Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Ужасное отношение к клиентам. Никакой защиты. - Відгуки про НОВА ПОШТА
Після відмови посадовими особами відділення нової пошти оформити мою письмову претензію щодо пошкодження посилки, я о 9.15 13.06.2020 зателефонував на горячу лінію нової пошти, та повідомив, про факт відмови представниками НП взяти від мене будь які письмові претензії щодо факту пошкодження груза. Причиною відмови представники відділення НП назвали факт того, що посилка була оплачена і я повинен її забрати. Оператор гарячої лінії повідомила мене, що факт порушення представниками зафіксований та про подальший результат розгляду вказаної ситуації мені повідомлять у телефонному режимі. 15.06.2020, через отримання інформації про фактичне пошкодження вмісту посилки, я приїхав до відділення НП. Керівник відділення мене впізнав, та сказав, що він усе пам’ятає та запропонував мені скласти претензію щодо пошкодження вмісту посилки. Після складення цієї претензії, мені було надано копію претензії на відшкодування та на мій мобільний телефон було надіслано повідомлення, що моя буде розглянута, та результат розгляду мені буде надано протягом 3 діб.
Результату розгляду мені надіслано не було, та інформації щодо результату розгляду мені повідомлено не було. Я зателефонував 17.06.2020 до гарячої лінії НП, та отримав відповідь, що у відшкодуванні буде відмовлено по причині того, що не було оформлено жодних документів про факт пошкодження посилки. За словами оператора НП, керівник відділення НП №9, мав зробити акт наявних пошкоджень, з необхідними фото тощо. Але я зазначив, що даний керівник відмовився навіть брати будь-які претензії у той час.
Це замкнуте коло. Що мені робити? Керівник відділення відмовляється брати записи з камер та тепер розповідає, проінструктувашись з своїм відділенням юридичним, що він мені пропонував у перший день відмовитись від посилки, хоча тоді казав, що посилка вже проплачена, та нічого зробити неможливо.
відгук
Коментарі до відгуку
ТТН 20450246183251
Спілкуємось з Вами по цьому питанню на офіційній сторінці компанії за посиланням: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/posts/3060992250656920