Просто жах. Віддали мою посилку хз кому! - Отзывы о Meest ПОЧТА

Meest ПОЧТА
Отзыв написан 21 декабря, 2021 год 45 просмотров
Це просто якийсь жах, а не служба доставки. Чекав відправлення з-за кордону. Для отримання обрав відділення поруч з будинком. Спочатку мою посилку доставили зовсім в інше відділення, а переадресація в додатку платна. Почав дзвонити в службу підтримки і запитав як так вийшло, на що мені відповіли, що просто в поштоматі не було не було вільних комірок і моє відправлення, доставили на будь яке випадкове відділення. Коли я сказав, що я замовляв доставку, не у поштомат, а у відділення 13930, почали ліпити, що тоді значить у відділенні вже не було місця для моєї посилки і тому вона поїхала далі по місту, коли я сказав, що це не якась там габаритна посилка, а пакетик, як коробка сірників, вагою 35грамів, сказали що значить у відділенні був ліміт по відправленням (повний абсурд) і тому вони не змогли його прийняти, хоча я запитав у відділенні і виявилось що в них взагалі в той день не було жодної посилки, так що в підтримці мені тупо набрехали, ну та Бог з ними, нехай то буде на їхній совісті. Пообіцяли зробити переадресацію і безкоштовно переправити мою посилку на потрібне відділення. Пролежавши на лівому відділені два дні, моя посилка таки вирушила на потрібне відділення і 20 грудня прибула, але оскільки мене не було в місті, я не зміг її забрати відразу ж і через годину її статус змінився на "Відправлення отримане", я ще сподівався, що це якась помилка, але приїхавши у відділення наступного дня, виявив, що дійсно моєї посилки там вже немає. Зателефонувавши в службу підтримки почув, що дійсно моя посилка вже вручена і що в них в статусі зазначено "Видано по розпорядженню керівництва" Це як взагалі? Пообіцяли розібратися кому, чому і по чиєму розпорядженню віддали мою посилку, але вже через кілька годин передзвонили і почали ліпити горбатого, розповідати, що такі-сякі недобросовісні продавці на Аліекспресі зумисно дороговартісні замовлення не віддають на доставку, а відправляють лише порожню накладну!!! І що коли така "порожня" накладна потрапляє до Міст Експреса вони її буцім-то привозять на відділення, а оскільки фізично товару немає, то статус автоматично змінюється на "Отримано"))) Ви серйозно? Думаєте хтось повірить в цей бред сивої кобили? Виникає тільки одне питання, чому ж тоді на першому відділенні, на тому куди її доставили помилково, вона пролежала два дні і не анульвалася відразу ж автоматично? Як вона переїхала з одного відділення на інше і не анулювалася? Але в службі підтримки, судячи з усього, по пояс дерев'яні і чути цього не хочуть. Сказали відкривати спір на Аліекспресі і домагатися повернення грошей від продавця. Так що будьте обережни, бо виявляється можна лишитися і без товару і без грошей, за 5 років і майже 10тис. Замовлень на Аліекспресі таке вперше, навіть Укрпошта жодного разу не вкрала чи навіть не пошкодила посилку, а Міст Експрес пробив дно.
Номер накладної SF6042297399708





Комментарии к отзыву

Ответ представителя Meest ПОШТА 22 декабря, 2021 год
Доброго дня! Приносимо вибачення за спричинені незручності. Згідно наданої Вами інформації буде ініційовано службове розслідування, в результаті якого будуть вжиті відповідні заходи, які дозволять покращити якість послуг. В разі виникнення претензій до компанії Meest рекомендуємо оформити рекламацію. Для цього заповніть, будь ласка, на нашому сайті за посиланням: https://ua.meest.com/contact-center Форму, обравши тип звернення РЕКЛАМАЦІЯ. У тексті коротко опишіть суть претензії та суму відшкодування.Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю з компанією "Meest ". Ольга, Meest
Николай 21 декабря, 2021 год
Пі.Си. Коли моє відправлення було доставлено зовсім інше відділення і після дзвінка в службу підтримки, його переадресували, але через годину я виявив у додатку, що і друге моє відправлення UA3065561GM00000G яке до цього прямувала в найближче до мене відділення раптом змінила адресу і їде хз куди до чорта на рога, довелося знову дзвонити в підтри і просити зробити переадресацію. Так що вибирай не вибирай відділення, а ваші відправлення можуть в рандомному порядку доставити в будь яке відділення в місті і самовільно змінити адресу доставки, так що потрібно по сто раз в день заходити в додаток і постійно моніторити куди їде ваша посилка, але і це не завжди допоможе, бо перша моя посилка в 14:47 змінила місце призначення, а вже в 14:54 була доставлена на ліве відділення. Взагалі не можу зрозуміти навіщо така функція, як вибір відділення, якщо доставляють у будь-яке випадкове відділення? Приберіть тоді нафіг вибір відділення і нехай для ваших клієнтів буде квест, бігай по всьому місті і збирай свої посилки по всіх відділеннях.


Meest ПОЧТА
Все отзывы

1.5 5
26671 отзыв / 2136966 просмотров
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+... подробнее

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 отзывов
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 отзыва
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 отзывов
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 отзывов
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 отзыв
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 отзывов
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 отзывов