Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Непрозора комунікація та суцільна брехня - Відгуки про НОВА ПОШТА
Я не можу зрозуміти логіку цього сервісу, люди відправляють вживане ліжко, а ви націнюєте доставку вартістю 60% від ціни ліжка, і думаєте що це «схавають» чи що? 🤡
Я одразу подзвонила на гарячу лінію, запитала у оператора чи вони в адекваті)) і відмовилась від отримання. Посилка на той час ще була в транзиті, тільки виїхала з Києва. Мою відмову зафіксували, в додатку зʼявився статус «Відмова від отримання», але посилка продовжила їхати до мене, прибула у відділення на наступний день і поїхала курʼєром до мене далі 🤡
При цьому відправник зі своєї сторони одразу звернувся на гарячу лінію з проханням зробити контрольне перезважування і перерахувати доставку, йому повідомили, що зроблять контрольне перезважування на місці, коли посилка прибуде до міста отримувача.
Але цього не зробили! В той час як мені подзвонив курʼєр і повідомив що везе до мене посилку, я повідомила, що ще за день до цього відмовилась від отримання та запитала, чи було на відділенні проведене контрольне зважування і він відповів що ні, і про відмову йому не повідомили. Тоді я подзвонила знову на гарячу лінію і запитала чому не було зважування і чому не змінилась сума доставки, на гарячій лінії мені відповіли, що запит на зважування був зафіксований, але його не провели і оператор пообіцяла зʼясувати чому так. Ця розмова була приблизно о 9:30. Я знову подзвонила курʼєру і запитала, чи є можливість повернути посилку у відділення для контролю і він сказав що ні, тому що в нього маршрут до кінця дня.
В цей час мені в Інстаграм інший представник НП в 11:28 розписує чому вартість доставки посилки склала 2000 грн, чому пакування 800 грн тощо, по їх формулі у них все правильно)) Але годиною пізніше мені у тому ж Інстраграмі пишуть, що вони вже провели контрольне зважування і тепер вартість доставки склала 1858 грн, тому що вага відправлення зменшилась майже вполовину і склала 134,4 кг.
Але це тотальна брехня, тому що о 9:30 контрольне зважування НЕ було проведено, і підтвердженням цьому були слова оператора з гарячої лінії та курʼєра. І той же курʼєр мені повідомив, що він увесь день буде на маршруті разом з моєю посилкою. Тоді як о 12:30 того ж дня ви все ж провели «контрольне зважування»? Жалюгідна брехня.
І як мені оцінювати сервіс, якщо ви між собою не можете домовитися, що говорити намаханому клієнту? І якщо у вас такі точні розрахунки, що спочатку ви мені «розписуєте» все до копійки наче «сама-дура» і у вас все зійшлося, в потім виявляється, що обʼємна вага менше фактично у два рази? І виявили ви це не під час зважування, а під час фантазування над відповіддю, поки посилка їздила містом з курʼєром.
Висновок - це все береться з повітря, за яке ви стягуєте 8 грн/кг + пакування 800 грн + ще інші пені за кожний рух.
І також із цікавого це нарахований гофро-картон на 200 грн (в повідомленні з Інстаграм), якого не було - всі елементи були в плівці від відправника і все, флет-бокса за 600 грн ми теж не побачили - курʼєр з буса вигрузив ліжечко та матрас по частинах в плівці!
Сама логіка кінчена - ви стягуєте у клієнтів гроші за пакування, і потім на це пакування нараховуєте вартість доставки і при цьому отримувач не те що не отримає на руки це пакування, він його навіть не побачить. Якого хріна взагалі? 🤡
Мені довелось погодитись на ці умови через особисті обставини.
Але я НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватися цією службою доставки за сукупністю обставин - скажені тарифи, невідповідний сервіс, непрозорість комунікації, що разом вимушує думати про корисливі наміри НП.
З плюсів можу відмітити тільки роботу операторів - єдині працівники НП, які були зацікавлені в вирішенні ситуації, тримали зв’язок і повідомили чесні факти.
Ну і дякую курʼєру, який завжди був привітним і ввічливим, все акуратно привозив.
Посилка на цей раз приїхала цілою (ще б за такі гроші з нею щось сталося)), але це напевно «пощастило».
Але це все не перекриває нервів, поганого настрою, та всього негативного враження від цієї ситуації.
Брендінг НП у червоному кольорі повністю відповідає всім своїм ред флегам 🚩
Прикріплюю скріншоти в якості доказів.
відгук
Коментарі до відгуку
Наскільки ми зрозуміли, то вантаж вже отримано й питання вирішено. Також хочемо зазначити, що флет-бокс - орендна тара, яка не віддається отримувачу. Тобто в ній вантаж тільки транспортується. Нам прикро, що ця ситуація мала місце в нашій співпраці :( Віримо, що такі ситуації більше не повторяться. Якщо у Вас виникнуть питання, то ми завжди тут й готові допомогти 💛 Гарного дня!
І брехня та відсутність прозорості це глобальна проблема, на жаль.
Цей відгук має на меті застережити інших клієнтів вашої служби.
Підкажіть, будь ласка, на які дані можемо його відправити (місто, номер телефону, ПІБ та номер відділення) 🙏