Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
як втратити довіру - Отзывы о Meest ПОЧТА
Знаючи роботу Міста (7 днів доставка з Німеччини) замовив до НР маленьку посилку. Прибула до складу в пятницю але рахунок виставили у вівторок, таким чином пролетів з відправкою в понеділок. Ну що ж четвер - поїхала посилка і все...чекаємо 3 день митного оформлення (раніше за пів дня) і судячи по швидкості та коментарями інших щасливчиків - не бачити мені подарунка. От так 5 років довіри може зіпсувати один випадок. Дякую, наступного разу не буду користуватися вашими послугами.
ПС. Всі мої 4 останні посилки були відкриті митниками. Раніше такого не траплялося.
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Більше доби пінають митники, чи знову цікаво, що ж там таке я везу.
З Німеччини не здійснюється відправка в понеділок, деталі за посиланням https://mymeest.com/news/onovlenyj-grafik-roboty-predstavnytstv-mymeest-v-yevropi/
Рекомендуємо звернутись в службу підтримки користувачів сервісу MyMeest, Вам нададуть детальну інформацію щодо Вашого відправлення.
З повагою, "Міст Експрес"
Звертався, і що я отримав? )) У звязку з погодніми умовами можлива затримка. Землетрус чи які ще погодні умови не дозволяють опрацювати посилку яка фізично на митниці? Відписка від підтримки от і вся ваша турбота.
Не полінюся підійму історію посилки - гляну, коли точно мені виставили рахунок.
Ще раз повторюся - раніше працювали ЗНАЧНО краще. Посилка приїхала, до кінця робочого дня інвойс, я оплатив і все погнали в роботу.
- 16.12.16 09:57
Рахунок мені виставили
19.12.2016 09:22:03
Ну і звісно, на вівторок я не встиг.
Із сумом зараз дивлюся як "швидко" дістаються посилки зі Льова до Києва, а потім блукають між відділенями.
Раніше порядок був, не то що зараз
В службу підтримки сервісу MyMeest Ви мабуть не звертались.
https://meest-express.com.ua/ua/tracking - Ви при відслідковуванні побачили інформацію "Шановні клієнти, у зв’язку із погодніми умовами можливі затримки з доставкою. Просимо вибачення за незручності!"? Це інформаційне повідомлення, звичайно, що погодні умови не впливають на швидкість проходження посилки митного огляду. Надайте номер посилки, яка вже в Україні для детальної консультації.
Далі. Ну якщо чат у приватному кабінеті не підтримка, тоді можна мене звинувачувати у навмисній брехні. А можна підняти і логи чату, правда ж?
Та легше наїхати на клієнта, ніж гнати сраним віником підтримку.
Вам люди вказують, що підтримка г.вно
Що доставка по УКРАЇНІ г.вно
Чесно, не очікував що ви до такого рівня спустилися. В планах мав завозити партію товарів, та бачу не даремно зайшов сюди. Прочитав про ваших митників у Львові. Жах
2. Надайте нам номер декларації, по якій звертались за консультацією в службу підтримки сервісу MyMeest, ми прослухаємо записи розмов та діалоги в чаті.
3. Вам намагались пояснити процедуру, а не "наїхати", рекомендуємо звернутись до спеціалістів сервісу MyMeest для детальної консультації. Нададуть розгорнуті відповіді на всі Ваші запитання.
Встигли, молодці! Дякую!