19 відділення м.Рівне злодії та аферисти. - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 6 травня, 2020 год 295 переглядів
13 квітня 2020 року я повертав з вищевказаного відділення власну посилку 59000503109636 за якою не прийшов отримувач. Дана посилка була вскрита, стрейчева упаковочна плівка розірвана та заліплена скотчем. Про даний факт я повідомив операторів. В телефонному режимі ми зв'язатись з 19 відділенням і працівник даного відділення сказав, що посилку вскривав отримувач, який відмовився її забирати. Оскільки поверненням посилки керував особисто я і ніякої відмови не було, я попросив предоставити відео з камер відеонагляду, де мав бути зафіксований візит отримувача посилкі. Вскривши пошкоджену посилку, я побачив, що електронний детектор був на місці. Його робочий стан я не зміг перевірити оскільки в мене не було з собою елемента живлення і я не міг запідозрити факт підміни. Вже перебуваючи вдома, я впевнився, що прилад не працює, хоча перед відправкою я особисто перевіряв його працездатність. Про даний випадок вскритої посилки та підміни товару було складено претензію та акт прийому передачі. Свідками надходження та отримання вскритої посилкі були двоє працівників Нової Пошти. При складанні даних документів, ми повторно зв'язувались з працівниками 19 відділення. В ході розмови, цей працівник нагло брехав, що посилка поїхала від них не пошкоджена, а також сказав, що її ніхто не приходив забирати і не оглядав.
5 травня мені зателефонував працівник Нової Пошти і повідомив про припинення розгляду моєї претензії, в зв'язку з відсутністю письмової претензії та акта прийому передачі. На мої запитання про подробиці проведення перевірки він нічого не міг відповісти та пояснював, що це робив не він.
Саме дивне, що керівництво Нової Пошти та служба безпеки покривають своїх злодіїв на місцях. Але це їм не вдасться. Діло вже не в грошах, а в принципі. Напишемо повторну претензію та скаргу. Попросимо надати письмову відповідь для подальшого звернення до поліції.

Недоліки:
  1. В 19 відділенні працюють злодії та брехуни. Працівників безпеки некомпетентні та проводять поверхневу перевірку.
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 7 травня, 2020 год
Добрий день, Вікторе!

Маємо інформацію, що результаті детального та ґрунтовного розгляду питання грубі маніпуляції в процесі транспортування чи інші протиправні дії з вантажем не були виявлені. Дуже прикро, що виникло таке непорозуміння. Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості. Від клієнта ж просимо, аби він одразу перевірив вміст та у разі проблем проінформував працівників відділення, а після склав відповідний акт. Це дасть юристам, при розгляді питання, підтвердження факту пошкодження.

У цьому випадку, на жаль, цього не було зроблено, адже акт відсутній. Сподіваємося, що таких ситуацій більше не повториться, а подальша співпраця буде виключно позитивною.



Юлія, "Нова Пошта"
Гость 8 травня, 2020 год
Шановна Юлія, Ваші юристи та служба безпеки не переймаються розглядом претензій Ваших клієнтів. Вони принципово не помітили претензії та акту приймання-передвчі, які були складені 14 квітня 2020 року. Дані документи були відправлені за накладною 59000503851924. Також 14.04.2020 року я отримав повідомлення, що моя претензія 20200414/10032 прийнята на розгляд, ЕН 59000503109636 і рішення по ній має бути прийняте протягом 10 днів. Також копії вищезгаданих документів я скидав на ваші електронні адреси [email protected] та [email protected]

Можливо Ви надасте мені відповіді на наступні запитання:

1. Куди і кому були направлені вищевказвні документи?

2. З якої причини рішення про відмову у задоволенні моєї претензії мені було повідомлено лише 5.05.2020 року, а не через 10 днів?

3. З якої причини на мої звернення 20200506/01170 та 20200507/27835 ніхто з працівників юридичного відділу не відреагував, хоча оператори гарячої лінії слізно обіцяли, що зі мною зв"яжуться на протязі доби?

4. Чому працівникі юридичного відділу принципово не хочуть бачити, що до вскриття посилкі та підміни її вмісту на неробочий прилад причетні працівникі Вашого відділення № 19.?

5. Невже так важко подивитись відеозапис з камер спостереження 19 відділення за 13 та 14 квітня, де працівникі даного відділення в телефонному режимі стверджують спочатку, що посилку вскривав отримувач(розмова 13.04.2020), а потім красиво розповідають, що посилка не вскривалась (розмова 14.04.2020).

Буду Вам щиро вдячний за змістовні відповіді на кожне затитання.
Букка 6 травня, 2020 год
это обычная практика уже давно на новой почте.
Гость 6 травня, 2020 год
Та керiвники завжди дають додому посилки на огляд,нiчого ви не отримаете ,це все марно.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23665 відгуків / 5187839 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків