Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Е.Сверстюка, 11Б Ціна на доставку ,за пакет речей мене неприємно здивувала ((( -250 грн і це за відстань всього у 500 км !Декілька тижнів назад , мені присилали з того ж напрямку ну дуже важку посилку- за 160 грн! Звідки такі ціни ? Чому НП не попереджає своїх клієнтів про підвищення цін?
Доброго ранку! Звертаємо вашу увагу не те, що ми попереджали наших клієнтів про підвищення тарифів на всіх офіційних каналах компанії: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/12123
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Е.Сверстюка, 11Б Дуже дякую працівникам 375-го відділення нової пошти (Київ, Лівобережна), за те що пішли на зустріч і знайшли спосіб, завдяки якому я змогла отримати свою посилку сьогодні, а не повертатись за нею на наступний день! І окреме дякую оператору Христині (спілкувались 24.02, в ~19:00, прізвище не знаю), яка телефонувала у відділення і з’ясовувала чи є можливість якось встигнути отримати її сьогодні. Читати відгук Дуже дякую працівникам 375-го відділення нової пошти (Київ, Лівобережна), за те що пішли на зустріч і знайшли спосіб, завдяки якому я змогла отримати свою посилку сьогодні, а не повертатись за нею на наступний день! І окреме дякую оператору Христині (спілкувались 24.02, в ~19:00, прізвище не знаю), яка телефонувала у відділення і з’ясовувала чи є можливість якось встигнути отримати її сьогодні. Дуже привітлива і клієнтоорієнтована дівчина!!! Напевно це перша ситуація, коли мені пообіцяли «дізнатись інформацію і перетелефонувати» та не зникли після цього, а через декілька хвилин мені надійшов вхідний виклик🥰🥰 Вважаю що це дуже високий рівень професіоналізму, і якби всі працівники були такими відповідальними, рівень сервісу в нашій країні точно був би на декілька рівнів вище!) Після отримання посилки навіть також перетелефонувала і запитала, чи добре все та чи змогла отримати, приємно🥰
Добрий день, Маріє! Невпинно працюємо над вдосконаленням, аби наші клієнти отримували лише найкращий сервіс ❤️ Віримо, що подальша співпраця також даруватиме виключно позитивні враження 😉 Працюємо для вас 👌
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Е.Сверстюка, 11Б 24 червня відправив вантаж (смартфон) з України до Німеччини. На сайті НП вказано: "Термін доставки До 16 днів", не вірте! 28 липня мені повідомили, що вантаж вже в країні призначення і скоро буде в отримувача, що для мене вже було піздно і я попросив повернути вантаж. С тих пір я чекаю свій вантаж, всі коммунікації з НП зводяться до фрази:... Читати відгук 24 червня відправив вантаж (смартфон) з України до Німеччини. На сайті НП вказано: "Термін доставки До 16 днів", не вірте!
28 липня мені повідомили, що вантаж вже в країні призначення і скоро буде в отримувача, що для мене вже було піздно і я попросив повернути вантаж.
С тих пір я чекаю свій вантаж, всі коммунікації з НП зводяться до фрази: "Ми просимо вибачення. Працюємо над вашим питанням."
16 жовтня я написав претензію з вимогою виплати компенсації, але мені було відмовлено оскільки "вантаж не втрачено, отримувач не відповідає, тому ми не можемо доставити вантаж". Так навіщо його доставляти отримувачу, якщо я звернувся майже 4 місяці тому з проханням повернути вантаж?
Всі заявки оброблюються вкрай погано, майже ніколи немає зворотнього зв'язку. А коли він є, у відповідь лунає проста фраза для галочки, - ми працюємо над вашим питанням.
4 місяці вантаж десь лежить і нікому немає діла на бескінченні мої заявки, претензії, листи.
НЕ рекомендую мати жодних відносин з новою поштою глобал!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Скориставшись сервісом, ризикуєте просто втратити гроші, свій вантаж і час
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Е.Сверстюка, 11Б Наверное, нам везло, но такое от вас первый раз! Просто прорезано "окно" в коробке. Те, кто вскрывают дно посылок и потом аккуратно стараются заделать следы своего воровства, даже не знали, что можно, вот так вот просто, взять и прорезать "окно в Европу". Мы же в Европу идем? И доставка будущего, да? На мой шок и возмущение, сотрудница сказала,... Читати відгук Наверное, нам везло, но такое от вас первый раз! Просто прорезано "окно" в коробке. Те, кто вскрывают дно посылок и потом аккуратно стараются заделать следы своего воровства, даже не знали, что можно, вот так вот просто, взять и прорезать "окно в Европу". Мы же в Европу идем? И доставка будущего, да? На мой шок и возмущение, сотрудница сказала, что это не они, а американцы сделали. Вот так вот просто и нагло. У меня все. Надо еще получить IHERB посылку, которая стоит без движения в Вене и долетела туда на ракете будущего за 2 часа(!!!) из США. А доставка на сегодня, между прочим... И тогда не иметь дел с отделением 375(где один сотрудник по центру разгрузил всю очередь, пока сотрудница обслужила с трудом 1 клиента,а второй сотрудник с боку не обслуживал никого, пялился в монитор и был чем-то очень "занят"), а может и НП, вообще.
