Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Одне з відділень працює не за правилами і тарифами компанії - Відгуки про НОВА ПОШТА
Загалом я задоволена роботою Нової пошти, користуюся її послугами постійно і майже завжди отримую позитивний досвід.
Але є одне відділення, в якому проблеми виникають постійно як у мене, так і в моїх знайомих. Це відділення 1 у с. Солонка, Львівська область.
Там працівники постійно завищують ціни за доставку, коли ми відправляємо посилки, при цьому перешіптуючись між собою, як це найкраще зробити. Коли задаєш їм питання, щоб вони обґрунтували таку ціну за доставку, у відповідь чуєш якісь нісенітниці.
Ось останній випадок. Ми отримали посилку 17.05 (59 0008 1997 6757), ціна за доставку - 130 грн. Товар нам не підійшов, ми його упакували в те ж упакування, в якому воно нам прийшло, і через декілька днів поїхали на пошту відправити його назад (59 0008 2226 6069). Вага посилки та сама, розмір, упакування, всі адреси доставки теж, але тепер доставка дивом виходить 308 грн! Ми відмовилися там відправляти і поїхали на інше відділення в м. Львів. Вартість доставки там вийшла 108 грн, тобто абсолютно адекватна, менша на 20 грн через те, що відправлена з міста, а не села.
Будь ласка, наведіть порядок з відділенням 1 в с. Солонка! Це єдине відділення там, мені шкода людей, які не мають можливості відправляти посилки з іншого…Особисто я більше туди ні ногою.
відгук
Коментарі до відгуку
Отримали відповідь від колег з відділення.
Посилку клієнта виміряли та озвучили вартість, яка була зазначена в системі. Одне з місць було з ручною обробкою, тому, можливо, через це вартість змінилася. Дані були внесені у систему та надано клієнту накладну.
Зі свого боку хочемо сказати, що якщо у Вас виникнуть питання - Ви завжди можете написати нам на офіційну сторінку Нової пошти у Фейсбук чи Інстаграм. Кожну ситуацію розглянемо індивідуально та обов'язково знайдемо спільне рішення.
Гарного Вам дня!
Так, я про це й говорю, що працівники цього відділення вимірюють посилку, перешіптуються між собою, вносять дані і показують накладну, де сума доставки завищена.
Навіть по моїх скріншотах можна побачити, що в першій і останній накладних у розділі «Послуги з доставки» вказано лише комісію від оголошеної вартості + доставку посилок у село (120 грн)/ по Україні (100 грн). Натомість у другій накладній додана ще доставка вантажів по Україні - 180 грн. Це що таке? Чому в жодному іншому відділенні такого і близько не зробили?
200 грн різниці в доставці - це не якась дрібна помилка. Це підтверджує, що відділення 1 в с. Солонка працює не за тарифами компанії - цю проблему треба вирішувати.
Дякую.
Обов'язково розберемося з цим випадком та дещо згодом повернемося з відповіддю.