Після останнього, суттєвого підвищення цін на тарифи лунали такі гарні слова про якість зв'язку та інтернету під час блжкауту! Вінниця, центр міста, ні зв'язку про інтернет можете мріяти 1,6-8 кб Жальогідна брехня та шахрайство.
Перейшов з Київстару тиждень тому, попередньо уточнив по телефону у менеджера про можливість підключення домашнього інтернету, завірили оптика 1 ГБс є. Переніс єсім, оплатив тариф на 4 тижні, а інтернет так мені і не підключають! Додзвонитись нереально! В чатіках сидять відморожені люди-боти з зазубреними фразами, які не можуть щось вирішити( ми все зареєстрували). І тут приходить СМС заявку скасовано, вас... Читать отзыв Перейшов з Київстару тиждень тому, попередньо уточнив по телефону у менеджера про можливість підключення домашнього інтернету, завірили оптика 1 ГБс є. Переніс єсім, оплатив тариф на 4 тижні, а інтернет так мені і не підключають! Додзвонитись нереально! В чатіках сидять відморожені люди-боти з зазубреними фразами, які не можуть щось вирішити( ми все зареєстрували). І тут приходить СМС заявку скасовано, вас переведено на тариф єдиний. Без попередження, тупо відмінили заявку! Подав скарги, через 3 дні телефонують, ми не можемо провести інтернет, давайте перейдемо на дорожчий!!! тариф без інтернету. Відмовлюсь від цих неадекватів, нікому не раджу!
"агент в процесі з"єднання" Таку відповідь отримую кожного звернення, чекаю годинами, але агент не з"являється. Маю проблему з неотриманням смс на телефон. Одного разу підтримка допомогла, - менеджер повідомила, що компонента, що відповідає на смс відключена, - підключила. Кілька днів не було питань. Наразі знов таке. Враження, що хтось на лайфселл спеціально відключає смс доставку. В магазині кажуть: несить 800... Читать отзыв "агент в процесі з"єднання" Таку відповідь отримую кожного звернення, чекаю годинами, але агент не з"являється. Маю проблему з неотриманням смс на телефон. Одного разу підтримка допомогла, - менеджер повідомила, що компонента, що відповідає на смс відключена, - підключила. Кілька днів не було питань. Наразі знов таке. Враження, що хтось на лайфселл спеціально відключає смс доставку. В магазині кажуть: несить 800 грн і наш програміст поверне вам можливість. Схоже на шахрайство з боку робітників лайф. Але дістати підтримку вже теж неможливо.
Дніще, а не оператор мобільного зв'язку. До оператора додзвонитися майже неможливо. Кваліфікація операторів жахлива. Компанія почала обманювати. Не рекомендую. Деградація компанії повна. Вкрай обурений відношенням компанії до абонентів. Я більше 10-ти років використовую номер і таке відношення. Чорти ви, а не оператор мобільного зв'язку.
Скріни говорять самі за себе (інтернет просто убогий, постійно вилітає на пару годин, або падає нижче плінтусу). Верхній у роумінгу, бо по-іншому навіть на сайт зайти не можни було, нижній якось таки зміг зайти з самого lifecell. Нікому не рекомендую цього оператора. Повертаюся на Київстар, відверто жалкуючи, що переніс з нього номер.
Достоинства:
немає, просто максимально паршиво
Недостатки:
максимально поганий інтернет
при зверненні до техпідтримки проблему, або ігнорують, або вирішують на короткий час, після чого все повертається до початку, коли все погано
Лайф ваша компанія і ваші керівники це звичайні шахраї. В телефоні включений постійно Wi-Fi а ви знімаєте кошти за користування мобільним інтернетом. І скільки я не дзвонив вашим операторам ви не можете нести відповідальність за це, робите з користувача дурника. ТОМУ ВИ ШАХРАЇ КОНЧЕНІ!!!
