Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
непрофессиональные сотрудники - Відгуки про НОВА ПОШТА
Номер відділення:1
забыли провести деньги после получения посылки покупателем ,в следствии чего ,я уже неделю жду деньги и до сих пор не получила ,это село ,а не мегаполис ,людей не так много ,меняйте сотрудников ,если они не умеют или не хотят работать ! хочу быть уверенна ,что будут приняты меры в отношении неквалифицированных работников почты !
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Напишіть, будь ласка, номер накладної.
Якщо вам ліньки листуватись за допомогою перекладача - то це ваші проблеми. Робити це за вас ніхто не має права. Не вводьте тоді людей в оману, начебто це Нова пошта винна в ваших проблемах.
Повторюю: тільки хазяїн посилки (в даному випадку поляк) має право на компенсацію за неї і повинен цим займатися. А вам він просто повинен повернути ваші гроші. Хто вам винен, що ви цього не розумієте??? Якщо чогось не розумієте - не треба купувати за кордоном.
Я звернувся до нової пошти з простим завданням - отримати мою посилку та переслати її в Україну. Зазвичай вони з цим як ніяк, але поралися, але не цього разу.
Цього разу я зробив все як завжди. Оформив покупку, додав посилку у кабінет, але РАПТОМ виявилося, що через розташування складу і неможливість налаштувати процесси отримання посилок у Польщі теперь вже я ПОВИНЕН щось робити. Я бігав, писав і залишився винен. Чому? Я щось зробив не так? Я міг вплинути на ситуацію? Десь це прописано? Чимось передбачено? НІ.
Це звичайне перекладання проблем бізнесу на користувача. Мене залишили один на один з проблемою, ніхто не намагався мені допомогти (лише захистити себе), ніхто не вибачався, нічого такого. Лише ДУЖЕ повільні відповіді на пошту. Це ж тепер моя проблема, не їх.
Посилка не вартує того, щоб зв'язуватися з поляками, китайцями та ще кимось. Пощастило, що це дешева посилка, а не одна из тих які справді коштували дорого. Це недорогий для мене урок, що користуватися послугами служби, яка ніяк не зацікавлена в вирішені проблем, які вони самі створюють клієнтам не варто.
Маю трохи часу та натхнення, щоб попередити інших - цій компанії не буде до вас діла, якщо станеться бодай щось. Їм начхати на клієнтів, на старих та постійних, навіть через дріб'язкові посилки. Тупо начхати.
це простіше, ніж вам здається. Повертають кошти і дуже швидко. Сама не раз у китайців повертала гроші за втрачену Укрпоштою посилку. А Укрпошта повертала гроші за втрачену посилку китайцю.
Посилки завжди пропадали і будуть пропадати хоч на якій пошті. По статистиці приблизно з двадцяти одна обов'язково губиться. Але це ваша особиста справа: ліньки написати продавцю (який, звісно, спочатку буде прикидатися дурником) - то даруйте свої посилки пошті, тільки навряд чи хто вам "спасибі" скаже...
Я вже замовив в іншому місці і інша служба доставки везе мені те що потрібно. Звичайно я втратив час, хоча у них були всі можливості, щоб ці мої втрати скоротити.
Справа у відношенні нової пошти до клієнтів. Вони скоріше втратять постійного кліента, ніж спробують допомогти, розібратись, або, недай боже, змінити процесси щоб мінімізувати втрати зі сторони клієнта.
За бажання все можна вирішити. Можно зробити нормальний сервіс, можна організувати нормальну службу підтримки, можна зробити нормальний сайт та гайди. Я навіть знаю як, можливо тому мені так боляче дивитись як їм на себе плювати.