Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
як отримати посилку і чи є в Новій Пошті хоч якесь притомне начальство - Відгуки про НОВА ПОШТА
Тепер конкретно скарга. Відправлення 20400269971599 я отримати не можу. У відділенні повно безмасочних камікадзе і сам працівник так само носить маску під носом. Навіть не змогла зайти і зробити зауваження - уникаю зараження короновірусом. Та і чому я маю битися за дотримання правил карантину, якщо мені за це не платять? Це справа Нової Пошти забеспечити гідні умови отримання замовлень. Телефонувала на Контактну лінію неодноразово. Скарга 20220123/03534 зафіксована, але я знайшла розуміння і неформальне відношення лише з третьої спроби в оператора Наталі. Попросила її зафіксувати подяку на своє ім'я, бо та, що була перед нею оператор Юля взагалі не розуміє ні правил, ні законів і висловила думку, що то я зобов'язана носити маску, то моя особиста справа і цього цілком досить щоб уникнути зараження. На моє обурення кинула трубку. Браво, Нова Пошта - ваші співробітники опустили рівень прекрасної фірми вже далі нема куди.
Висновки я зробила, перечитала інші відгуки і тепер хочу зрозуміти - а як же тепер отримати свою посилку без огиди і негативу від вашого "сервісу"? Я б заплатила за кур'єра, бо виходимо до них постійно на повітря, платити зручно, Клієнт в масці, Кур'єр в масці - здавалося б які проблеми? Але моя посилка чомусь поважчала з 2-х кг аж до 11кг. Тепер кур'єр коштує аж 75 гривень і спортивний костюм, про який вказано в інформації про посилку важить більш як відро води. Це здирництво, взагалі-то... Як це ви півтони не намалювали? Відправник зі Львова оплатив 70 гривень як за 2 кг. А я за три метра до хати повинна вам відвалити 75 гривень бо костюм ви переважили і посилка тепер має вагу аж 11 кілограм!.. Що сказати? Якщо не дійде до вас по-хорошому, то бажаю вам і вашим дітям, щоб такий "сервіс", як ви почали практикувати, надавали вам ЛІКАРІ! І дуже сподіваюсь, що тоді до всіх до вас дойде, як треба ставитись до людей. Скаргу і в держнагляд написати не проблема, якщо так відповідаєте... Одного разу переді мною вибачались і запропонували якусь безкоштовну послугу, якою я не скористалась... а тут можна хоча б якось винести ту посилку з відділення! Ви ж, здається пропонували такий спосіб отримання? Ну це ж краще ніж товпитись там із смертниками? Чи нарахуйте послуги Кур'єра адекватні і більш я вашу доставку сто років не замовлю! Якийсь спосіб має бути? Керівництво є в цій конторі? Взагалі, дорослі є? Чи у вас працюють підлітки періоду незавершеного статевого дозрівання?
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Перевірили всю інформацію щодо інциденту й нам, дійсно, прикро, що подібний інцидент мав місце у нашій співпраці. Колеги з контакт-центру намагалися з Вами зв'язатися та проінформувати щодо відповіді керівництва, на жаль, неуспішно. Ми розуміємо, наскільки важливо дотримуватися санітарних норм, щоб зменшити можливість інфікування вірусом. З фахівцями проведено повторну ознайомчу бесіду й зі свого боку вони зобов'язуються виконувати всі правила. Також колеги уточнили, що після контрольного зважування, габарити відправлення вказано коректно, а первинні дані зазначено відправником в особистому кабінеті при створенні накладної. За необхідності, Ви можете оформити послугу переадресування на адресу, вартість становить - 75 грн, згідно з тарифами компанії.
Для покращення настрою та як вибачення за ситуацію пропонуємо Вам промокод на безкоштовне відправлення/отримання посилки за технологією "Відділення – Відділення", "Відділення – Адреса", "Відділення – Поштомат" до 30 кг (деталі тут: https://novaposhta.ua/promo). Напишіть, будь ласка, чи зручно отримати його на контактний номер телефону отримувача?