як втратити довіру - Відгуки про Meest ПОШТА

Meest ПОШТА
Украина, Київ Відгук додано 28 грудня, 2016 год 814 переглядів
Користуюся послуга Міста близько 5 років. Тільки міжнародні доставки. У мушу сказати, що якість роботи зменшується. Хоча за весь цей час були додані плюшки у вигляді особистого кабінету, представництв закордоном, але мінуси проявляються в швидкості реагування на проблему, незрозумілі затримки.
Знаючи роботу Міста (7 днів доставка з Німеччини) замовив до НР маленьку посилку. Прибула до складу в пятницю але рахунок виставили у вівторок, таким чином пролетів з відправкою в понеділок. Ну що ж четвер - поїхала посилка і все...чекаємо 3 день митного оформлення (раніше за пів дня) і судячи по швидкості та коментарями інших щасливчиків - не бачити мені подарунка. От так 5 років довіри може зіпсувати один випадок. Дякую, наступного разу не буду користуватися вашими послугами.
ПС. Всі мої 4 останні посилки були відкриті митниками. Раніше такого не траплялося.

1 згоден 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Zobi (Украина, Київ) 28 грудня, 2016 год
CV910603844DE

Більше доби пінають митники, чи знову цікаво, що ж там таке я везу.
Відповідь представника Meest ПОШТА 28 грудня, 2016 год
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, Ви відправку здійснювали через сервіс MyMeest? Зверніть увагу, що в Німеччині був вихідний 26.12.2106 https://mymeest.com/news/grafik-roboty-predstavnytstv-mymeest-u-yevropi-ta-kytayi-u-novorichno-rizdvyanyj-period-gruden-sichen-16-17/

З
Німеччини не здійснюється відправка в понеділок, деталі за посиланням https://mymeest.com/news/onovlenyj-grafik-roboty-predstavnytstv-mymeest-v-yevropi/

Рекомендуємо
звернутись в службу підтримки користувачів сервісу MyMeest, Вам нададуть детальну інформацію щодо Вашого відправлення.

З повагою, "Міст Експрес"
Zobi (Украина) 28 грудня, 2016 год
Дякую, що нагадали про свята. Та я справився швидше - відправили зі складу - 22 числа. Свята у Льові, вже митники святкують :)

Звертався, і що я отримав? )) У звязку з погодніми умовами можлива затримка. Землетрус чи які ще погодні умови не дозволяють опрацювати посилку яка фізично на митниці? Відписка від підтримки от і вся ваша турбота.

Не полінюся підійму історію посилки - гляну, коли точно мені виставили рахунок.

Ще раз повторюся - раніше працювали ЗНАЧНО краще. Посилка приїхала, до кінця робочого дня інвойс, я оплатив і все погнали в роботу.
Zobi (Украина) 28 грудня, 2016 год
отже: посилка прибула на склад

- 16.12.16 09:57

Рахунок мені виставили

19.12.2016 09:22:03

Ну і звісно, на вівторок я не встиг.

Із сумом зараз дивлюся як "швидко" дістаються посилки зі Льова до Києва, а потім блукають між відділенями.

Раніше порядок був, не то що зараз
Відповідь представника Meest ПОШТА 28 грудня, 2016 год
Граничний час для оформлення заявки: пт. до 15:00 (для відправки у вт.), ср. до 15:00 (для відправки у пт.).

В службу підтримки сервісу MyMeest Ви мабуть не звертались.

https://meest-express.com.ua/ua/tracking - Ви при відслідковуванні побачили інформацію "Шановні клієнти, у зв’язку із погодніми умовами можливі затримки з доставкою. Просимо вибачення за незручності!"? Це інформаційне повідомлення, звичайно, що погодні умови не впливають на швидкість проходження посилки митного огляду. Надайте номер посилки, яка вже в Україні для детальної консультації.
Zobi (Украина, Київ) 28 грудня, 2016 год
По суті притензію не прочитали? Нахера в приватному кабінеті кнопка -відправити негайно, без консолідації? Аби виставили рахунок в п'ятницю, то у вівторок поїхала б посилкп.

Далі. Ну якщо чат у приватному кабінеті не підтримка, тоді можна мене звинувачувати у навмисній брехні. А можна підняти і логи чату, правда ж?

Та легше наїхати на клієнта, ніж гнати сраним віником підтримку.

Вам люди вказують, що підтримка г.вно

Що доставка по УКРАЇНІ г.вно

Чесно, не очікував що ви до такого рівня спустилися. В планах мав завозити партію товарів, та бачу не даремно зайшов сюди. Прочитав про ваших митників у Львові. Жах
Відповідь представника Meest ПОШТА 29 грудня, 2016 год
1. При вказівці опції "Готовий вантаж" і виборі Отримувача зі списку раніше створених - замовлення автоматично переміщається у вкладку "Посилки" і очікує оформлення оператором складу . Перевага цієї опції полягає в тому, що Клієнту немає необхідності заходити в кабінеті у вкладку "На складі", для того, щоб оформити заявку на відправку . При внесенні посилки в систему кабінету, така заявка автоматично формується для виставлення рахунку. Відправлення вантажу з представництв здійснюється по фіксованих днях, тому функція "Готовий вантаж" не впливає на швидкість відправки .

2. Надайте нам номер декларації, по якій звертались за консультацією в службу підтримки сервісу MyMeest, ми прослухаємо записи розмов та діалоги в чаті.

3. Вам намагались пояснити процедуру, а не "наїхати", рекомендуємо звернутись до спеціалістів сервісу MyMeest для детальної консультації. Нададуть розгорнуті відповіді на всі Ваші запитання.
Zobi (Украина, Київ) 29 грудня, 2016 год
Кравчики! Сьогодні отримав вантаж!

Встигли, молодці! Дякую!


Meest ПОШТА
Всі відгуки

1.5 5
26672 відгука / 2137005 переглядів
Meest ПОШТА
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків