Покупал луковицы лилий. Первый раз прислали три коробки по 10 шт, нормальные. Потом заказал 9 коробок( 90штук) Из девяти коробок три коробки (30шт) гнилые(мёртвые) Возрат брака не сделали. Не советую что либо покупать у них.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що у Вас склалося таке враження від замовлення. Хочемо нагадати, що всі звернення щодо якості посадкового матеріалу розглядаються у межах гарантії — для цього важливо одразу після отримання надати фото й опис стану рослин. Якщо ситуація ще актуальна, просимо написати нам на електронну пошту або на вайбер, щоб ми могли детально перевірити інформацію та знайти рішення. Нам важливо, щоб наші клієнти залишалися задоволені покупками.
По-перше вони не опублікували мій невдоволений відгук у себе на сайті! Що є вже дуже нечесним по відношенню до своїх покупців! Відгук містив невдоволення саджанцем дворічної гортензії ! Це був не саджанець, а три слабких гілочки з гнилими корінцями і зівявшим листочком . Намагалась її реанімувати яросом, що дало результат, але з таким самим успіхом вона і пропала повністю... Читати відгук По-перше вони не опублікували мій невдоволений відгук у себе на сайті! Що є вже дуже нечесним по відношенню до своїх покупців! Відгук містив невдоволення саджанцем дворічної гортензії ! Це був не саджанець, а три слабких гілочки з гнилими корінцями і зівявшим листочком . Намагалась її реанімувати яросом, що дало результат, але з таким самим успіхом вона і пропала повністю за день. Саджанці малини також прийшли дуже «гарні» з них тільки одна дала результат.
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Нам дуже прикро, що ви отримали саджанці, які не відповідають вашим очікуванням, і що ваш досвід з нашим сервісом був негативним.
Щодо не публікації вашого відгуку на сайті - можливо, сталася технічна помилка або затримка модерації. Ми обов’язково перевіримо це та виправимо ситуацію.
Якщо ви ще не зверталися до нашої служби підтримки, просимо написати нам на email [email protected] або на Viber +380960737079, і ми запропонуємо вам компенсацію або заміну рослин. Показати 1 відповідь
В декабре 24-го года сделала заказ на 58 позиций семян на посадочный сезон 25-го года. Самена ужасные, ломаные, битые, в пакетиках масса мусора вместе с боем семян. Томаты, баклажаны, перец - такое впечатление, что семена собирались после переработки овощей в мясорубке или блендере. Целых семян в пакетиках мало. То что взошло, не факт что соответствует заявленным сортам, далее будет... Читати відгук В декабре 24-го года сделала заказ на 58 позиций семян на посадочный сезон 25-го года. Самена ужасные, ломаные, битые, в пакетиках масса мусора вместе с боем семян. Томаты, баклажаны, перец - такое впечатление, что семена собирались после переработки овощей в мясорубке или блендере. Целых семян в пакетиках мало. То что взошло, не факт что соответствует заявленным сортам, далее будет видно. А вот баклажаны не взошли вообще. Не вошла и брюсельская капуста, брала 3 вида. Много семян тоже были раздавлены. Тоже и с горохом - много ломаного, битого и даже то что целое не взошло. Все тыквенные: - тыквы, патисоны, арбузы, дыни, огурцы - семена дроблёные, погрызеные, недозрелые, разного калибра. Тоже есть сомнения в сортности. В общем, от этой торговой марки я никогда не буду покупать семена и вам не советую!!!
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв’язок, хоча нам щиро прикро читати про такий досвід.
Ми завжди прагнемо найвищої якості посівного матеріалу, тому в кожному пакетику має бути лише сертифіковане насіння. Якщо ви отримали продукцію, що викликає сумніви, то просимо звернутись до нашої служби підтримки за посиланням. Кожне наше пакування містить інструкцію та умови гарантії, що діє на всі види товарів, у тому числі при виявленні механічних пошкоджень.
Щоб ми могли розібратись та знайти рішення, обов’язково надайте фото вмісту пакування, номер замовлення та партії насіння - ми обов’язково все перевіримо.
Ми відкриті до діалогу й завжди готові вирішити ситуацію справедливо та швидко.
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що враження від отриманого замовлення виявилось негативним. Ми завжди ретельно пакуємо посадковий матеріал згідно з вимогами сезону та транспортування, і наші рослини проходять контроль перед відправленням.
Хочемо нагадати, що всі клієнти нашого інтернет-магазину захищені гарантією якості. Якщо щось викликає сумнів — ми завжди готові розглянути звернення, достатньо звернутись до служби підтримки та надати фото. Ми дбаємо про кожного клієнта й оперативно вирішуємо ситуації.
Зв’яжіться з нами, будь ласка — і ми обов’язково допоможемо!
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що враження від отриманого замовлення виявилось негативним. Ми завжди ретельно пакуємо посадковий матеріал згідно з вимогами сезону та транспортування, і наші рослини проходять контроль перед відправленням.
Хочемо нагадати, що всі клієнти нашого інтернет-магазину захищені гарантією якості. Якщо щось викликає сумнів — ми завжди готові розглянути звернення, достатньо звернутись до служби підтримки та надати фото. Ми дбаємо про кожного клієнта й оперативно вирішуємо ситуації.
Зв’яжіться з нами, будь ласка — і ми обов’язково допоможемо!
Сделать заказ еще в марте 2025,19апреля передзвонили,сказали ,сто висилають 24 апреля,однако почему то різними посилками с разницей в один день.Т.е.я должна 2заплатитть за пересилку.Я попросила вислать одним заказом,но так нельзя мне сказали,делайте новий заказ,сделать,но про меня забили .Подзвонила сегодня,еще не отправили товар.И что єто за отношение к клиентам?
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ситуація з оформленням і доставкою замовлення викликала у вас розчарування. Ми завжди прагнемо організовувати відправки максимально зручно для клієнта, однак у весняний пік сезону можливі затримки або технічні складнощі з об'єднанням замовлень.
Якщо ваше питання ще не було вирішене — обов’язково зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми зробимо все можливе, аби компенсувати незручності. Нам важливо, щоб кожен клієнт був задоволений не лише якістю рослин, а й сервісом.
Навіть і не думала писати цей негативний відгук , але можливо комусь буде в нагоді. Зробила замовлення 24.04 , узгодили з оператором , що отримаю до 30-го числа . 30.04 тиша. Зателефонувала в 09:00 в колцентр відмовилась від замовлення. Ніби то все вирішила. Але в 16:15 приходить декларація , що рослинки вже до мене йдуть! Дотелефонуватись в... Читати відгук Навіть і не думала писати цей негативний відгук , але можливо комусь буде в нагоді. Зробила замовлення 24.04 , узгодили з оператором , що отримаю до 30-го числа . 30.04 тиша. Зателефонувала в 09:00 в колцентр відмовилась від замовлення. Ніби то все вирішила. Але в 16:15 приходить декларація , що рослинки вже до мене йдуть! Дотелефонуватись в колцентр неможливо! Клієнтонеорієнтовані! Відповідають так наче б то ти винний. Вперше замовлення і такий досвід. Не рекомендую!
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження від обслуговування. Дійсно, у період високого навантаження навесні частина замовлень могла формуватись у кілька етапів, щоб забезпечити швидшу доставку окремих товарів.
Ваше звернення не залишилося поза увагою — ми обов’язково розглянемо ситуацію детальніше, щоб уникати подібного в майбутньому. Також просимо звернутися до служби підтримки для уточнення деталей вашого замовлення — ми допоможемо врегулювати питання доставки або компенсації.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода чути про проблеми з відповідністю кольору гіацинтів. Ми прагнемо забезпечити найкращий досвід для наших клієнтів і серйозно ставимося до кожного відгуку.
Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли вирішити цю проблему.Також ми вивчимо цей випадок, щоб в майбутньому уникнути подібних ситуацій.
Восени 2023 року ,а точніше 24 жовтня та 30 жовтня,були замовлені кущики малини . Приблизно 40 кущів.Навесні прокинулося тільки 4 куща.Чекали травень та червень ( можливо якщо сорти ремотантні то і прокидаються пізніше) Нічого не проросло.Написали у службу підтримки,було фото та відео кожного куща.Хамське поводження служби підтримки,пропонували 50 відсотків,а потім казали щоб я всі сухі відіслала їм.Ще був замовлена півонія... Читати відгук Восени 2023 року ,а точніше 24 жовтня та 30 жовтня,були замовлені кущики малини . Приблизно 40 кущів.Навесні прокинулося тільки 4 куща.Чекали травень та червень ( можливо якщо сорти ремотантні то і прокидаються пізніше) Нічого не проросло.Написали у службу підтримки,було фото та відео кожного куща.Хамське поводження служби підтримки,пропонували 50 відсотків,а потім казали щоб я всі сухі відіслала їм.Ще був замовлена півонія Ітон Бартзелла,но вона чомусь розквітла білою а повинна жовтою.Не раджу звертатися у цю шаражкіну контору.
