Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta — український мультикатегорійний маркетплейс. Тут можна одночасно придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та багато інших товарів. Компанію заснував підприємець Андрій Логвін у 2010 році.
Місія Kasta — дивувати інноваціями в онлайн-шопінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають особливий досвід онлайн-покупок:...
детальніше Інтернет-магазини
Заблоковано два акаунти - Відгуки про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Наша сім'я вже багато років користується сервісом онлайн-покупок у Касті. Маємо два акаунти. Один з них з доставкою Black.
Донедавна все було чудово і ми були цілком задоволені.
На жаль, після того, як скористалися опцією "Відмінити" по замовленню № K313V53 - обида наші акаунти було заблоковано на здійснення покупок.
Замовлення було оплачене і після того вже відмінене.
Ніякого попередження про те, що ці чи інші дії, чи комбінація дій призведе до блокування опції здійснення покупок у подальшому ні на якому кроці оформлення чи відміни замовлення не отримали.
Кошти нам повернули, але здійснення опції покупки у обидвох акаунтах заблокували, аргументуючи це пунктом 14.6. Угоди користувача:
Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти і купувати товари), звертатися з відповідними заявами в правоохоронні органи і передавати їм дані такого Покупця в разі, якщо будь-які дії Покупця, на думку Адміністратора носять ознаки зловживання, шахрайства та/або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців і/або третіх осіб.
Яким чином довести, що ми не мали наміру зловживання, шахрайства і шкоди?
Ми скористалися опцією відміни замовлення, яка для цього і передбачена на сайті.
Це була не перша і не єдина наша покупка.
Впродовж декількох років успішно купляли через Касту речі і хотіли б залишитися вашими клієнтами надалі.
Просимо розглянути можливість відновлення опції здійснення покупок з акаунтів, що зареєстровані на мейли:
1. [email protected]
2. [email protected]
Будемо вдячні за допомогу.
відгук
Коментарі до відгуку
Програма автоматично блокує акаунти клієнтів, коли відсоток викупу замовлень доходить до 90%. Щиро співчуваємо, що таке сталося.
Ми проаналізували обидва Ваші акаунти - Ви у 90% відмовлялися від замовлення на сайті - і в ручному режимі відновили Вам доступ до можливості робити закупи.
Проте звертаємо Вашу увагу, що, якщо статистика за Вашими акаунтами не зміниться, вони будуть вимкнені автоматично.
Не знаю, что делать.
Прошу вас, когда найдёте решение этой проблемы, отпишитесь, пожалуйста!