Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Повернення коштів - Відгуки про НОВА ПОШТА
08/06/23 кур’єром було доставлено заказ на суму трішки більше ніж 10К грн. Коли зателефонували з відділеня з метою узгодження часу доставки,на моє питання, чи буде у кур´єра термінал для безготівкого розрахунку, працівник відділення відповів що ні, але це не є проблемою, розрахуватися можливо через додаток Нової пошти. На моє зауваження,що я не маю досвіду користування цім додатком,отримав відповідь,що мені потрібно тільки встановити цей додаток, а кур´єр, який має стаж на НП 10 років, зробить все як потрібно. Після доставки заказу я вбив дані картки в додаток,і передав телефон кур´єру, який зробив переказ. Гроші списалися майже миттєво, отримувачем в додатку банку була Нова пошта
Но за словами кур´єра, він не побачив, що гроші зайшли на їх рахунок. Зв’язалися з відділенням, вони теж не бачили зарахування коштів .Перекурили-почекали,але нічого не змінилось. Працівник відділення запевнив мене, що таке трапляється,і гроші протягом доби мають повернутися на картку. А для того,щоб закрити доставку,вони дуже просять сплатити готівкою, бо по їх внутрішній процедурі іншого виходу немає. Я знайшов готівку, і був вимушений під’їхати до відділення і сплатити(фактично другий раз)
Після цього я зателефонував на гарячу лінію НП,де мене також запевнили, що таке час від часу трапляється,мені не варто хвилюватися,і гроші обов’язково повернуться на картку.
Але,на жаль,далі почався якийсь "цирк на дроті". Якщо хтось втрапить в таку ж халепу, він повинен мати бути готовим до купи речей, які виглядають дуже незвичайними у комунікації з відомою компанією НП у 21 столітті
Наприклад, не дочекавшись повернення коштів,і звернувшись через 2 доби знову на гарячу лінію, ви почуєте,що перше звернення закрито, тому що цей кейс здався працівникам гарячої лінії дуже простим, і вони були впевнені,що кошти вже повернуті) Далі ви будете вимушені протягом діб почергово спілкуватися с працівниками як Нової пошти, так і представниками до того невідомої (для мене) компанії Новапей. При чому рівень комунікації між цими,по суті відділами однієї корпорації вражає)
Наприклад, якщо НП просить надіслати якийсь документ(скрін з додатку банка, тощо), очікуйте що вам зателефонують з Новапей з бажанням отримати цей документ також
На питання,чи не буде простіше отримати це напряму від колеги з НП, куди я його відправив годину тому, ви почуєте, що в них немає такої технічної можливості)
Можу відмітити, що в більшості спілкування з представниками НП проходило більш-менш в конструктивному руслі, окремо хочу відзначити пана Романа(на жаль не знаю прізвище) з гарячої лінії НП, який дійсно намагався допомогти вирішити питання.
Але цього не можнa сказати стосовно спілкування зі співробітниками Новапей. Так від них можна почути якісь незрозумілі звинувачення,що переказ здійснювався не через додаток НП,а через якийсь термінал, або ж отримати утром телефоний дзвінок від Новапей,і дівчина вас повідомить,що вони розглянули питання і вирішили що ці кошти є донат(sic!)
І на вашу відповідь, що це не може бути донатом,бо це було сплатою за доставлений товар,ви знову почуєте безапеляційне "Ні,це донат") Через пару годин зателефонує інша дівчина, і повідомить вас, що " Ні, ми переглянули, це не донат")
Писати можно ще ,але тексту вже і так забагато
Щоб не бути голослівним - Номери звернень- 20230619/02209 перше, 20230621/06402 останє.
Cтосовно накладної 590xxxxxxx9738
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо інформацію, що 23.06.2023, об 11:36 з Вами зв'язувалися колеги з контакт-центру, де було повідомлено, що кошти Вам повернули за рішенням компенсаційного відділу, у розмірі 10 115 грн.
Вибачаюсь,але якщо би ви уважно прочитали мій відгук, то у першому ж реченні побачили б згадку про те, що у пʼятницю, тобто 23.06 процес повернення коштів був завершен
Справа в тому що це заняло більше 2 тижнів!
