Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Найгірший сервіс в моєму житті - Відгуки про НОВА ПОШТА
Польський кордон вони пройшли і в Україні зникли. А потім зʼявилась одна посилка замість двох 20 7100 6137 1080, за яку треба було заплатити 548 грн. Загальна сума посилок 6445, це меньше 150 евро, оператор брехала мені, що 7773 вартість моїх посилок, це взагалі смішно, купа способів перевірити, є ж банківські виписки. Що мені оператори тільки не брехали, і казали, що відправник не надав інформацію і що то все митниця обʼєднала. А потім оператор перестала відповідати і порадила чекати відповідь від її «колег з міжнародного відділу», звісно, ніхто мені не відповів.
По факту:
1. Вони відправили мої посилки не туди куди я замовляла.
2. Ніхто нічого не обʼєднував, мені дали дві окремі коробки
3. Шахрайськими схемами здерли з мене 548 грн
4. Оператори брешуть, а коли надаєш їм факти, перестають відповідати
5. Як повернути гроші які мені довелось заплатити, шоб забрати ті кляті посилки?
P.S. Не раджу для міжнародних посилок!
відгук
Коментарі до відгуку
Задекларована загальна сума двох відправлень становить 7773,47 грн: 5263,47 грн + 2510 грн. Якщо товари придбано зі знижками, то вони не враховуються під час митного оформлення, адже знижка не зменшує цінність товару, а є лише заохоченням для покупця. Тобто, при проходженні митного контролю до уваги береться повна вартість товару без урахування бонусів/акцій тощо.
Пропонуємо звернутися до інтернет-магазину для з'ясування причин реєстрації доставки у відділення №35 м. Дніпро та інформації про об'єднання.
2. Відправник вказав все правильно і в накладних які ви видалили було вказано все коректно, а коли посилки обʼєднали, вже тоді змінили на відділення.
3. Посилки були відправлені з різницею 4 дня, і перша посилка «чекала» другу вже в Україні.
Необхідно звернутися до вашого інтернет-магазину для отримання роз'яснень.
Ваш запит зараз в роботі.
Будь ласка, трохи терпіння.