Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
сколько вы еще раз будете игнорировать вопросы - Відгуки про НОВА ПОШТА
20400151147072
почему ваши работники не предупредили что коробка разорванная? почему мне выдали целой стороной и пытались скрыть что обворовали меня??? почему не было составлено акта повреждения? почему не было контрольного взвешивания? почему мне тупо выдали разорванную коробку и отморозились?
Ольго, добрий день!
Щодо отримання компенсації вже повідомляли Вам під попередніми публікаціями. Ще раз щиро перепрошуємо за даний випадок, адже розуміємо, що оператор не зорієнтувався вчасно, аби запропонувати заповнити усі бланки відразу.
Дану інформацію вже направили керівнику відділення та територіальному менеджеру, також переглянути камери відеонагляду під час даної видачі. Оператор завершила видачу та почала обслуговувати іншого клієнта. Отримувач в цей момент оглядав вантаж у спеціально відведеній зоні, потім показав пошкоджену коробку (але в цей момент обслуговувався інший клієнт) - перепрошуємо, що оператор не зорієнтувалася щодо фіксації пошкодження :(
Розраховуємо на Ваше розуміння!
Лариса, "Нова Пошта"
оператор выдала мне разорванную коробку целой стороной! не предложила ее осмотреть! и специально выдала так чтоб я не заметила. я ничего не осматривала. я начала упаковывать коробку чтоб донести ее домой. и сразу увидела что она разворованная! я обратилась к оператору и она отморозилась самым наглым образом! при чем здесь не сориентировалась? она тупо отморозилась! я обращаюсь к ней а она на меня внимание не обращает. это нормально вообще? и да я нахожусь сейчас заграницей и не могу к вам идти и что то писать. при этом после ситуации я находилась в украине неделю но вы так же прекрасно морозились с ответами мне
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Прикро, що у Вас виникло настільки негативне враження про обслуговування у нашій компанії. На жаль, оператор не помітив, що видає Вам розірвану коробку, тому почав обслуговувати іншого клієнта. Після цього Ви підійшли до стійки огляду та побачили пошкодження пакування. Ми щиро шкодуємо за цю ситуацію та вже повідомляли раніше шляхи її вирішення.
Алла, "Нова Пошта"