Не рассмотрели претензию - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 2 лютого, 2022 год 70 переглядів
При получении посылки оказалась разбита (плафоны люстры). Оформила претензию и акт приёма-передачи с отказом от получения. Сказали ждать звонка. Через несколько дней пришло смс о платном хранении. Знакомая девочка из отделения НП сказала, что ей тоже звонили и она напомнила, что оформлен возврат. Прошло ещё несколько дней - тишина. Пробила по номеру на сайте и получила "сюрприз" - посылку отправили отправителю и содрали с него ещё за доставку и за хранение. После моего вопроса в поддержке мне ответили, что моя претензия не была оформлена. Я скинула скрины документов, на что был ответ: моя претензия теперь недействительна, т.к. посылку получили и оплатили. И теперь претензию может предъявить только отправитель. А он - пенсионер. Главное, что НП в плюсе осталась. Халатность сотрудников или сделано намерено? Выводы делайте сами.
Недоліки:
  1. Отсутствие компетентности сотрудников и безконтрольность их работы
4 згодні 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 2 лютого, 2022 год
Добрий день, Тетяно! Бачимо, що вантаж було повернуто Вашому відправнику. Наразі Вам відмовлено у компенсації по претензії, оскільки вірним претензіатом виступає відправник відправлення.
Tatiusta Ya 2 лютого, 2022 год
Тогда на каком основании претензию оформили на меня? Почему сразу не уведомили хоть кого-то? Опять некомпетентность сотрудников? Сомневаюсь, что при возврате посылки отправителю уведомили его о том, что он имеет право подать претензию.
Відповідь представника Новая Почта 2 лютого, 2022 год
Тетяно, інформація про порядок оформлення претензії надається працівником за запитом клієнта. При цьому відправник самостійно може ознайомитися з відповідальністю Експедитора. Детальніше - тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf

Наразі відправник може звернутися у відділення з документами для фіксації претензії або заповнити її самостійно.
Tatiusta Ya 2 лютого, 2022 год
Как раз наш случай:

"4.3.14. У разі не отримання Одержувачем відправлення з будь-яких причин (відмова,

замовлення послуги «Повернення відправлення» тощо), ОКРІМ ВИПАДКІВ ПОШКОДЖЕННЯ,

ВТРАТИ ЧИ НЕСТАЧІ ВІДПРАВЛЕННЯ, ЩО ТРАПИЛИСЯ З ВИНИ ЕКСПЕДИТОРА, оплатити Експедитору

вартість фактично наданих послуг (від Замовника до Одержувача та/або від Одержувача

до Замовника та/або вартість зберігання відправлення тощо) відповідно до чинних

тарифів Експедитора."



А Вы заставили человека полностью все оплатить!
Відповідь представника Новая Почта 3 лютого, 2022 год
Добрий день,Тетяно!

Для отримання компенсації відправнику необхідно попередньо зафіксувати претензію та надати ІПН.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23665 відгуків / 5187839 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків