Просто жах. Віддали мою посилку хз кому! - Відгуки про Meest ПОШТА

Meest ПОШТА
Відгук додано 21 грудня, 2021 год 45 переглядів
Це просто якийсь жах, а не служба доставки. Чекав відправлення з-за кордону. Для отримання обрав відділення поруч з будинком. Спочатку мою посилку доставили зовсім в інше відділення, а переадресація в додатку платна. Почав дзвонити в службу підтримки і запитав як так вийшло, на що мені відповіли, що просто в поштоматі не було не було вільних комірок і моє відправлення, доставили на будь яке випадкове відділення. Коли я сказав, що я замовляв доставку, не у поштомат, а у відділення 13930, почали ліпити, що тоді значить у відділенні вже не було місця для моєї посилки і тому вона поїхала далі по місту, коли я сказав, що це не якась там габаритна посилка, а пакетик, як коробка сірників, вагою 35грамів, сказали що значить у відділенні був ліміт по відправленням (повний абсурд) і тому вони не змогли його прийняти, хоча я запитав у відділенні і виявилось що в них взагалі в той день не було жодної посилки, так що в підтримці мені тупо набрехали, ну та Бог з ними, нехай то буде на їхній совісті. Пообіцяли зробити переадресацію і безкоштовно переправити мою посилку на потрібне відділення. Пролежавши на лівому відділені два дні, моя посилка таки вирушила на потрібне відділення і 20 грудня прибула, але оскільки мене не було в місті, я не зміг її забрати відразу ж і через годину її статус змінився на "Відправлення отримане", я ще сподівався, що це якась помилка, але приїхавши у відділення наступного дня, виявив, що дійсно моєї посилки там вже немає. Зателефонувавши в службу підтримки почув, що дійсно моя посилка вже вручена і що в них в статусі зазначено "Видано по розпорядженню керівництва" Це як взагалі? Пообіцяли розібратися кому, чому і по чиєму розпорядженню віддали мою посилку, але вже через кілька годин передзвонили і почали ліпити горбатого, розповідати, що такі-сякі недобросовісні продавці на Аліекспресі зумисно дороговартісні замовлення не віддають на доставку, а відправляють лише порожню накладну!!! І що коли така "порожня" накладна потрапляє до Міст Експреса вони її буцім-то привозять на відділення, а оскільки фізично товару немає, то статус автоматично змінюється на "Отримано"))) Ви серйозно? Думаєте хтось повірить в цей бред сивої кобили? Виникає тільки одне питання, чому ж тоді на першому відділенні, на тому куди її доставили помилково, вона пролежала два дні і не анульвалася відразу ж автоматично? Як вона переїхала з одного відділення на інше і не анулювалася? Але в службі підтримки, судячи з усього, по пояс дерев'яні і чути цього не хочуть. Сказали відкривати спір на Аліекспресі і домагатися повернення грошей від продавця. Так що будьте обережни, бо виявляється можна лишитися і без товару і без грошей, за 5 років і майже 10тис. Замовлень на Аліекспресі таке вперше, навіть Укрпошта жодного разу не вкрала чи навіть не пошкодила посилку, а Міст Експрес пробив дно.
Номер накладної SF6042297399708





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Meest ПОШТА 22 грудня, 2021 год
Доброго дня! Приносимо вибачення за спричинені незручності. Згідно наданої Вами інформації буде ініційовано службове розслідування, в результаті якого будуть вжиті відповідні заходи, які дозволять покращити якість послуг. В разі виникнення претензій до компанії Meest рекомендуємо оформити рекламацію. Для цього заповніть, будь ласка, на нашому сайті за посиланням: https://ua.meest.com/contact-center Форму, обравши тип звернення РЕКЛАМАЦІЯ. У тексті коротко опишіть суть претензії та суму відшкодування.Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю з компанією "Meest ". Ольга, Meest
Николай 21 грудня, 2021 год
Пі.Си. Коли моє відправлення було доставлено зовсім інше відділення і після дзвінка в службу підтримки, його переадресували, але через годину я виявив у додатку, що і друге моє відправлення UA3065561GM00000G яке до цього прямувала в найближче до мене відділення раптом змінила адресу і їде хз куди до чорта на рога, довелося знову дзвонити в підтри і просити зробити переадресацію. Так що вибирай не вибирай відділення, а ваші відправлення можуть в рандомному порядку доставити в будь яке відділення в місті і самовільно змінити адресу доставки, так що потрібно по сто раз в день заходити в додаток і постійно моніторити куди їде ваша посилка, але і це не завжди допоможе, бо перша моя посилка в 14:47 змінила місце призначення, а вже в 14:54 була доставлена на ліве відділення. Взагалі не можу зрозуміти навіщо така функція, як вибір відділення, якщо доставляють у будь-яке випадкове відділення? Приберіть тоді нафіг вибір відділення і нехай для ваших клієнтів буде квест, бігай по всьому місті і збирай свої посилки по всіх відділеннях.


Meest ПОШТА
Всі відгуки

1.5 5
26667 відгуків / 2136869 переглядів
Meest ПОШТА
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків