МІСТ ЕКСПРЕС найгірша логістична компанія!!!!!!!!!!!!!!! - Відгуки про Meest ПОШТА

Meest ПОШТА
Відгук додано 13 вересня, 2019 год 70 переглядів
В мене історія з міст експресом тягнеться вже 1,5 місяця і поки не відомо коли закінчиться.
1 відправлення:
Прийшло відправлення з Китаю до Львова за 2 тижні на відділення яке найближче до вказаної адреси. Попросила перенаправити на інше відділення бо воно працює в ті години коли я на роботі. (Ось тут і почались мої пригоди Оператор сказав що перенаправлення в інше відділення буде здійснено в межах 7-10 робочих дні. Пройшло 3 тижні, а відправлення так і не було перевезено в інше відділення. Після телефонного дзвінка в підтримку виявилось що відправлення, по не зрозумілій причині нікому ні операторам ні системі, було перенаправлено у розподільчий склад (не було жодного смс повідомлення про те що сталось) Мені сказали що стався збій в системі. І знову мою передачу перенаправили на те відділення в яку мені було б зручного його забрати. Знову потрібно було чекати 7-10 робочих дні. Дівчинка оператор скала що до кінця наступного тижня відправлення уже буде у відділенні.
Через 2 тижні ні повідомлень ні відправлення. Все залишилось без змін. Зателефонувала я знову до оператора, на що мені сказали що відправлення все ще на складі і планує перенаправлятись. Коли це буде і скільки часу ще чекати ніхто не говорить кажуть чекати. скільки чекати я вже не знаю. ЦЕ ПРОСТО ЗНУЩАННЯ: ОПЕРАТОРИ НІЧОГО НЕ ЗНАЮ, НЕ МОЖУТЬ НАДАТИ ІНФОРМАЦІЇ, ПОСТІЙНІ ЗБОЇ СИСТЕМИ. Відправлення перенаправляється з одного відділення Львова в інше вже 1,5 місяця (щоб пішки перейти від одного відділення в інше потрібно 40 хв)
6 ТИЖНІВ ЦЕ ЖАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mad mad mad mad
2 відправлення:
Прийшло смс повідомлення про те що відправлення прямує до Львова і я можу вибрати відділення в яке його направлять. Через смартфон я цього зробити не могла бо не можна було вибрати відділення в списку. зателефонувала у підтримку і попросила направити моє відправлення в зручне мені відділення. Дівчинка сказала що все зробила і відправлення буде направлено на Франка 81. Після цього через кілька днів - тиждень до мене прийшло смс повідомлення що відправлення знаходиться на Шевченка 305 (найближче відділення до мого місця проживання). Зателефонувала до оператора, то мені сказали що напевно попередній оператор щось зробила не так і не правильно направила відправлення. Також сказали що мені потрібно заплатити за перенаправлення відправлення в інше відділення. Тобто я мала платити за помилки працівників міст експрес. Після кількох хвилин суперечок стосовного того що я не платитиму за їхні помилки дівчинка погодилась перенаправити відправлення безкоштовно. і тут відбулась подібна ситуація як з попереднім відправленням. [Оператор сказав що перенаправлення в інше відділення буде здійснено в межах 7-10 робочих дні. Пройшло 3 тижні, а відправлення так і не було перевезено в інше відділення. Після телефонного дзвінка в підтримку виявилось що відправлення, по не зрозумілій причині нікому ні операторам ні системі, було перенаправлено у розподільчий склад (не було жодного смс повідомлення про те що сталось) Мені сказали що стався збій в системі. І знову мою передачу перенаправили на те відділення в яку мені було б зручного його забрати. Знову потрібно було чекати 7-10 робочих дні. Дівчинка оператор скала що до кінця наступного тижня відправлення уже буде у відділенні.
Через 2 тижні ні повідомлень ні відправлення. Все залишилось без змін. Зателефонувала я знову до оператора, на що мені сказали що відправлення все ще на складі і планує перенаправлятись.] Після всього цього домене прийшло повідомлення що відправлення моє на складі на Сахарова 42. Відразу після цього до мене зателефонували зі складу і сказали чи зможу я його забрати, і якщо я хочу його направити в відділення потрібно платити за перенаправлення і знову чекати.
ЯК ТАК. ЦЕ ВЖЕ НІ В ЯКІ РАМКИ НЕ ВПИСУЄТЬСЯ. В МЕНЕ ВЖЕ СИЛ НЕМА КОЖНОГО ДНЯ ТЕЛЕФОНУВАТИ ДО НИХ І ЩОСЬ ВИЯСНЯТИ. mad mad madmad Ніхто нічого не може сказати чи пояснити, а найчастіша фраза: "Чекайте, скоро буде". Запитую коли - "Ми не можемо надати таку інформацію"
ТАК І ЖИВЕМО

Недоліки:
  1. Без перебільшень МІСТ ЕКСПРЕС найгірша логістична компанія
  2. Укр Пошта порівняно з Міст Експрес ЗРАЗКОВА доставка
  3. ЖАХ!!!!!!!!!!!!!
4 згодні 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Meest ПОШТА 13 вересня, 2019 год
Добрий день! Вкажіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми Вам допомогли отримати посилку. Святослав, Meest-Express


Meest ПОШТА
Всі відгуки

1.5 5
26666 відгуків / 2136825 переглядів
Meest ПОШТА
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків