Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Не повернули кошти за застрахований і розбитий вантаж - Відгуки про НОВА ПОШТА
Накладні 59000830016389 та 59000829332559.
Товар до клієнта в обох випадках приїхав пошкоджений. При відправці товару я розповідав працівникам про те який вантаж, мене запевнили, що все гаразд. Подібні товари я вже відправляю близько 8років і жодного разу вантаж не пошкоджували, а тут двічі при відправці на одного клієнта ( значить якась проблема на цій логістичній лінії. За цю проблему має платити клієнт). Після написання мною скарги ніхто мені нічого не пояснив і навіть не перетелефонували, що уточнити або перепросити. Рішення прийняли самостійно. Клієнт не важливий, а важливі лише його гроші....
Нова Пошта пояснює відмову тим, що вони не несуть відповідальності за те що в середині ящика. Питання навіщо тоді брати гроші за страхування вантажу, якщо гроші не повертаються? Це обдурювання своїх клієнтів.
Роблю висновок, що компанія Нова Пошта це ганьба кур’єрської служби, шахрайська установа, яка лише бере найвищу плату за послуги, а свої зобов’язання не виконує.
Дуже шкода, що брак реальної конкуренції на ринку України дозволяє таке хамство і безкарність.....
відгук
Коментарі до відгуку
Отримали відповідь від колег з профільного відділу, що причиною пошкодження є неякісне пакування, яке клієнт виконував самостійно. Саме тому було відмовлено в компенсації.
Хочу забрати свої розбиті вантажі. У відділенні вимагають 800грн за доставку у дві сторони + страховку + простій.
1) Як можна платити за страховку, якщо вона не діє ( вантаж розбили коштів не повернули).
2) Як можна рахувати простій вантажу, якщо розгляд претензії до 10 днів ( а інформацію про відмову я отримав після 3 звернення, коли термін в 10 днів вийшов?)
Тобто виходить дивна річ ( клієнт виходить взагалі безправним): я відправив новий товар, який купив за свої гроші. Нова Пошта його ушкодила. Я зараз маю викинути товар, оплати новій пошті за те, що вони його розбили, так ще заплатити за недійсне страхування вантажу.
Підкажіть, як це питання вирішити.
Це безвідповідальне ставлення до товару клієнта. Шкода, що ви не працюєте на перспективу ( клієнтів і так багато), тому від такої роботи страждати будуть інші клієнти.
Я це так не залишу і буду звертатися далі, тому це знущання над клієнтом і фінансовий збиток. Товар при відправці був цілий і це бачили працівники НП. Клієнту ми відправляти товар повторно, бо оплата була на перед і повестися як ваша компанія ми не маємо морально права. Хоча могли сказати: " Розбирайтеся з Новою Поштою! Ми вам товар відправили! (А потім повторно відправили і вже на 3-й - раз товар доїхав цілим)".
В таких ситуаціях, нормальні фірми, пропонують хоча б компроміс, а то виходить що гроші взяли за страховку, а коли виникла ситуація шукають причину не виплати.
Це зайвий раз доказує, що потрібно шукати альтернативу для нормальної роботи.
А прокол на ящику це не ушкодження упакування ?
Якщо бажаєте, то можемо надіслати письмову відповідь, де опишуть причину.