Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
не доставили посилку! ніхто не знає, де вона! - Відгуки про НОВА ПОШТА
НП пише по сайту - прибуття 12.09. Кур'єр не позвонив 12.09 ок, чекаємо, 13.09 - п'ятниця, тиша.
Субота-неділя - тиша.
В понеділок знову ніякої реакції!
Я починаю розшукувати посилку! Пишу на Фейсбук, там вибачаються, дзвонить після моєї скарги на ФБ менеджер і обіцяють доставити у вівторок до 15-00. Чекаю.
Тиша! Прислали пізніше телеофн кур'єра, близько 17-00, набираю кур'єру, каже "щас буду" - вибачте. до 15-00 просили, вже майже 17-00!
Ок, каже, вам подзвонить менеджер.
Перезвонює менеджер і обіцяє, що посилка буде в середу, до 13-00.
В середу - тиша!
Після 12-30 починаю дзвонити на Горячу лінію, де милий хлопчик каже, що нічого не знає, і щоб я звонила кур'єру (на біса, вибачте, гаряча лінія??) Фіксує моє звернення за № 152931-19320 і просить знову звонити кур'єру. При тому, каже оператор, що причина недоставки "ускладений доступ до об'єкта"? Який він ускладений, якщо я кілька днів розшукую посилку????
Дзвоню о 12-55 кур'єру, він каже, що ifa наших немає, нічого не знає, а телефон того менеджера дати відмовляється!
І що далі, шановна Нова пошта???
У нас діти в школі не мають де роздягатися, в мокрих куртках мають ходити через ваші помилки. Якщо вам потрібнй розголос чергового вашого БАГа і колективна скарга від батьків - будь ласка! Прошу терміново зв'язатися зі мною за вказаний в ТТН телефоном і доставити шафи.
Підняття на поверх і доставку ви тепер просто зобов'язані зробити безктоштовними!
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже прикро, що ми створили такі незручності :( Та дуже незручно перед Вами та батьками малюків.
Знаємо, що меблі вже доставлено. Ми ще раз перепрошуємо за ситуацію. Отримувач може написати претензію щодо невчасної доставки, у такому випадку згідно з публічним договором, компанія зможе компенсувати суму в розмірі 20 % від суми провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною за кожний день затримки, але не більше, ніж суму провізної плати (без суми комісії та вартості додаткових послуг) згідно з відповідною експрес-накладною.
Світлана, "Нова Пошта"