ви зрозумієте це рано чи піздно у*людки просто. знімуть все до останніх копійок в прямому сенсі без вашого підтвердження, без нічого, по самим невигідним тарифам за мінімальні послуги за день зняли всі 400 гривень чкі були на рахунку по 75 грн за 150 мб, а потім напишуть в повідомленні «ось послуга є 15 гб за 250 грн» ну да я... Читать отзыв ви зрозумієте це рано чи піздно у*людки просто. знімуть все до останніх копійок в прямому сенсі без вашого підтвердження, без нічого, по самим невигідним тарифам за мінімальні послуги за день зняли всі 400 гривень чкі були на рахунку по 75 грн за 150 мб, а потім напишуть в повідомленні «ось послуга є 15 гб за 250 грн» ну да я для цього поповнювала. у* людки ні за що не вибачаться, підтримка взагалі нічого не робить
ніколи не поповнюйте телефон, тільки коли скажуть що немає грошей на пакет
Была в Турции 7 дней. Нормально работал роуминг. 1 октября он пропал, как и сеть. Т е. ее вообще не было. Обращалась в службу поддержки 4 или 5 раз, все их рекомендации сделала. Не помог никто. Все, чего я от них смогла добиться, это выражение сожаления. Что это за поддержка, которая не в состоянии решить проблему? Ща что я плачу... Читать отзыв Была в Турции 7 дней. Нормально работал роуминг. 1 октября он пропал, как и сеть. Т е. ее вообще не было. Обращалась в службу поддержки 4 или 5 раз, все их рекомендации сделала. Не помог никто. Все, чего я от них смогла добиться, это выражение сожаления. Что это за поддержка, которая не в состоянии решить проблему? Ща что я плачу деньги? Чтобы остаться без связи в чужой стране, когда связь нужна как воздух? Я возмущена такой некомпетентностью персонала, когда виноватых не найдешь и никто ни за что не отвечает.
Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі. По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються... Читать отзыв Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі. По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються без будь-яких пояснень, а розібратися з цим неможливо, бо підтримка некомпетентна. Непрозора система списання коштів: навіть і не дізнаєшся на що в цей раз пішла «остання» копійчина :)
Після масового переходу людей на лайф, мабуть, зажралися. Ще не бачила, щоб оператори брали за перехід на ЄСім 50 грн., або не давали змоги відключити денний пакет послуг. Не на*беш – не проживеш, ось вам і політика компанії. Таке відчуття ніби їм взагалі начхати на свій імідж та репутацію :)
Самый плохой тариф. Деньги стали пропадать постоянно, хоть пользуюсь телефоном, хоть он совсем лежит отключенный днями, телефон кнопочный, никуда не звоню, звонят мне, а деньги всё улетают и улетают в никуда. Пожаловаться некуда. Всё у них в автоматическом порядке работает, всех операторов уволили. Людей совсем за скот держат, в тупую грабят и грабят. Скоты просто. Тьфу им в рыло!
Перестав користуватися послугами оператора, коли почали безпідставно кожні 3 місяці піднімати тарифи. Плюс до цього додалась дискримінація власних абонентів аби переманити абонентів конкурентних компаній. Lifecell став жалюгідною компанією. Користувався оператором з початку 2011 року, але в останні 2 роки закинув сімку.
Отстой фирма, роуминг отсутствует везде. На замечания внимания никакого, ничего не делают. Водафон хоть деньги берёт, но там и роуминг летает, а тут олени предлагают поставить в настройках 3G. Представьте с какими они работают операторами в Европе, с самыми убогими, потому и покрытия ноль. Меняю все сим карты этой отстой фирмы, достали уже олени.
Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других). В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит... Читать отзыв Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других). В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит их симку, то просто прощавай остаточно, товарищ - ничего не поделать, но терпеть этот поток спама не возможно. Нафтогаз, например звонит 4-5 раз в день вне зависимости поднимаешь ты трубку и слушаешь их бубнеж или нет. И так по 5 дней к ряду
Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети: Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год 2025 году полностью лёг под французов... Читать отзыв Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети: Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год 2025 году полностью лёг под французов и сменились тарифы, убрали Bip, много плюшек и для полочных sim-карт ( активных) блокировочка Не советую этого оператора это большой головняк выкачка денег!!!!
Достоинства:
Их просто нет
Недостатки:
Полная выкачка денег, подводных камней больше чем в других операторов
Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта. 10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна... Читать отзыв Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта.
