Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Омана від NP shopping Нова пошта глобал - Відгуки про НОВА ПОШТА
Виглядає введенням клієнтів в оману неналежним інформуванням про послуги та недобросовісною рекламою. Таким фокусам має надавати оцінку Держспоживслужба. Наразі ці горе-поштовики світового рівня радять скористатися послугами сторонньої кур'єрської служби для повернення чи пересилання замовлення, що знаходиться в них на складі вважай в заручниках. Звісно за мої гроші. Ані вибачень, ані гнучкості в пошуку нестандартних рішень проблеми. Три звернення - без відповіді. Лише менеджер неспішно дратує ввічливими байдужими відповідями на мейл. Я не знаю, чим скінчиться ситуація. Підозрюю, що привласнять моє замовлення. І що їх склади за кордоном - на "пташиних правах". Ганьба вам, Нова пошта шопінг та Нова пошта глобал за зіпсований шопінг, настрій, нерви!
P.S. Всім раджу вкрай ретельно перевіряти відповідність своїх мрій до справжніх можливостей Нова пошта шопінг, Нова пошта глобал, - відшукавши в непримітному кутку їх сайту посилання на перелік товарів, які вони не транспортують. Там насправді дуууже багато речей)) А ще краще - просто не користуватись їх послугами взагалі. Купуйте те, що вже є в Україні. Нерви точно будуть ціліші. І гроші. Оскільки, як і звичайна Нова пошта, крутять з вартістю доставки, щоб зірвати побільше.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за яким виникла ця ситуація.
При цьому за допомогою сервісу повернення товару не передбачено. Проте у якості виключення ми готові піти на зустріч та повернути товар відправнику, аби він оформив доставку іншою компанією або повернув кошти.
Ми надаємо форвардингові послуги (доставки) та являємось третьою особою відносно цього замовлення, тому у нас відсутня можливість ставити будь-які вимоги до відправника, бо ми не є кінцевим отримувачем.
Радимо зв'язатись з інтернет-магазином та попросити лейбл на повернення, який має бути сплаченим, або бути з оплатою отримувачем (в цьому випадку інтернет-магазином).
Уточніть, будь ласка, коли ви зможете надати лейбл?
Вам слід розмістити перелік забороненого біля своїх рекламних слоганів, такими ж великими літерами. І не допускати до реєстрації відправлення з відповідним вмістом. Щоб потім без сюрпризів на кшталт цього.
В якості виключення - вибачилися би за ситуацію та сплатили самі той "shipping label", якщо без нього не вбачаєте вирішення ситуації. Але вам простіше робити мене винуватим та висувати додаткові вимоги.
Тільки-но поспілкувався з продавцем з eBay. Він стверджує, що вам/вашому посереднику, який отримав замовлення на моє ім'я, слід віднести пакунок на пошту, де отримували, та відмовитися - і його надішлють йому назад. Передав інформацію вашому менеджеру. Але підозрюю, що і надалі вимагатимете "лейбл" (сплату послуги доставки сторонньою кур'єрською службою).
На жаль, такої можливості немає, оскільки працівники складу не контактують з кур'єрськими службами та не оформлюють лейбл на повернення.
Для повернення вантажу саме вам потрібно створити на сайті будь-якої кур'єрської служби сплачений лейбл та надати його нам.
Наразі незнайомий продавець з Америки ладен допомогти мені більше, аніж ви - свої, українська компанія, з якою я мав необережність зв'язатися. Цей шопінг був як невеличке спасіння, відволіктись від жаху сучасності. Натомість отримав ще один стрес. Ви як ті байдужі роботи.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.