тому,що вантаж затримано!
У вас,останнім часом це звична практика. Невже немає статистики,як швидко вантажі проходять даний этап? Ви відповідаєте стандартними фразами. Інформативності для мене як для клієнта немає. Є розуміння,що дану проблему ніхто не буде вирішувати. Нажаль.
У разі втрати, пошкодження або порушення термінів доставки Відправлення з вини
Виконавця — Одержувач або Відправник мають право на компенсацію згідно з
тарифами, зазначеними в умовах договору
.
Законіть увагу: навіть якщо митниця не підконтрольна перевізнику, але посилка затримується в межах партії, яку перевозить перевізник - ви все ще маєте право вимагати компенсацію, якщо:
• перевізник не може надати жодної нової інформації понад 30 днів;
• або посилка не доставлена у «розумний
строк» (що визначається як звичний час доставки для подібної послуги — зазвичай 7-14 днів для Європи).
У Публічному договорі в п. 6.4. (ви знайдете документ за посиланням: https://storage.npshopping.com/docs/agreements/67ebcb950e796648550864.pdf?_gl=1*v6umwt*_gcl_au*NzQxODk3Nzk4LjE3NDQxMTE2NjY.) розміщено наступну інформацію: "Затримки в
доставці можливі внаслідок непередбачених та/або не залежних від Виконавця обставин, зокрема, через затримку митного оформлення відправлення органами країни Продавця або України, відміна рейсу авіакомпанії, технічні збої в системі Продавця/Виконавця та ін."
Ви маєте можливість скласти претензію. Для цього, будь ласка, зверніться з паспортом, ІПН та IBAN у зручне відділення. Бланк претензії можна заповнити завчасно: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals_international.pdf
Прошу пояснити, з якою метою була вказана ця дата, якщо вона виявилась неправдивою? Така практика вводить клієнтів в оману і викликає сумніви щодо прозорості вашої комунікації.
Також прошу надати актуальну інформацію про місцезнаходження посилки та терміни її доставки. та повідомити, чи буде цей факт враховано під час розгляду моєї претензії щодо компенсації за порушення термінів доставки.