Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Прооблеми з поштоматом і підтримкою - Відгуки про Meest ПОШТА
Гаряча лінія Приватбанку переадресувала в підтримку компанії кур'єра.
Дзвінок на гарячу лінію Міст Експрес (три дзвінки) не дав майже нічого, крім обіцянки перетелефонувати через 15 хвилин (жодного разу ніхто не перетелефонував).
Більше години чекали в/біля відділення ПриватБанку - ніякої допомоги.
Біля 18 вечора онлайн-підтримка відповіла, що відповідальний за поштомати перетелефонує, але так ніхто і не перетелефонував. (Станом на 11:30 наступного дня - все ще нічого).
На лист в техпідтримку myMeest поки теж не було відповіді.
В підсумку - посилка невідомо де, що робити - незрозуміло, ніякої підтримки, інформації, взагалі нічого.
відгук
Коментарі до відгуку
Номер моего заказа CV368036995EE.
Подскажите что можно сделать ещё?
0800-201-008 - телефон підтримки поштоматів (здобула у гарячої лінії МЕ). Коли пояснюєшь ситуацію і диктуєшь їнфо з чека, відмикають без питань. До речі, працівники МЕ нічим, крім телефону, допомогти не в змозі, бо поштомати фактично приватовські (це ж їх колишній сервіс ), і підтримка залишилась та ж само, тільки формально вже не відноситься до Привату. Тож якщо ваша посилка в поштоматі (це можно перевірити на їхньому сайті), біжіть з самого ранку до відділення, дзвоніть на підтримку поштоматів і все повинно бути добре.