Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Зверніть увагу на вашого співробітника! - Відгуки про НОВА ПОШТА
Але є, на жаль, 2 "але"
1. Мені не зрозуміло чому моїм рідним довелось переплачувати за те, що відправляючи з Лубен до Полтави посилку ви відправили її спочатку у Київ, а потім у Полтаву. Я розумію, що можливо вам так зручно було, але нащо брати більшу вартість за посилку з клієнтів тоді?
2. І це найважливіше у цьому зверненні. Неможливо відвідувати відділення №12, м. Полтава. Ваш працівник жахливо низької клієнтоорієнтованості. Я не знаю її ім'я, я не знаю її прізвище, але часто сидить без форми та має чорняве волосся. Якщо оцінювати спілкування з клієнтами то з 10 це 2 максимум: повишає тон, якщо покупець не почув, або не зрозумів, працює як робот, немає ні зорового контакту, ні нормального спілкування з клієнтами.
Кожного разу, не зважаючи, що я живу поряд, мені легше замовити на поштомат, або просто відправити у іншому відділенні. Це жах. Попрацюйте, будь ласка, з нею. Адже сервіс - це хвиля майбутнього!
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою транспортувалась посилочка. Обов'язково у всьому розберемося.
Направимо запит керівництву відділення №12, щоб покращити обслуговування у відділенні. Як отримаємо відповідь - напишемо Вам.
А Ви не намагалися хоча б спитати у працівниці її прізвище? (хоча зазвичай воно є на бейджі або на віконечку). Можливо, після цього вона змінила б своє ставлення, бо навіщо їй втрачати роботу?
Саме так. Потрібен номер накладної, щоб ми могли все перевірити.
Також щодо прізвища, то уточнила вище, що вона постійно без форми, бейджа не помічала, або потрапляла так, що його не було
Схоже на те, що ця співробітниця адмін, якщо вона постійно без форми, бо інші співробітники у ній. То і не хочеться, щоб підлеглі переймали ці навички спілкування з клієнтами
Не потрібно звільнення! Але зверніть увагу на її роботу) Дякую за увагу!