Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
19 відділення м.Рівне злодії та аферисти. - Відгуки про НОВА ПОШТА
5 травня мені зателефонував працівник Нової Пошти і повідомив про припинення розгляду моєї претензії, в зв'язку з відсутністю письмової претензії та акта прийому передачі. На мої запитання про подробиці проведення перевірки він нічого не міг відповісти та пояснював, що це робив не він.
Саме дивне, що керівництво Нової Пошти та служба безпеки покривають своїх злодіїв на місцях. Але це їм не вдасться. Діло вже не в грошах, а в принципі. Напишемо повторну претензію та скаргу. Попросимо надати письмову відповідь для подальшого звернення до поліції.
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо інформацію, що результаті детального та ґрунтовного розгляду питання грубі маніпуляції в процесі транспортування чи інші протиправні дії з вантажем не були виявлені. Дуже прикро, що виникло таке непорозуміння. Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості. Від клієнта ж просимо, аби він одразу перевірив вміст та у разі проблем проінформував працівників відділення, а після склав відповідний акт. Це дасть юристам, при розгляді питання, підтвердження факту пошкодження.
У цьому випадку, на жаль, цього не було зроблено, адже акт відсутній. Сподіваємося, що таких ситуацій більше не повториться, а подальша співпраця буде виключно позитивною.
Юлія, "Нова Пошта"
Можливо Ви надасте мені відповіді на наступні запитання:
1. Куди і кому були направлені вищевказвні документи?
2. З якої причини рішення про відмову у задоволенні моєї претензії мені було повідомлено лише 5.05.2020 року, а не через 10 днів?
3. З якої причини на мої звернення 20200506/01170 та 20200507/27835 ніхто з працівників юридичного відділу не відреагував, хоча оператори гарячої лінії слізно обіцяли, що зі мною зв"яжуться на протязі доби?
4. Чому працівникі юридичного відділу принципово не хочуть бачити, що до вскриття посилкі та підміни її вмісту на неробочий прилад причетні працівникі Вашого відділення № 19.?
5. Невже так важко подивитись відеозапис з камер спостереження 19 відділення за 13 та 14 квітня, де працівникі даного відділення в телефонному режимі стверджують спочатку, що посилку вскривав отримувач(розмова 13.04.2020), а потім красиво розповідають, що посилка не вскривалась (розмова 14.04.2020).
Буду Вам щиро вдячний за змістовні відповіді на кожне затитання.