Неприємний досвід що змушує розчаровуватись - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 6 березня, 2025 год 2 перегляда
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Неприємний досвід що змушує розчаровуватись

Послугами компанії користуюсь досить давно, сервіс в більшості випадків не викликав питань, тому і продовжую користуватись. Але декілька неприємних ситуацій за короткий період часу змушують писати цей відгук.
Я займаюсь колекціонуванням фігурок Funko Pop, вони досить популярні як обʼєкт колекціонування в багатьох країнах та мають певні стандарти щодо стану, якщо коротко — важливий ідеальний стан заводського пакування як і у більшості предметів колекціонування.
Саме через це більше 90% моїх відправок та отримання це колекційні предмети, в свою чергу всі хто мав справу з цими фігурками чудово знають про те що стан важливий та забезпечують відповідне пакування та навіть подекуди спеціальні кейси для зберігання та транспортування.
Але про це не знають працівники Нової пошти, для них це лише іграшки, щоб там хто не говорив та не доводив.

Ситуація перша:
Отримано посилку, в накладній було 5 місць - 5 коробок, оглянув зовнішні коробки на наявність механічних ушкоджень яких не виявив та просто пішов з ними додому. Одна з посилок була щільно обмотана в стрейч плівку і при огляді та розпаковкі дома було виявлено що це не просто так, таким чином працівники новой пошти приховали те що коробка промокла. Вантаж всередині також отримав відповідні ушкодження. Була розглянута претензія за якою прийняли рішення про компенсацію 10% від оціночної вартості. До уваги не було взято що це колекційний предмет який втратив у своїй вартості без оригінальної коробки більше 50% вартості та знецінився для колекціонерів. Ніякі аргументи не допомогли у розмові з оператором.

Ситуація друга:
Відправник приніс фігурки щільно обмотані в пухирчату плівку для захисту на відділення для відправки. Було вказано що відправлення крихке та замовлено додаткове пакування.
В решті решт по отриманні було виявлено зняту пухирчату плівку з усіх фігурок та відсутність ущільнювача як додаткового пакування, тобто працівник просто запихнув як є в коробку і не зафіксував від руху а плівку зняв тому що інакше воно б не влізло в коробку в якій воно приїхало. Подана претензія, також визнали вину і вирішили повернути 20% від оцінки тому що пошкоджено лише зовнішнє пакування фігурок.

Тобто, ситуації де на 100% винна нова пошта. Мій вантаж втратив свою цінність і запропонували мені скромні 10-20%.

Справедливості заради, хочу сказати що були ситуації де рішення були більш лояльні але я не розумію від чого це залежить та на який фактор треба сподіватись коли вчергове моє відправлення буде пошкоджене.

В додаток додаю фото дірок на коробках які також дуже часто маскують стрейч плівкою та наліпками - будьте уважні та завжди перевіряйте подібні пакування.

ТТН можу надати для представника компанії.





Коментарі до відгуку

Ірина 7 березня, 2025 год
завжди потрібно у відділені огляд робити перед тим як отримати завжди, ніяких але бути не може
Відповідь представника Новая Почта 7 березня, 2025 год
Нам шкода, що така ситуація мала місце в нашій співпраці. Працівники у відділенні мають узгоджувати всі послуги з відправником. Ми завжди стараємося доставити вантаж до отримувача цілим і неушкодженим. Якщо питання не вирішено, то напишіть, будь ласка, номер накладної.
Олександр 7 березня, 2025 год
Як і написав, кожна з цих ситуацій була зафіксована але рішення було прийнято без врахування всіх нюансів тому вирішення їх я не вважаю позитивним та клієнтоорієнтованним.



Надаю ттн для вашого розгляду та висновків для подальшого покращення сервісу (сумніваюсь що після розгляду претензії можлива зміна рішення):



20451082556226 - перепаковано вантаж та знято захисне пакування, внаслідок чого пошкоджено товар та втрачена колекційна цінність.



20400443941923 - промокла коробка, що було приховано стрейч плівкою, товар втратив цінність.
Відповідь представника Новая Почта 8 березня, 2025 год
Доброго ранку, Олександре!

Претензії перевірили та повторно розглянули всі деталі. Розрахунок можливого відсотку виплати наявний на сайті компанії. На жаль, відсутні підстави для зміни рішення.
Відповідь представника Новая Почта 7 березня, 2025 год
Олександре, додатково уточнимо інформацію щодо вашого запиту. З результатами напишемо вам згодом.
Iren 6 березня, 2025 год
З вашого відгуку складається враження не дурної людини і досвідченого колекціонера. Зазвичай, такі люди не вийдуть з пошти, поки ретельно не оглянуть всі нюанси і не впевняться, що все в повному порядку. Тим більш, що це так сильно впливає на вартість! Можливо, це відправник попав під дощ, коли ніс здавати фігурки, а потім замотав у плівку або попросив замотати на пошті. А поштові працівники звідкіля знають ваші діла? Їх попросили - вони замотали. Я нікого не захищаю, але ж недарма є правило: перевіряйте все не відходячи від каси.
Олександр 7 березня, 2025 год
Звичайно, Ви праві щодо уваги до деталей, але на ділі все простіше, кожне відправлення досить надійно пакується, тому якщо на коробці немає механічних пошкоджень та деформацій - в 99% випадків всередині з вантажем все окей. В данному випадку плівка досить щільно була обмотана навколо коробки і не було видно що під нею мокро, тому і перевірки не пошті не було.



Ну і можливо це невірний висновок, але якщо після декількох днів розгляду претензії Нова Пошта говорить що погоджує компенсацію - чи не визнає вона таким чином свою провину?



Як і сказав, ситуації бували різні, були моменти коли після розгляду мені телефонували і говорили що перевірка не виявила порушень, були перевірені записи камер і тд, тому думаю що коли вирішують виплатити компенсацію то провина точно на боці пошти.
Ірина 8 березня, 2025 год
нова пошта і просто так дарує людям подарунки, щоб вони не засмучувались або якщо не адекватний хтось , тут тільки якщо почитати їх відповіді користувачам, у фейсбуці також таке бачила. Тим паче не все виплатили вам, пожаліли напевно


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187975 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків