Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
жахливе ставлення до клієнтів - Відгуки про НОВА ПОШТА
Оператор гарячої лінії перетелефонувала мені після цього і пояснила закриття відділення "внутрішнім попередженням пройти в укриття через загрозу ракетної небезпеки". На мої питання щодо джерел такої ексклюзивної інформації, доступної лише співробітникам НП і відсутньої у застосунках, що попереджають про повітряні тривоги, відповісти не змогла. Висновок один- під виглядом повітряної тривоги, інформація про яку є тільки у компанії "Нова пошта", можна годинами не працювати, змушуючи клієнтів очікувати на морозі. Колл-центр при цьому буде покривати своїх співробітників, брешучи про якісь таємні попередження про ракетну небезпеку.
відгук
Коментарі до відгуку
Так, у наших відділеннях і сортувальних центрах у прифронтових регіонах компанія використовує власну автоматизовану систему оповіщення про імовірні ризики. І в деяких окремих випадках вона може спрацьовувати незалежно від загальної тривоги.
До того ж, якщо компанія має таку ексклюзивну інформацію від рф щодо ракетних ударів, що плануються і про які не можна дізнитися через застосунок повітряна тривога, та про які не попереджає сирена, діліться з клієнтами цією ексклюзивною інформацією та не наражайте на небезпеку! Бо, виходить, співробітників ви попередили, а ми, клієнти, стоїмо в черзі до відділення і можемо стати жертвами ракетної атаки.
ЧИ НАШІ ЖИТТЯ ДЛЯ КОМПАНІЇ ЗОВСІМ НЕ МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ?