Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Жахлива і безвідповідальна доставка в поштомат - Відгуки про НОВА ПОШТА
Сталась ось така ситуація з посилкою за номером 59000854024896, де доставка була в поштомат. Посилка прибула до ділянки поштоматів №1 м. Львів о 07:33 сьогодні, я не отримали ні дзвінка, ні смс вдень про те, що місця у поштоматі немає (ще питання як взагалі посилка при відправці на відділенні була прийнята і могла відправитись в дорогу, якщо комірка була зайнята?), тільки о 17:00 я отримала повідомлення про те, що місця в поштоматі немає, а в деталях маршруту посилки вказано, що о 17:11 «посилка прибула до поштомату 6651», як це розуміти? Там сказали немає місця, а там що посилка прибула? Чому мене дезінформують? І чому про дану проблему, якщо вона все таки була, не повідомили до моменту останнього виїзду машини чи кур‘єра? О 17:01 я зателефонувала до колл-центру, де оператор повідомила, що вже пізно, остання машина тільки що відправилась і доставки сьогодні на інший поштомат не буде. Якби мені повідомили про це вдень, я би за 1 хв могла би назвати декілька інших поштоматів в яких я би могла отримати посилку, зробили б переадресацію і посилка потрапила б до мене сьогодні. Мені критично важливо було отримати посилку сьогодні, як і було вказано в даті прибуття «22.08 до 18:00». Через те, що ніхто з працівників чи системи оповіщення нової пошти не зателефонував або не прислав смс раніше - термін доставки не відповідає заявленій, повз це залишається ще питання як взагалі не виявилось місця в поштоматі, якщо при оформленні ТТН і відправці посилки в дорогу система пропустила, а не вказала «вибачте, зараз в даному поштоматі місця немає» як це зазвичай відбувалось.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за зауваження, дійсно, трапилася ситуація, коли під час відправки вантажу, комірку в поштоматі не було заброньовано. Перевіряє це кур'єр, коли прибуває для доставки відправлення, тому завчасно визначити можливість відсутня. Бачимо, що питання вже врегульовано й посилку доставлять, коштом компанії, в замовлений поштомат. Перепрошуємо, що ситуація завдала Вам клопоту й зі сторони компанії хочемо надіслати подаруночок, якщо згодні, напишіть дані отримувача: номер телефона, ПІБ, місто й номер відділення 😉
Дуже дякую за відповідь, мені важливо було зрозуміти чи бронюється комірка при виїзді посилки в дорогу, бо на сайті цієї інформації я не знайшла і на колл-центрі мені повідомили, що це є нормально, що комірка не бронюється при виїзді, а вільне місце перевіряється тільки тоді, коли посилка прибуває в місто доставки в ділянку розприділення поштоматів.
Ще хочу подякувати оператору колл-центру, який сьогодні допоміг переадресувати посилку, приємний чоловік, який увійшов в моє положення з цією плутаниною і сьогодні зранку залишив позитивне враження про компанію.
Вам дякую за компенсацію вчорашніх нервів :)
Отримувач Лащенко Вікторія Геннадіївна, телефон +380938597433, м. Львів поштомат №6651, якщо не буде місця - інший поштомат №3299, або відділення №24
Квапимося готувати подаруночок 🏃♀ Згодом напишемо номер накладної для Вас.
Буду чекати)☺️