Переваги:
До недавнего времени, все получено в целости и сохранности
Добрий день! Скажіть, будь ласка, пошкодилось саме пакування чи вміст посилки теж? Чи все наявне всередині посилки? Чи не могли б Ви вказати номер накладної?
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Космічні ціни
Ціна на доставку ,за пакет речей мене неприємно здивувала ((( -250 грн і це за відстань всього у 500 км !Декілька тижнів назад , мені присилали з того ж напрямку ну дуже важку посилку- за 160 грн! Звідки такі ціни ? Чому НП не попереджає своїх клієнтів про підвищення цін?
Дуже клієнтоорінтовані та привітливі працівники?
І окреме дякую оператору Христині (спілкувались 24.02, в ~19:00, прізвище не знаю), яка телефонувала у відділення і з’ясовувала чи є можливість якось встигнути отримати її сьогодні.
Читати відгук Дуже дякую працівникам 375-го відділення нової пошти (Київ, Лівобережна), за те що пішли на зустріч і знайшли спосіб, завдяки якому я змогла отримати свою посилку сьогодні, а не повертатись за нею на наступний день!
І окреме дякую оператору Христині (спілкувались 24.02, в ~19:00, прізвище не знаю), яка телефонувала у відділення і з’ясовувала чи є можливість якось встигнути отримати її сьогодні.
Дуже привітлива і клієнтоорієнтована дівчина!!! Напевно це перша ситуація, коли мені пообіцяли «дізнатись інформацію і перетелефонувати» та не зникли після цього, а через декілька хвилин мені надійшов вхідний виклик🥰🥰
Вважаю що це дуже високий рівень професіоналізму, і якби всі працівники були такими відповідальними, рівень сервісу в нашій країні точно був би на декілька рівнів вище!)
Після отримання посилки навіть також перетелефонувала і запитала, чи добре все та чи змогла отримати, приємно🥰
Невпинно працюємо над вдосконаленням, аби наші клієнти отримували лише найкращий сервіс ❤️ Віримо, що подальша співпраця також даруватиме виключно позитивні враження 😉 Працюємо для вас 👌
Новапошта глобал: жахливий сервіс
28 липня мені повідомили, що вантаж вже в країні призначення і скоро буде в отримувача, що для мене вже було піздно і я попросив повернути вантаж.
С тих пір я чекаю свій вантаж, всі коммунікації з НП зводяться до фрази:... Читати відгук 24 червня відправив вантаж (смартфон) з України до Німеччини. На сайті НП вказано: "Термін доставки До 16 днів", не вірте!
28 липня мені повідомили, що вантаж вже в країні призначення і скоро буде в отримувача, що для мене вже було піздно і я попросив повернути вантаж.
С тих пір я чекаю свій вантаж, всі коммунікації з НП зводяться до фрази: "Ми просимо вибачення. Працюємо над вашим питанням."
16 жовтня я написав претензію з вимогою виплати компенсації, але мені було відмовлено оскільки "вантаж не втрачено, отримувач не відповідає, тому ми не можемо доставити вантаж". Так навіщо його доставляти отримувачу, якщо я звернувся майже 4 місяці тому з проханням повернути вантаж?
Всі заявки оброблюються вкрай погано, майже ніколи немає зворотнього зв'язку. А коли він є, у відповідь лунає проста фраза для галочки, - ми працюємо над вашим питанням.
4 місяці вантаж десь лежить і нікому немає діла на бескінченні мої заявки, претензії, листи.
НЕ рекомендую мати жодних відносин з новою поштою глобал!
Уточніть, будь ласка, номер експрес-накладної. Показати 1 відповідь
IHERB посылка, НП, вам НЕ стыдно?
Просто прорезано "окно" в коробке. Те, кто вскрывают дно посылок и потом аккуратно стараются заделать следы своего воровства, даже не знали, что можно, вот так вот просто, взять и прорезать "окно в Европу".
Мы же в Европу идем? И доставка будущего, да?
На мой шок и возмущение, сотрудница сказала,... Читати відгук Наверное, нам везло, но такое от вас первый раз!
Просто прорезано "окно" в коробке. Те, кто вскрывают дно посылок и потом аккуратно стараются заделать следы своего воровства, даже не знали, что можно, вот так вот просто, взять и прорезать "окно в Европу".
Мы же в Европу идем? И доставка будущего, да?
На мой шок и возмущение, сотрудница сказала, что это не они, а американцы сделали.
Вот так вот просто и нагло. У меня все. Надо еще получить IHERB посылку, которая стоит без движения в Вене и долетела туда на ракете будущего за 2 часа(!!!) из США.
А доставка на сегодня, между прочим...
И тогда не иметь дел с отделением 375(где один сотрудник по центру разгрузил всю очередь, пока сотрудница обслужила с трудом 1 клиента,а второй сотрудник с боку не обслуживал никого, пялился в монитор и был чем-то очень "занят"), а может и НП, вообще.
Скажіть, будь ласка, пошкодилось саме пакування чи вміст посилки теж? Чи все наявне всередині посилки? Чи не могли б Ви вказати номер накладної?