Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Відправили у інший населений пункт. Виправлення помилки - за мій рахунок - Відгуки про НОВА ПОШТА
Коли подзвонив, щоб розібратися (додзвонитися їм - те ще завдання) сказали, мовляв сам винен, що не перевірив накладну. Але на накладній у них вказується тільки назва села і область! А район не вказаний! Якби був вказаний - я б точно звернув увагу. Я точно пам'ятаю, що говорив операторці який район (і брат стояв поруч і чув, як я це казав).
До речі, брат теж з цим стикався. Він багато разів успішно відправляв батькам посилки з Одеси - і все було правильно. А відправив раз з Житомира - посилка поїхала у те ж село, що й моя цього разу.
"Замовляйте переадресацію". А переадресація коштує стільки ж скільки й сама доставка. Так замість 250 грн я заплатив 500 грн за пересилку. Хоча це була їх вина і вони мали б її виправити безкоштовно. А мені дали "компенсацію" - промокод, який діє всього два з половиною місяці (тобто такий, що скоріш за все згорить у мене, бо я посилки часто не відправляю, тим паче такі дорогі). Я хотів би використати цей код щоб оплатити переадресацію цієї посилки, але ним не можна скористатися через те, що пересилку було оплачено перед відправленням. А якби не оплатив, а вирішив би оплачувати після отримання - то можна було б оплатити промокодом. Мораль: краще платити за пересилку після доставки (при отриманні).
До речі, про промокод-компенсацію. Перша оператор мені сказала про те, що можуть видати промокод у якості компенсації. Другий оператор-дурень сказав - ні не видамо. Третя оператор видала таки цей код. Казна що. Деякі оператори нічого не знають.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
А не треба пам'ятати все на пам'ять. Треба просто слухати, куди люди хочуть відправити. А не так, що побачили знайому назву і на всі інші частини адреси вже й не дивитесь.
> відправнику надається накладна на перевірку
У даному випадку накладна ніяк не допомогла, тому що ви вирішили що на накладній повна адреса не потрібна.
> зафіксували пропозицію щодо вказання в накладній більш розширеної інформації - з вказанням району
Ну це прямо таки перемога, що логістична компанія почне нормально писати адресу доставки.
Зараз перевірив: у мобільному додатку вже почали писати нормально при створенні посилки, з повною адресою. А коли дивився у той день, як повідомили, що моя посилка приїхала не туди, то було так: вводиш Чумаки (наче поки вводиш - показує з районом); після того, як вибрав - у полі написано просто Чумаки (ні району, ні області). Тобто навіть не можна було впевнитися, що не промахнувся при виборі.
> Якщо Ви все ж таки забажаєте отримати промокод - напишіть нам.
Я вже писав, що ваші промокоди дуже швидко згорають. Ви могли бачити в системі, що за весь час мого не дуже активного користування НП (на відправку), настільки дорогих відправлень були одиниці. Не рахуючи цієї проблемної посилки пригадую тільки телевізор, який, до речі доставляли у те ж село і доставили правильно!
Тобто, подібні відправлення у мене навіть не кожного року. Тому промокод повинен бути без терміну придатності. Є такі? Якщо є, то можете видати. Тоді я колись зможу ним скористатися, коли треба буде доставка подібної вартості.
Ми знайшли Ваше звернення у колег з контакт-центру. Під час оформлення накладної не було вказано район, а тільки область і місто, тому транспортування було в аналогічний населений пункт.
Нам шкода, що через це непорозуміння Ви витратили набагато більше, ніж планували. Тому зі свого боку також хочемо запропонувати Вам промокод. Зручно отримати його на номер телефону, який зазначено в накладній?
2. Коли виявили, що район не вказано, чому не подзвонили і не уточнити ДО ТОГО, як відправляти посилку куди-небудь?
Та тому, що можна ж буде подвійний тариф зідepти на "послуги".
3. Що там за промокод? Той, що діє пару-трійку місяців? Нащо він такий потрібен! Він у мене все-одно "згopить", перш, ніж мені знадоб-ляться ваші послуги на аналогічну суму, яку мені довелося втратити!
І тепер буду добpяче думати чи відправляти щось через НП. (нaлoжкoю цінний товар - то вже 100% не відправлю)