Страчено купу часу і нервів на спілкування с працівниками НП(деякі з незрозумілими звинуваченнями мене в діях,яких я не робив) час на кілька візітів(як мінімум памʼятаю 3) до відділеня, яке доставляло і тп
І головне, до сих пір я не почув причини- з якого біса це трапилось?
Якщо це ваш ʼкривийʼ додаток, або помилка робітника,то як мінімум кліентооріентована компвнія має вибачитись, а не слати відповіді в стилі-«Ваш час та нерви нам по курсу відомого корабля»
Крім того,чому ваші працівники нагло обманують,стверджуючи що повернення коштів-справа 1-2 діб?
Працівники не мали наміру обманювати Вас, так як повернення коштів банком у разі подвійного списання дійсно відбувається протягом 1-2 діб, а через написання претензії - протягом 30 діб, оскільки розгляд претензії займає трохи більше часу. У Вашому випадку повернення коштів відбулося способом написання претензії та надання відповідних документів. Ситуації можуть траплятися різні, проте, кожній ми надаємо вирішення. Нам дійсно прикро, що у Вас сталася така неприємність, тому в якості вибачення хочемо запропонувати 2 промокоди. Чи зручно Вам отримати їх на номер отримувача, що зазначено в накладній?
Дякую за відповідь і пропозицію
Я не дуже розуміюсь в промокодах,але якщо вони мають якусь матеріальну вартість, прошу направити їх до любого,на ваш розсуд, фонду на підтримку ЗСУ.
Я розумію ваші спроби захистити колег, але я бачу тут певну маніпуляцію
Ніде не йшлося мови про подвійне списання коштів, з самого початку до колцентру було доведено інформацію,що була спроба заплатити через додаток НП, гроші були списані, отримувач, згідно додатку банка-НП, але гроші невідомо де. Друга сплата була готівкою. Так що до чого тут подвійне списання абсолютно незрозуміло
Моєю метою не є одержання якогось профіту від НП
Я сподівався отримати відповідь від НП про те, що було здійснено аналіз випадку, виявлено і усунено недоліки чи то в додатку, чи то в щось іншому, і тепер, дорогі клієнти ви можете користуватися додатком абсолютно безпечно.
Але, як бачу, в НП,на жаль, якийсь незрозумілий(мʼяко кажучи) алгоритм реагування на виявлені недоліки
Ми обов'язково візьмемо до уваги цей неприємний випадок, що трапився. Та зробимо все, аби надалі подібних ситуацій не виникало. Стосовно промокоду на рахунок фонду ЗСУ - то ми регулярно здійснюємо безкоштовні відправлення гуманітарної допомоги у прифронтові зони та деокуповані території. Всі звіти Ви маєте можливість переглянути у соціальних мережах компанії та фонду БФ "Онуки", які є нашим постійним партнером.
У разі появи нових запитань - Ви завжди можете звернутися до нас, де ми обов'язково допоможемо. Гарного дня :)
Чи зрозуміло вам,що в вашої відповоді ви фактично підтверждуєте що:
1. Ваші працівники або абсолютно профнепригодні настільки,що не розуміють термін «подвійне списання коштів» у випадку, коли перший переказ був здійснен через додаток НП, а другий - готівкою у відділенні.
Або ж вони проінструктовані нагло брехати клієнтам,гарантуючи,що повернення коштів у разі некоректної работи додатку відбувається протягом 1-2 діб а не протягом 15, як виходе на практиці
2.Я справді радий,що НП вносе свій вклад у підтримку ЗСУ,але в данному випадку ви фактично признали,що пропоновані вами промокоди не мають ніякої вартості,і це фактично просто маркетінговий хід
3. І головне- НП так і не сказало нічого, на кшалт того, що ми знайшли причину того, що стало причиною такого випадку. При чому мене не хвилює ні призвище винуватця, ні що ви з ним зробили)
Підозрюю, що крім типових відписок не було зроблено НІЧОГО
Ну що ж,я свої висновки зробив, ті люди,хто читав цю комунікацію,сподіваюсь,теж
На цьому ми і розлучаємося )