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна ситуація. Я разом зі своїм чоловіком пішла до магазину, щоб дізнатися інформацію щодо своїх списань коштів, вирішити стандартне питання. Перед цим ми намагалися зв’язатися з оператором онлайн через номер 5433, однак, оскільки я раніше цього не робила — зробити це не вдалося. Ми звернулися до співробітника магазину, Сергія, за допомогою. Його реакція була грубою і зверхньою. Коли ми задали своє питання — він відповів у некоректній формі, наводячи якісь особисті приклади, що абсолютно недоречно і непрофесійно з боку консультанта. Він міг би спокійно пояснити або запропонувати альтернативні варіанти, якщо нас щось не влаштовувало. Проте замість цього Сергій обрав агресивний і грубий тон спілкування. Ми намагалися перевести розмову на інше питання — як зв’язатися з оператором через голосове меню. На що Сергій просто вказав номер телефону, який ми й так знали. Ми чітко пояснили, що нам потрібен не сам номер, а покрокові дії — що саме натискати, які відповіді давати голосовому помічнику. Проте він відмовився пояснювати й не зробив жодної спроби допомогти.
Коли мій чоловік навів приклад, як це працює в іншого оператора, Сергій відповів, що: “Ідіть тоді до іншого оператора, якщо вам так подобається”. Це абсолютно неприйнятна реакція співробітника офіційної точки продажу.
Коли мій чоловік звернув йому увагу на агресивний тон, Сергій підтвердив: “Так, я буду так з вами розмовляти”. Ми вирішили припинити спілкування й вийшли з магазину, вкрай обурені та з негативним враженням.
Після інциденту я залишила скаргу через чат-бот Life, вказавши, що співробітник поводився грубо і був абсолютно некомпетентним. Проте жодної адекватної реакції з боку Lifecell не надійшло. Складається враження, що така поведінка є нормальною практикою для вашої компанії, і ніхто не збирається вибачатися чи компенсувати моральну шкоду. Питання було зовсім не вирішене для КЛІЄНТА!
Я щиро рекомендую переглянути внутрішні стандарти обслуговування і чітко прописати, якою має бути поведінка ваших працівників у спілкуванні з клієнтами. Також прошу припинити приховані списання коштів — будь-яке зняття грошей має бути чітко прописане і прозоре. Якщо списання не зазначене офіційно — це вже не просто плата, це крадіжка.
Отже,жодної пропозиції компенсації чи хоча б символічного вибачення (наприклад, безкоштовної мелодії на гудок чи бонусів) ми не отримали. Це доводить, що для Lifecell клієнт нічого не вартий. Ви показали себе як жадібна, байдужа компанія, якій плювати на репутацію. Моя оцінка — 0 із 10. Це найгірший оператор, з яким я мала справу. І я нікому не раджу Lifecell. Дякую за увагу.
Достоинства:
Плюсів не має!
Недостатки:
-жадні
-не компетентні
-не ввічливі
-оператори на лінії не можуть відповісти навіть на елементарні питання без перевірки та очікування на лінії із-за браку знань по своїй роботі
Купив номер eSIM спеціально для того щоб зарееструватись в Гуглі щоб мати ще один акаунт. Виявилося що гугл не співпрацює з Лайфом вже багато років (при реестрації пише що ми не можемо відправити СМС на цього оператора), почав гуглити це і знайшов відгуки про це ще з 2019 року , за 6 років не змогли домовитись з Гуглом і разблокувати... Читать отзыв Купив номер eSIM спеціально для того щоб зарееструватись в Гуглі щоб мати ще один акаунт. Виявилося що гугл не співпрацює з Лайфом вже багато років (при реестрації пише що ми не можемо відправити СМС на цього оператора), почав гуглити це і знайшов відгуки про це ще з 2019 року , за 6 років не змогли домовитись з Гуглом і разблокувати себе. Жалива контора
Підняли ціни . При цьому якість покриття - ніяка . Вмовляли сплатити тариф зі знижкою . Замовити знижку можна за копійку .Поповнив рахунок на 20 грн(це їх мінімум ). Відразу зняли гроші за денний тариф . При цьому їх послугами не користувався . Зв'язку з оператором нема . У чат-боті консультанти завершують з тобою спілкуватися з власної ініціативи ще коли... Читать отзыв Підняли ціни . При цьому якість покриття - ніяка . Вмовляли сплатити тариф зі знижкою . Замовити знижку можна за копійку .Поповнив рахунок на 20 грн(це їх мінімум ). Відразу зняли гроші за денний тариф . При цьому їх послугами не користувався . Зв'язку з оператором нема . У чат-боті консультанти завершують з тобою спілкуватися з власної ініціативи ще коли ти пишеш питання . Ну , якщо для оператора вкрасти 10 гривень важливіше , ніж мати постійну оплату від клієнта , хай воно так і буде .
