Неврозумілі ,,затриманняʼʼ вантажу - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 7 квітня, 2025 год 40 переглядів
Я, ваш постійний клієнт, звертаюся з претензією щодо затримки доставки мого відправлення NP00000003910171NPG, яке було надіслано з США через сервіс НП Глобал.

Згідно з трекінгом, відправлення прибуло до Польщі 27.04.2025 та того ж дня виїхало. Далі 29.04.2025 в трек-системі зʼявився запис про прибуття в Україну. Однак, подальший рух відправлення відсутній. Після мого звернення до служби підтримки мені повідомили, що партія вантажу затримана митницею в Польщі, і сервіс НП Глобал нібито не має на це впливу.

Після цього з трекінгу зник запис про прибуття в Україну, хоча він досі фіксується на сторонніх ресурсах для відстеження міжнародних посилок. Це викликає серйозні сумніви щодо прозорості інформації, що надається вашою службою.

У зв’язку з вищевказаним, прошу надати:
1. Офіційне підтвердження місцезнаходження відправлення.
2. Пояснення причин зникнення запису з трекінгу.
3. Конкретні строки доставки відправлення або повернення коштів, якщо доставку здійснити неможливо.
4. Інформацію щодо компенсації за затримку





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 8 квітня, 2025 год
Доброго ранку, Алло! Партію вантажів, у якій ваше замовлення, затримано за кордоном митними органами для проведення перевірки. Статус про прибуття в Україну видалено, щоб вас не дезорієнтувати, оскільки фактично замовлення не прибуло. На жаль, терміни відновлення руху відсутні, ми докладаємо максимум зусиль, щоб ви отримали товар у найкоротші терміни.

Прохаємо виконувати відстеження на нашому офіційному сайті: https://novaposhtaglobal.ua/track/

Пропонуємо промокод, який дає 20% знижку на наступне замовлення за сервісом НП Шопінг. Можемо відправити його на електронну пошту, яку вказано під час реєстрації трек-номера?
Алла 8 квітня, 2025 год
Дякую за надану відповідь, однак я не згодна з отриманням промокоду як формою компенсації. Затримка мого вантажу є прямою відповідальністю компанії-перевізника, і саме ваша компанія не забезпечила доставку у погоджені строки.

У зв’язку з тим, що вантаж був актуальним лише на конкретну дату, його затримка повністю знівелювала його цінність для мене. Тому я наполягаю на поверненні коштів у повному обсязі, а не на пропозиції промокоду.

Сподіваюся на розуміння та оперативне вирішення питання.
Відповідь представника Новая Почта 8 квітня, 2025 год
Алло, згідно з умовами сервісу термін доставки становить від 8 днів. Також хочемо звернути вашу увагу, що затримка сталася через проведення митних формальностей — це обов’язковий етап, який виконується державними органами, і, на жаль, у нас відсутня можливість впливати на швидкість їхньої роботи.

Ми розуміємо ваше занепокоєння, однак хочемо зазначити, що у подібних випадках погодження компенсації не гарантується, оскільки затримка сталася не з нашої вини, а з боку офіційних процедур, які є поза межами нашої відповідальності.
Алла 8 квітня, 2025 год
Проведення митних операцій-формальний этап? В такому форматі як даний вантаж це норма? Тоді зазначте на всіх ресурсах реальні терміни доставки,враховуючи тривалі митні перевірки? Я користуюсь вашим сервісом на постійній основі,в цьому році отримано 20 міжнародних відправлень.І про те,що ситуація позаштатна важко не здогадатись. Чому я,як замовник,який виконав всі умови по комплектуванню і декларуванню відправлення,маю страждати через ваш ,,неорганізований сервісʼʼ??? Якщо вантаж затримується надовго,чи не ваша провина,що ви неякісно приймаєте посилки,і допускаєте в партію сумнівні відправлення?

Дуже зручно зняти з себе відповідальність,але саме ви,як перевізник винні в тому,що вантаж затримано!

У вас,останнім часом це звична практика. Невже немає статистики,як швидко вантажі проходять даний этап? Ви відповідаєте стандартними фразами. Інформативності для мене як для клієнта немає. Є розуміння,що дану проблему ніхто не буде вирішувати. Нажаль.
Алла 8 квітня, 2025 год
У публічній оферті «Нової пошти» вказано:

У разі втрати, пошкодження або порушення термінів доставки Відправлення з вини

Виконавця — Одержувач або Відправник мають право на компенсацію згідно з

тарифами, зазначеними в умовах договору

.

Законіть увагу: навіть якщо митниця не підконтрольна перевізнику, але посилка затримується в межах партії, яку перевозить перевізник - ви все ще маєте право вимагати компенсацію, якщо:

• перевізник не може надати жодної нової інформації понад 30 днів;

• або посилка не доставлена у «розумний

строк» (що визначається як звичний час доставки для подібної послуги — зазвичай 7-14 днів для Європи).
Відповідь представника Новая Почта 8 квітня, 2025 год
Алло, отримали інформацію, що орієнтовно 10.04 відправлення має відновити рух, прохаємо очікувати оновлення статусів.

У Публічному договорі в п. 6.4. (ви знайдете документ за посиланням: https://storage.npshopping.com/docs/agreements/67ebcb950e796648550864.pdf?_gl=1*v6umwt*_gcl_au*NzQxODk3Nzk4LjE3NDQxMTE2NjY.) розміщено наступну інформацію: "Затримки в

доставці можливі внаслідок непередбачених та/або не залежних від Виконавця обставин, зокрема, через затримку митного оформлення відправлення органами країни Продавця або України, відміна рейсу авіакомпанії, технічні збої в системі Продавця/Виконавця та ін."

Ви маєте можливість скласти претензію. Для цього, будь ласка, зверніться з паспортом, ІПН та IBAN у зручне відділення. Бланк претензії можна заповнити завчасно: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals_international.pdf
Алла 12 квітня, 2025 год
Доброго дня.Ось ви зазначили, що орієнтовна дата відновлення руху мого відправлення NP00000003910171NPG — 10.04.2025. Станом на сьогоднішній день жодних оновлень не відбулося.

Прошу пояснити, з якою метою була вказана ця дата, якщо вона виявилась неправдивою? Така практика вводить клієнтів в оману і викликає сумніви щодо прозорості вашої комунікації.

Також прошу надати актуальну інформацію про місцезнаходження посилки та терміни її доставки. та повідомити, чи буде цей факт враховано під час розгляду моєї претензії щодо компенсації за порушення термінів доставки.
Алла 8 квітня, 2025 год
Дякую за зворотній звʼязок і надану інформацію.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187922 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків