Андрій Відгук додано 8 березня, 2024 год44 перегляда
Відгук про Brain - комп'ютери та гаджети! за адресою Київ, просп. Победы, 67, корпус G Купив дуже потужний комп для роботи минулого літа. Декілька днів тому просто не ввімкнувся зранку. Повіз в сервісний. Кажу - я без нього як без рук, інший ще за 2к баксів я вже не куплю, але звісно опції термінового ремонту тут немає. Але проблема не в цьому. Це була середа, доречі. Як домовилися - наступного дня, в четверг, телефоную дізнатися причину поломки та можливі варіанти на строки ремонту. Дівчина відповідає, що в цей день його тільки візьмуть на діагностику. Через пару годин каже - він вже на діагностиці, Вам перетелефонують. Година-дві. Нікого. Дзвоню знов - вона починає підвищувати тон, та спекулювати тим, що в папірці який я (як і будь-хто, хто здає техніку) був змушений підписати, взагалі вказано 14 днів. Я теж підвищив тон, та сказав, що буду звертатися в сусідню будівлю (там знаходиться їх Головний Офіс), після чого дівчина взагалі нахамила та поклала слухавку. Телефоную наступного дня. Тепер вже хлопець, який перевірив інформацію та каже, що мій комп зможуть "тільки подивитися в понеділок". Хто бреше? Невже щоб перевірити комп, та замінити блок живлення потрібен майже тиждень? І що тепер - тому, що вони почули від мене неприємні речі, будуть умисно тримати його до останнього дня?
Висновок для інших такий - після того, як товар буде Вам проданий, Ваші проблеми буду тільки ВАШИМИ проблемами. Сподіваюсь, якщо власникам не байдужа доля свого бізнесу (а як відомо, зараз саме сервіс та послуги виділяють бізнес як в кращу, так і в гіршу сторони), то вони звернуть увагу на цей аспект. Хоча, вірогідно що й тут діє правило - як платять, так і працюють.
Не рекомендую зв'язуватися з цією мережею, особливо якщо товар дорогий, або у разі його довготривалої відсутності за умов ремонту у Вас виникнуть проблеми та складності. 1 не згоден
Brain – надійний помічник у світі комп'ютерної техніки, гаджетів та електроніки. Компанія має понад 22 роки досвіду в роздрібних та оптових продажах, а також надає сервісні послуги. Замовити потрібну техніку можна в інтернет-магазині або в одному з 45 магазинів у 23 областях України.
Сервіс найгірший з усіх можливих - Відгуки про Brain - комп'ютери та гаджети!
Декілька днів тому просто не ввімкнувся зранку.
Повіз в сервісний. Кажу - я без нього як без рук, інший ще за 2к баксів я вже не куплю, але звісно опції термінового ремонту тут немає. Але проблема не в цьому. Це була середа, доречі.
Як домовилися - наступного дня, в четверг, телефоную дізнатися причину поломки та можливі варіанти на строки ремонту. Дівчина відповідає, що в цей день його тільки візьмуть на діагностику. Через пару годин каже - він вже на діагностиці, Вам перетелефонують. Година-дві. Нікого. Дзвоню знов - вона починає підвищувати тон, та спекулювати тим, що в папірці який я (як і будь-хто, хто здає техніку) був змушений підписати, взагалі вказано 14 днів. Я теж підвищив тон, та сказав, що буду звертатися в сусідню будівлю (там знаходиться їх Головний Офіс), після чого дівчина взагалі нахамила та поклала слухавку.
Телефоную наступного дня. Тепер вже хлопець, який перевірив інформацію та каже, що мій комп зможуть "тільки подивитися в понеділок".
Хто бреше? Невже щоб перевірити комп, та замінити блок живлення потрібен майже тиждень? І що тепер - тому, що вони почули від мене неприємні речі, будуть умисно тримати його до останнього дня?
Висновок для інших такий - після того, як товар буде Вам проданий, Ваші проблеми буду тільки ВАШИМИ проблемами. Сподіваюсь, якщо власникам не байдужа доля свого бізнесу (а як відомо, зараз саме сервіс та послуги виділяють бізнес як в кращу, так і в гіршу сторони), то вони звернуть увагу на цей аспект.
Хоча, вірогідно що й тут діє правило - як платять, так і працюють.
Не рекомендую зв'язуватися з цією мережею, особливо якщо товар дорогий, або у разі його довготривалої відсутності за умов ремонту у Вас виникнуть проблеми та складності.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку