Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Угробили груз, компенсацию не платят, требуют оплатить туда/обратно - Відгуки про НОВА ПОШТА
Более того, сейчас поехал посмотреть на груз на отделении, после того, как он пришел назад. Это ужас!!!!! Назад Новая Почта везла уже без обрештовки, привезла хлам. И говорит, что я им должен за перевозку туда и обратно 900 грн. То есть, угробили мне товар, компенсацию не платят, и просят 900 грн за перевозку и хранение. Составил новую претензию на анулирование этих платежей (уже 2-я претензия).
ВОТ ТАКАЯ ВОТ КОМПАНИЯ "НОВАЯ ПОЧТА". Обращаю внимание всех читателей, что в действиях сотрудников Новой Почты присутствуют нарушения Закона Украины "О защите прав потребителей" (ст 10. п. 4, п. 9), и нарушения Гражданского Кодекса Украины (ст 22). Далее, если сотрудники Новой Почты игнорируют нарушения, то можно говорить уже об сознательном уголовном преступлении, а именно присутствуют признаки мошенничества (ст 190 Кримінального Кодекса України), что есть основанием для компенсации реальных убытков, упущенной выгоды, судебных издержек и морального вреда. Буду распространять эту историю по всем публичным каналам, чтобы страна знала о вашей бизнес-практике, напишу жалобу в службу защиты прав потребителей, чтобы вам устроили проверку по поводу обработки претензий, подам заявление в правоохранительные органы о мошенничестве и подам в хозяйственный суд на возмещение причиненного ущерба всех видов. Если считаете, что я не прав, то вот номер ТТН (59998085527006), жду вашего звонка с прояснением ситуации.
6 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Отримали інформацію, що рішення залишається без змін відповідно до пошкоджень, що були зафіксовані. Якщо Вантаж повернувся з новими пошкодженнями, то необхідно скласти новий акт прийому-передачі у відділенні та написати претензію. В іншому випадку, компанія може виплатити запропоновану суму та компенсувати усі транспортні послуги та зберігання вантажу.
Напишіть, будь ласка, чи були виявлені додаткові пошкодження під час повернення?
Лариса, "Нова Пошта"
Звичайно ж є нові пошкодження по дорозі "назад". Запропонована компенсація й близько не відповідає вартості груза.
Компанія "Нова Пошта" веде себе вкрай негативно. Прямих контактів з юридичним відділом немає. Компанія спеціально вибрала такий шлях комунікації, при якому всі новини зачитує дівчина з колл-центру, а не спеціаліст з відділу претензій чи юриличного відділу. Тобто описати розмір пошкоджень, надістали підтверджуючи документи по вартості, описати мою точку зору - БАНАЛЬНО НЕМА КОМУ. Компанія Нова Пошта ліпить з себе дурочку - "я не я, и лошадь не моя".
Все це викликає лише відразу - навіть не думав, що в вас ТАКА компанія. Враження такі, що спілкуєшься з аферистами.
Виходячи зі всього вищезазначеного - будемо звертатися до юристів, звертатися щодо порушення моїх прав як споживача, та відшкодовувати через суд. Іншого виходу не бачу.
щодо пошкоджень - на момент прибуття у пункт призначення - пошкодили полотно дошки (фото із вм'ятинами на білому полотні), а під час відправлення назад у Київ пошкодили раму та кути дошки. Зараз дошка є у повному неприйнятному стані.
Забирати дошку я не буду, бо робити з нею вже нічого не можна.
Наслідки для вас:
- По-перше, я принципово буду поширювати цю інформацію про вас по всім публічним сторінкам (Фейсбук, Інста, сайти відгуків, форуми і т.д.)
- По друге, раз ваша компанія є таким партнером, то я буду міняти перевізника (хоча ви зі мною заробляли по 5-8 тисяч на місяць).
- По-третє, я починаю юридичні процедури щодо притягнення вашої компанії до відповідальності і штрафування щодо порушення моїх прав як споживача, а також щодо судового позову про компенсацію збитків.
Зі свого боку повторно направимо ситуацію на розгляд, згодом повідомимо результат.
Лариса, "Нова Пошта"
Отримали інформацію, що Вам запропонували компенсацію у розмірі 30% від оголошеної вартості одного місця (600 грн), проте, якщо надасте чек (видаткову накладну), що підтвердить вартість вантажу, сума буде рахуватися від повної оголошеної вартості, оскільки друге місце - це додаткові деталі до дошки.
Також рішення Ви нам можете повідомити тут, або на офіційній сторінці компанії у Фейсбук: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/
Гарного дня!
Лариса, "Нова Пошта"