Доброго дня. Бажаю залишити скаргу на оператора мобільного звʼязку lifecell. В лютому місяці відбулось здорожчання послуг на 30%. Для мене це не підйомна вартість. Оператор пішов ніби на поступки і надав знижку на 6 пакетів послуг. Проте у мене як у одинокої мами, яка виховує двох неповнолітніх дітей, складне фінансове становище. І я змогла поповнити пакет послуг лише в поточному... Читать отзыв Доброго дня. Бажаю залишити скаргу на оператора мобільного звʼязку lifecell. В лютому місяці відбулось здорожчання послуг на 30%. Для мене це не підйомна вартість. Оператор пішов ніби на поступки і надав знижку на 6 пакетів послуг. Проте у мене як у одинокої мами, яка виховує двох неповнолітніх дітей, складне фінансове становище. І я змогла поповнити пакет послуг лише в поточному місяці. На жаль, оплатити пакет зі знижкою вдалося двома платежами. При чому оператор списав одразу одноденну вартість пакету і при доплаті необхідної суми грошей для поновлення послуги за повні 28 днів суми не вистачило. Оператор вимагав доплату повторно. Одразу звернулась до чат боту, але допомоги у вирішенні питання не отримала. Надалі я залишок коштів вирішила перевести на рахунок іншого номера так як мені всеодно повний пакет не отримати. І тут знов lifecell вчиняє грабіжницькі дії. Щодня з номеру, який в тарифі не має підключення до інтернету, списує 15 грн. При чому вихідних викликів не було здійснено, смс також не було написано. В підсумку грабіжники, в особі компанії lifecell,на рівному місці ні за що вкрали з рахунку ще 60 грн.
Дуже жалкую, що придбала саме стартовий пакет Lifecell, а не Київстар, адже було б набагато менше проблем, і від людей у Київстарі оператори не відмахуються, а стараються допомогти. Тому навіть 1 і те багато для оцінювання! Купувала стартовий пакет саме для роботи, тому номер мені потрібен був новий, а не б.у! Так, як старий Life у мене є, тому якби не цей... Читать отзыв Дуже жалкую, що придбала саме стартовий пакет Lifecell, а не Київстар, адже було б набагато менше проблем, і від людей у Київстарі оператори не відмахуються, а стараються допомогти. Тому навіть 1 і те багато для оцінювання! Купувала стартовий пакет саме для роботи, тому номер мені потрібен був новий, а не б.у! Так, як старий Life у мене є, тому якби не цей нюанс, то і потреби б такої у мене не було. В результаті викинула гроші на смітник, як на стартовий пакет, так і на поповнення. Дуже розчарована! Гроші у мене на дереві не ростуть, щоб ось так їх тринькати. Подрузі без проблем замінили старий номер на новий у Київстарі, а тут і слухати ніхто не хотів. Шахрайство! Почуваюсь ошуканою(( Начебто, я купила сукню, яку одягали, користувались, а потім попрасували, погладили, вчепили бірку і продали, як новий товар.
Лежу я собі після обіду сьогодні (така собі післяобідня сієста), приходе смс "Сплачено 5 грн. за 10 смс у день користування" хоча ніякого смс не відправлялось! А я щє якраз поповнюю щоб не залишалося лишніх грошей на рахунку, чисто на пакет послуг але тут щє смс: Ви почали користуватися послугою Додаткові гроші 200 грн., плата за послугу 50 грн.... Читать отзыв Лежу я собі після обіду сьогодні (така собі післяобідня сієста), приходе смс "Сплачено 5 грн. за 10 смс у день користування" хоча ніякого смс не відправлялось! А я щє якраз поповнюю щоб не залишалося лишніх грошей на рахунку, чисто на пакет послуг але тут щє смс: Ви почали користуватися послугою Додаткові гроші 200 грн., плата за послугу 50 грн. починаючи від завтра. Останній раз відправляв смс може роки 2 тому... телефон сьогодні навіть з ранку не брав до рук... просто ні за що...типу ви відправили смс. Шта? і щє, якщо сьогодні не сплатиш, то -50 грн. від завтра. ну треш... іншими словами не передати. просто знімають з тебе гроші, і підключають послугу де ці гроші списуються в кредит) прийди таке моїм батькам, переплачували би 100% ні за що. Отака фігня малята...
13.04.25 за послуги інтернету пакету "Бізнес безліміт" вартістю 349 грн/міс було поповнено 350 грн. Вже 19.04 був відключений від послуг за "використання 100 мГб трафіку"!!!!! На запитання - звідки у безліміта ліміт трафіку і шо за послуги інтернету в сумі 1500 грн/міс - оператор мичала як корова - без суті, без прийняття фактів і відповідей на питання. Коли загнав її... Читать отзыв 13.04.25 за послуги інтернету пакету "Бізнес безліміт" вартістю 349 грн/міс було поповнено 350 грн. Вже 19.04 був відключений від послуг за "використання 100 мГб трафіку"!!!!! На запитання - звідки у безліміта ліміт трафіку і шо за послуги інтернету в сумі 1500 грн/міс - оператор мичала як корова - без суті, без прийняття фактів і відповідей на питання. Коли загнав її в кут висновками - просто кинула слухавку! Хамло і бидлятіна!!!!
САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/ Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать Я написала ещё... Читать отзыв САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/ Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать Я написала ещё раз, парень мне сказал тоже самое То есть я должна пополнить счёт ещё на 38 грн, чтобы мне засчитали тариф, а куда денется мой тариф на день? За который я заплатила и не пользовалась даже Вернуть деньги с мобильного тоже нельзя Отказаться от номера только в центре, ну я обязательно схожу и добьюсь возврата денег! А так же ещё пару минусов: цены повысили старым абонентам, дали скидку новым, но это пол беды изменились условия с 5 февраля, где об этом упоминалось? Без понятия Дело не в тех 25 грн, но настолько они меня вывели из себя, что просто не хочу дальше пользоваться этим оператором Когда отключения света, лайф тот оператор, который вечно без связи:) Тарифы дорогущие, цены поднимают чуть не раз в полгода Самый дешёвый тариф 300 грн, в том же Киевстар можно дешевле, а услуг больше и качество лучше (за область не знаю, но в городе у нас нормально) БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ, ПРЕЖДЕ ЧЕМ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ЭТИМИ
При поповнені рахунку на 300 грн. списано 25 грн щоденних послуг, лайф не попереджав про підвищення тарифів, при дорахуванні 50 грн для того, щоб отримати повний пакет послуг, оператор чату підтримки Владислав, сказав що мені потрібно все одно доповнити суму на 25 грн.. При доповненні суми на 25 грн. Мені нарахувався пакет послуг не з наступного дня, а з... Читать отзыв При поповнені рахунку на 300 грн. списано 25 грн щоденних послуг, лайф не попереджав про підвищення тарифів, при дорахуванні 50 грн для того, щоб отримати повний пакет послуг, оператор чату підтримки Владислав, сказав що мені потрібно все одно доповнити суму на 25 грн.. При доповненні суми на 25 грн. Мені нарахувався пакет послуг не з наступного дня, а з чинного.
Тобто 25 грн помножити на хоча б 100000 тисяч людей, які користуються лайфселом і які опинилися в тій самій ситуації що і я, виходить 2.5 мільйони. Тобто це шахрайство в особливо великих розмірах здійснене групо осіб.
Компанія Lifecell НЕ визнає застосунок ДІЯ для зміни даних власника моб. номера. Також про це ніяк не попереджують! Що є порушенням законодавства України!!! Для дуже броньованих пропоную зв'язати додаток lifecell з ДІЯ!
Перейшла на цього оператора через вигідну ціну тарифу (як мені раніше здавалося). Користувалася місяць, після чого мені підвищили суму сплат для користування тарифним планом. Зателефонувала на гарячу лінію, аби порадитися щодо цього питання - отримати консультації неможливо: автовідповідач не може мене зʼєднати з консультантом і відповісти повноцінно на мій запит також. В результаті: я невдоволена ані тим, що я не... Читать отзыв Перейшла на цього оператора через вигідну ціну тарифу (як мені раніше здавалося). Користувалася місяць, після чого мені підвищили суму сплат для користування тарифним планом. Зателефонувала на гарячу лінію, аби порадитися щодо цього питання - отримати консультації неможливо: автовідповідач не може мене зʼєднати з консультантом і відповісти повноцінно на мій запит також. В результаті: я невдоволена ані тим, що я не можу змінити тарифний план самостійно ( або тільки на дорожчий, або «довольствуйся шо є» називається) ані підходом працівників компанії до своїх користувачів, тому що отримати відповідь на запитання майже неможливо. Нажаль, буду переходити на іншого мобільного оператора.
Не зря это самый дешёвый мобильный оператор. Проживаю в Киеве, не смотря на это: частые помехи на линии, эхо (слышу сам себя) и какие-то неадекваты врываются в разговор. Надоело это всё, перешёл на другого оператора мобильной связи, теперь всё нормально.
Поповнила моя мама, літня людина, на 2 місяці уперед свій пакет, а через місяць 0 коштів. Подзвонили на лайф і ось така відповідь :"Ви заплатили більше коштів ніж потрібно і ми перевели вас на дорожчій пакет." Це без попереджень, самовільно, ще й пакет вибрали на 50 грн дорожчій. Лайфсел ворюги, будьте обережні!!
Отвратительный оператор. Чуть больше недели назад приобрела новую сим карту, совершила больше 30 звонков за 3-4 дня и пришло смс, что мой номер заблокирован согласно законодательству. Подала заявку на горячей линии для разблокировки. Получила ответ: нужно прийти в центр лайфа и написать объяснительную, по какой причине я совершила столько звонков. Серьезно, Карл??? После долгого ожидания на какой основании я должна... Читать отзыв Отвратительный оператор. Чуть больше недели назад приобрела новую сим карту, совершила больше 30 звонков за 3-4 дня и пришло смс, что мой номер заблокирован согласно законодательству. Подала заявку на горячей линии для разблокировки. Получила ответ: нужно прийти в центр лайфа и написать объяснительную, по какой причине я совершила столько звонков. Серьезно, Карл??? После долгого ожидания на какой основании я должна это делать и какой закон я нарушила мне ответили ч 2 ст. 32 ЗУ Про телекоммуникационные услуги. Нашла его, читаю если я получаю телекоммуникационные услуги, то могу в письменном виде составить договор И??? То есть оператор Лайф таким образом мошенническим образом склоняет к приобретению корпоративных номеров (как предложил один из операторов) и крадёт 300 грн за пакет, чтобы потом заблокировать его. Жалобы они на горячей линии не принимают и помочь не могут ничем.
Найгірший мобільний оператор, 8 заявок на підключення інтернету і місяць вже ніхто не може прийти і підключити, а вирішення від них кожен раз переносити ці заявки. Вирішення проблеми взагалі немає для клієнти, настільки ДНООО цей обісц*ний лайфселл що нікому ре пораджу. ПРОСТО ЖАХ. ОДНІ ВІДСТАЛІ ТАМ СИДЯТЬ!
Украинский мобильный оператор lifecell предоставляет настоящую свободу общения благодаря доступным и сбалансированным тарифам на базе высокоскоростного мобильного интернета четвертого поколения.
llifecell активно улучшает и расширяет покрытие между небольшими населенными пунктами и городами, чтобы как можно больше людей открыли для себя новые современные возможности мобильной связи четвертого поколения.
Зв'язок та інтернет!
Вінниця, центр міста, ні зв'язку про інтернет можете мріяти 1,6-8 кб
Жальогідна брехня та шахрайство.
Дилетанти, головне наобіцяти
Підтримка не відповідає
Таку відповідь отримую кожного звернення, чекаю годинами, але агент не з"являється.
Маю проблему з неотриманням смс на телефон. Одного разу підтримка допомогла, - менеджер повідомила, що компонента, що відповідає на смс відключена, - підключила. Кілька днів не було питань. Наразі знов таке. Враження, що хтось на лайфселл спеціально відключає смс доставку.
В магазині кажуть: несить 800... Читать отзыв "агент в процесі з"єднання"
Таку відповідь отримую кожного звернення, чекаю годинами, але агент не з"являється.
Маю проблему з неотриманням смс на телефон. Одного разу підтримка допомогла, - менеджер повідомила, що компонента, що відповідає на смс відключена, - підключила. Кілька днів не було питань. Наразі знов таке. Враження, що хтось на лайфселл спеціально відключає смс доставку.
В магазині кажуть: несить 800 грн і наш програміст поверне вам можливість. Схоже на шахрайство з боку робітників лайф.
Але дістати підтримку вже теж неможливо.
Дніще, а не оператор мобільного зв'язку.
До оператора додзвонитися майже неможливо.
Кваліфікація операторів жахлива. Компанія почала обманювати. Не рекомендую. Деградація компанії повна.
Вкрай обурений відношенням компанії до абонентів. Я більше 10-ти років використовую номер і таке відношення. Чорти ви, а не оператор мобільного зв'язку.
Максимально паршивий мобільний інтернет
Скріни говорять самі за себе (інтернет просто убогий, постійно вилітає на пару годин, або падає нижче плінтусу). Верхній у роумінгу, бо по-іншому навіть на сайт зайти не можни було, нижній якось таки зміг зайти з самого lifecell.
Нікому не рекомендую цього оператора. Повертаюся на Київстар, відверто жалкуючи, що переніс з нього номер.
LIFECELL КОМПАНІЯ ШАХРАЇВ
ніколи не поповнюйте телефон
за день зняли всі 400 гривень чкі були на рахунку по 75 грн за 150 мб, а потім напишуть в повідомленні «ось послуга є 15 гб за 250 грн» ну да я... Читать отзыв ви зрозумієте це рано чи піздно у*людки просто. знімуть все до останніх копійок в прямому сенсі без вашого підтвердження, без нічого, по самим невигідним тарифам за мінімальні послуги
за день зняли всі 400 гривень чкі були на рахунку по 75 грн за 150 мб, а потім напишуть в повідомленні «ось послуга є 15 гб за 250 грн» ну да я для цього
поповнювала.
у* людки ні за що не вибачаться, підтримка взагалі нічого не робить
ніколи не поповнюйте телефон, тільки коли скажуть що немає грошей на
пакет
Абсолютно бесполезная служба поддержки
Дурять людей, саппорти ніякі.
По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються... Читать отзыв Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі.
По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються без будь-яких пояснень, а розібратися з цим неможливо, бо підтримка некомпетентна.
Непрозора система списання коштів: навіть і не дізнаєшся на що в цей раз пішла «остання» копійчина :)
Після масового переходу людей на лайф, мабуть, зажралися. Ще не бачила, щоб оператори брали за перехід на ЄСім 50 грн., або не давали змоги відключити денний пакет послуг. Не на*беш – не проживеш, ось вам і політика компанії.
Таке відчуття ніби їм взагалі начхати на свій імідж та репутацію :)
Грабят в тупую! Полиция закройте главаря!!!
Ціна тарифу для мене 300грн, а для тих хто переніс 160грн. Як це розуміти?
Жесть контора
Жахлива компанія!
Совет тем, кто решает какого оператора выбрать - НЕ СОВЕТУЮ
В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит... Читать отзыв Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других).
В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит их симку, то просто прощавай остаточно, товарищ - ничего не поделать, но терпеть этот поток спама не возможно. Нафтогаз, например звонит 4-5 раз в день вне зависимости поднимаешь ты трубку и слушаешь их бубнеж или нет. И так по 5 дней к ряду
Lifecell самый худший в Украине оператор
Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год
2025 году полностью лёг под французов... Читать отзыв Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети:
Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год
2025 году полностью лёг под французов и сменились тарифы, убрали Bip, много плюшек и для полочных sim-карт ( активных) блокировочка
Не советую этого оператора это большой головняк выкачка денег!!!!
Найжахливіший оператор! Жадібна компанія!
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна... Читать отзыв Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта.
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна ситуація. Я разом зі своїм чоловіком пішла до магазину, щоб дізнатися інформацію щодо своїх списань коштів, вирішити стандартне питання. Перед цим ми намагалися зв’язатися з оператором онлайн через номер 5433, однак, оскільки я раніше цього не робила — зробити це не вдалося.
Ми звернулися до співробітника магазину, Сергія, за допомогою. Його реакція була грубою і зверхньою. Коли ми задали своє питання — він відповів у некоректній формі, наводячи якісь особисті приклади, що абсолютно недоречно і непрофесійно з боку консультанта. Він міг би спокійно пояснити або запропонувати альтернативні варіанти, якщо нас щось не влаштовувало. Проте замість цього Сергій обрав агресивний і грубий тон спілкування.
Ми намагалися перевести розмову на інше питання — як зв’язатися з оператором через голосове меню. На що Сергій просто вказав номер телефону, який ми й так знали. Ми чітко пояснили, що нам потрібен не сам номер, а покрокові дії — що саме натискати, які відповіді давати голосовому помічнику. Проте він відмовився пояснювати й не зробив жодної спроби допомогти.
Коли мій чоловік навів приклад, як це працює в іншого оператора, Сергій відповів, що: “Ідіть тоді до іншого оператора, якщо вам так подобається”. Це абсолютно неприйнятна реакція співробітника офіційної точки продажу.
Коли мій чоловік звернув йому увагу на агресивний тон, Сергій підтвердив: “Так, я буду так з вами розмовляти”. Ми вирішили припинити спілкування й вийшли з магазину, вкрай обурені та з негативним враженням.
Після інциденту я залишила скаргу через чат-бот Life, вказавши, що співробітник поводився грубо і був абсолютно некомпетентним. Проте жодної адекватної реакції з боку Lifecell не надійшло. Складається враження, що така поведінка є нормальною практикою для вашої компанії, і ніхто не збирається вибачатися чи компенсувати моральну шкоду. Питання було зовсім не вирішене для КЛІЄНТА!
Я щиро рекомендую переглянути внутрішні стандарти обслуговування і чітко прописати, якою має бути поведінка ваших працівників у спілкуванні з клієнтами. Також прошу припинити приховані списання коштів — будь-яке зняття грошей має бути чітко прописане і прозоре. Якщо списання не зазначене офіційно — це вже не просто плата, це крадіжка.
Отже,жодної пропозиції компенсації чи хоча б символічного вибачення (наприклад, безкоштовної мелодії на гудок чи бонусів) ми не отримали. Це доводить, що для Lifecell клієнт нічого не вартий. Ви показали себе як жадібна, байдужа компанія, якій плювати на репутацію.
Моя оцінка — 0 із 10.
Це найгірший оператор, з яким я мала справу. І я нікому не раджу Lifecell.
Дякую за увагу.
Не працює з Гуглом
Крадуть гроші
Грабіж від Lifecell
Надалі я залишок коштів вирішила перевести на рахунок іншого номера так як мені всеодно повний пакет не отримати. І тут знов lifecell вчиняє грабіжницькі дії. Щодня з номеру, який в тарифі не має підключення до інтернету, списує 15 грн. При чому вихідних викликів не було здійснено, смс також не було написано. В підсумку грабіжники, в особі компанії lifecell,на рівному місці ні за що вкрали з рахунку ще 60 грн.
Це просто дно!
Знімають гроші просто так...
Просто жахіття!!!
Можно было бы поставить 0, я бы поставила
Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/
Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать
Я написала ещё... Читать отзыв САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР
Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/
Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать
Я написала ещё раз, парень мне сказал тоже самое
То есть я должна пополнить счёт ещё на 38 грн, чтобы мне засчитали тариф, а куда денется мой тариф на день? За который я заплатила и не пользовалась даже
Вернуть деньги с мобильного тоже нельзя
Отказаться от номера только в центре, ну я обязательно схожу и добьюсь возврата денег!
А так же ещё пару минусов: цены повысили старым абонентам, дали скидку новым, но это пол беды
изменились условия с 5 февраля, где об этом упоминалось? Без понятия
Дело не в тех 25 грн, но настолько они меня вывели из себя, что просто не хочу дальше пользоваться этим оператором
Когда отключения света, лайф тот оператор, который вечно без связи:)
Тарифы дорогущие, цены поднимают чуть не раз в полгода
Самый дешёвый тариф 300 грн, в том же Киевстар можно дешевле, а услуг больше и качество лучше (за область не знаю, но в городе у нас нормально)
БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ, ПРЕЖДЕ ЧЕМ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ЭТИМИ
Гірші за кацапів
Тобто 25 грн помножити на хоча б 100000 тисяч людей, які користуються лайфселом і які опинилися в тій самій ситуації що і я, виходить 2.5 мільйони. Тобто це шахрайство в особливо великих розмірах здійснене групо осіб.
При зміні даних власника НЕ ВИЗНАЮТЬ застосунок ДІЯ
Комунікація з клієнтами
Плохое качество связи, прослушка
Вкрали кошти з рахунку
Украли 300 грн
Жахливий сервіс. ДНООО!