не доставили посилку! ніхто не знає, де вона! - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 18 вересня, 2019 год 126 переглядів
Замовили через Розетку шафи до шкільної роздягалки,
НП пише по сайту - прибуття 12.09. Кур'єр не позвонив 12.09 ок, чекаємо, 13.09 - п'ятниця, тиша.
Субота-неділя - тиша.
В понеділок знову ніякої реакції!
Я починаю розшукувати посилку! Пишу на Фейсбук, там вибачаються, дзвонить після моєї скарги на ФБ менеджер і обіцяють доставити у вівторок до 15-00. Чекаю.
Тиша! Прислали пізніше телеофн кур'єра, близько 17-00, набираю кур'єру, каже "щас буду" - вибачте. до 15-00 просили, вже майже 17-00!
Ок, каже, вам подзвонить менеджер.
Перезвонює менеджер і обіцяє, що посилка буде в середу, до 13-00.
В середу - тиша!
Після 12-30 починаю дзвонити на Горячу лінію, де милий хлопчик каже, що нічого не знає, і щоб я звонила кур'єру (на біса, вибачте, гаряча лінія??) Фіксує моє звернення за № 152931-19320 і просить знову звонити кур'єру. При тому, каже оператор, що причина недоставки "ускладений доступ до об'єкта"? Який він ускладений, якщо я кілька днів розшукую посилку????
Дзвоню о 12-55 кур'єру, він каже, що ifa наших немає, нічого не знає, а телефон того менеджера дати відмовляється!
І що далі, шановна Нова пошта???
У нас діти в школі не мають де роздягатися, в мокрих куртках мають ходити через ваші помилки. Якщо вам потрібнй розголос чергового вашого БАГа і колективна скарга від батьків - будь ласка! Прошу терміново зв'язатися зі мною за вказаний в ТТН телефоном і доставити шафи.
Підняття на поверх і доставку ви тепер просто зобов'язані зробити безктоштовними!

Переваги:
  1. користуємося НП з 2011 року, завжди були тільки позитивні враження, крім того, що станнім часом дані по ТТН відображаються на сайті некоректно.
Недоліки:
  1. Ви стали як "делівері", шановні, ніхто ні за що не відповідає, ніхто нічого не знає, але вибачте, ваше "перше місце в Україні" таким темпом стане останнім!
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 19 вересня, 2019 год
Владиславо, добрий день!

Нам дуже прикро, що ми створили такі незручності :( Та дуже незручно перед Вами та батьками малюків.

Знаємо, що меблі вже доставлено. Ми ще раз перепрошуємо за ситуацію. Отримувач може написати претензію щодо невчасної доставки, у такому випадку згідно з публічним договором, компанія зможе компенсувати суму в розмірі 20 % від суми провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною за кожний день затримки, але не більше, ніж суму провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною.



Світлана, "Нова Пошта"


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23668 відгуків / 5187878 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків