Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
ПРОПАЛА ПОСЫЛКА, ВЕРНИТЕ ВЕЩИ - Відгуки про НОВА ПОШТА
Суть - возвращаясь в Харьков из эвакуации решил большую часть одежды/обуви отправить Новой Почтой, т.к. просто не помещались в машину.
Отправление №59000823324523 из г. Ильинцы Винницкая обл. в отделение №6 Харьков
Хронология согласно трекинга:
26.05.22 отправление
27.05.22 посылка прибыла в отд №6 Харьков
01.06.22 посылка прибыла в терминал г. Одесса
Одесса!!! как она там оказалась загадка для всех!!! так бьется по трекеру!!
При этом мне приходит сообщение что посылка в Харькове и бесплатное хранение до 04.06.22.
Когда я 02.06.22 пришел получить посылку найти ее не смогли.
Есть предположение от сотрудников, что в Одессу ушли только нашивные борта от паллеты с моим штрих-кодом.
Но где содержимое???
Для понимания масштаба трагедии - посылка это четыре мешка одежды и обуви.
Все весенние и летние вещи четырех взрослых людей.
Как можно потерять ЧЕТЫРЕ мешка???
Их кто то ищет????
Выводы которые сделал по итогам общения с сотрудниками из колл-центра: одни обещания и заверения, что информацию передадут ответственным сотрудникам из соответствующего отдела и все.
Сложилось устойчивое впечатление что никто поисками пропавших вещей не занимается, в отделении как мантру твердят "обращайтесь на горячую линию".
Очень хочу верить что есть еще порядочные и добросовестные люди в этой компании.
Пока еще с уважением, ваш клиент
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо інформацію, що оперативний пошук відправлення за накладною 59000823324523, на жаль, не дав результатів.
Тому радимо Вам оформити претензію на здійснення компенсації. Претензію можна оформити у найближчому відділенні Нової пошти або заповнений бланк разом з копією/якісним фото ІПН надіслати нам у приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Фейсбук чи Інстаграм. Бланк претензії доступний за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Зі свого боку хотіли б перепросити за цей випадок, тому у якості вибачення пропонуємо надіслати невеликий подаруночок від імені компанії.
Підкажіть, будь ласка, чи буде зручно його отримати за тими даними, що у накладній?