МІСТ ЕКСПРЕС найгірша логістична компанія!!!!!!!!!!!!!!! - Отзывы о Meest ПОЧТА

Meest ПОЧТА
Отзыв написан 13 сентября, 2019 год 70 просмотров
В мене історія з міст експресом тягнеться вже 1,5 місяця і поки не відомо коли закінчиться.
1 відправлення:
Прийшло відправлення з Китаю до Львова за 2 тижні на відділення яке найближче до вказаної адреси. Попросила перенаправити на інше відділення бо воно працює в ті години коли я на роботі. (Ось тут і почались мої пригоди Оператор сказав що перенаправлення в інше відділення буде здійснено в межах 7-10 робочих дні. Пройшло 3 тижні, а відправлення так і не було перевезено в інше відділення. Після телефонного дзвінка в підтримку виявилось що відправлення, по не зрозумілій причині нікому ні операторам ні системі, було перенаправлено у розподільчий склад (не було жодного смс повідомлення про те що сталось) Мені сказали що стався збій в системі. І знову мою передачу перенаправили на те відділення в яку мені було б зручного його забрати. Знову потрібно було чекати 7-10 робочих дні. Дівчинка оператор скала що до кінця наступного тижня відправлення уже буде у відділенні.
Через 2 тижні ні повідомлень ні відправлення. Все залишилось без змін. Зателефонувала я знову до оператора, на що мені сказали що відправлення все ще на складі і планує перенаправлятись. Коли це буде і скільки часу ще чекати ніхто не говорить кажуть чекати. скільки чекати я вже не знаю. ЦЕ ПРОСТО ЗНУЩАННЯ: ОПЕРАТОРИ НІЧОГО НЕ ЗНАЮ, НЕ МОЖУТЬ НАДАТИ ІНФОРМАЦІЇ, ПОСТІЙНІ ЗБОЇ СИСТЕМИ. Відправлення перенаправляється з одного відділення Львова в інше вже 1,5 місяця (щоб пішки перейти від одного відділення в інше потрібно 40 хв)
6 ТИЖНІВ ЦЕ ЖАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mad mad mad mad
2 відправлення:
Прийшло смс повідомлення про те що відправлення прямує до Львова і я можу вибрати відділення в яке його направлять. Через смартфон я цього зробити не могла бо не можна було вибрати відділення в списку. зателефонувала у підтримку і попросила направити моє відправлення в зручне мені відділення. Дівчинка сказала що все зробила і відправлення буде направлено на Франка 81. Після цього через кілька днів - тиждень до мене прийшло смс повідомлення що відправлення знаходиться на Шевченка 305 (найближче відділення до мого місця проживання). Зателефонувала до оператора, то мені сказали що напевно попередній оператор щось зробила не так і не правильно направила відправлення. Також сказали що мені потрібно заплатити за перенаправлення відправлення в інше відділення. Тобто я мала платити за помилки працівників міст експрес. Після кількох хвилин суперечок стосовного того що я не платитиму за їхні помилки дівчинка погодилась перенаправити відправлення безкоштовно. і тут відбулась подібна ситуація як з попереднім відправленням. [Оператор сказав що перенаправлення в інше відділення буде здійснено в межах 7-10 робочих дні. Пройшло 3 тижні, а відправлення так і не було перевезено в інше відділення. Після телефонного дзвінка в підтримку виявилось що відправлення, по не зрозумілій причині нікому ні операторам ні системі, було перенаправлено у розподільчий склад (не було жодного смс повідомлення про те що сталось) Мені сказали що стався збій в системі. І знову мою передачу перенаправили на те відділення в яку мені було б зручного його забрати. Знову потрібно було чекати 7-10 робочих дні. Дівчинка оператор скала що до кінця наступного тижня відправлення уже буде у відділенні.
Через 2 тижні ні повідомлень ні відправлення. Все залишилось без змін. Зателефонувала я знову до оператора, на що мені сказали що відправлення все ще на складі і планує перенаправлятись.] Після всього цього домене прийшло повідомлення що відправлення моє на складі на Сахарова 42. Відразу після цього до мене зателефонували зі складу і сказали чи зможу я його забрати, і якщо я хочу його направити в відділення потрібно платити за перенаправлення і знову чекати.
ЯК ТАК. ЦЕ ВЖЕ НІ В ЯКІ РАМКИ НЕ ВПИСУЄТЬСЯ. В МЕНЕ ВЖЕ СИЛ НЕМА КОЖНОГО ДНЯ ТЕЛЕФОНУВАТИ ДО НИХ І ЩОСЬ ВИЯСНЯТИ. mad mad madmad Ніхто нічого не може сказати чи пояснити, а найчастіша фраза: "Чекайте, скоро буде". Запитую коли - "Ми не можемо надати таку інформацію"
ТАК І ЖИВЕМО

Недостатки:
  1. Без перебільшень МІСТ ЕКСПРЕС найгірша логістична компанія
  2. Укр Пошта порівняно з Міст Експрес ЗРАЗКОВА доставка
  3. ЖАХ!!!!!!!!!!!!!
4 согласны 1 не согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Meest ПОШТА 13 сентября, 2019 год
Добрий день! Вкажіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми Вам допомогли отримати посилку. Святослав, Meest-Express


Meest ПОЧТА
Все отзывы

1.5 5
26666 отзывов / 2136814 просмотров
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+... подробнее

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 отзыва
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 отзывов
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 отзывов
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 отзыв
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 отзывов
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 отзывов