Переваги:
До цього замовлення були всі плюси.Цибулини тюльпанів у них гарні
Недоліки:
Повне розчарування, сподіваюся отримати хоча б 50 відсотків,хоча і не дуже сподіваюсь.Шахраї одним словом.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Нам дійсно прикро, що ми так і не розв'язали ситуацію. З червня місяця ми пропонували Вам варіанти, а також просили конкретизації по сортах, а також отримувачах, адже замовлення були оформлені на різні імена, на що не отримали вичерпної відповіді. Для актуалізації інформації просимо звернутися на пошту [email protected].
Замовляли Самарську Лідію, а прислали незрозуміло що. Дуже сумно, давно хотіли саме цю. І це вже не вперше присилають не те, що замовили. Таке ж було з ліліями, тюльпанами і коловидними грушами. Більше замовляти не будем
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь. Ответить
Цікаво, що після того, як написати правдивий відгук пророботу працівників компанії, найкраще, що вони можуть зробити, то видалити негативні коментарі і заблоковути
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
НЕ рекомендую замовляти товар в даному магазині, коли приходить товар не по сорту, менеджери відділу претензій ведуть себе по- хамськи, відповідають тижнями, зверталася про невідповідність сорту лілії і флоксу 12.08.2024, і аж 01.09.24 мені відписали, що я можу повернути і замінити товар. Менеджер, що зі мною переписувалася, не має взагалі досвіду роботи з клієнтами, відповідає шаблонними смс, не розбираючись у... Читати відгук НЕ рекомендую замовляти товар в даному магазині, коли приходить товар не по сорту, менеджери відділу претензій ведуть себе по- хамськи, відповідають тижнями, зверталася про невідповідність сорту лілії і флоксу 12.08.2024, і аж 01.09.24 мені відписали, що я можу повернути і замінити товар. Менеджер, що зі мною переписувалася, не має взагалі досвіду роботи з клієнтами, відповідає шаблонними смс, не розбираючись у ситуації Керівник відділу не передзвонив, хоча я залишала і письмове звернення і телефонувала безпосередньо по телефонах вказаних на сайті менеджери ведуть себе зверхньо, відписують по- ночах, про клієнтоорієнтованість, вочевидь, також не чули ! Найгірше враження з усіх фірм, де мені доводилося замовляти продукцію!
Для уникнення подібних ситуацій варто знайомитися із відгуками тут, покупців. Тоді може зрозумієте, що це контора для омани і викачки грошей довірливих людей.
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Ми були клиентами Яскравої клумби, сама із за породних сортів. Рекомендували їх всім знайомим. Але, те що відправляють робітники розплідника, мабуть не знає їх керівництво, яке створювало свою мрію, свій свйт та компанію Яскрава Клумба. Саджанці приходят, це сухі та трухляві палки, з обрубаною корневою системою. Таккке враження, що весною присилають те, що не продалось восени.... Читати відгук Ми були клиентами Яскравої клумби, сама із за породних сортів. Рекомендували їх всім знайомим. Але, те що відправляють робітники розплідника, мабуть не знає їх керівництво, яке створювало свою мрію, свій свйт та компанію Яскрава Клумба. Саджанці приходят, це сухі та трухляві палки, з обрубаною корневою системою. Таккке враження, що весною присилають те, що не продалось восени. А, восени присилають те, що валялося на складі з весни. Або ще гірше, присилають той брак, що інші покупці вернули назад. Добитися правди, не вийде, бо крикливі молодички навчені по телефону занурити вас в прірву вини, багна та осуду.
Переваги:
Гарні сорта
Недоліки:
отримуємо трухляві, та сухі рослини, з обрубаним корянням
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Не варто було з ними мати справу, читайте як шахраюють. Будете обачніші інший раз, а так не варто часу марнувати, не кажучи вже про гроші, бо ліпше брати там де вже є докази порядности.
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
З 7 замовлених саджанців прийнялось лише 2, вислали весною саджанці викопані восени. Коли вже дома розпакувала побачила що корінці торф'яна суміш суха. Саджанці дорогі, на рекламу треба ж заробляти. Оцінка негативна, не рекомендую.
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Не раджу,люди безсоромно дурять, замовляла два клубні жоржин Senior Hope,прийшло що попало,дешеві гольчасті.Замовила зворотній зв'язок з інтернет магазином,реакції ноль
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
На яскравій клумбі оформила замовлення N306175 від 07.04.2024. Перша і остання покупка в цьому інтернет-магазині. Зі свого досвіду скажу - вони: а) продають неякісні рослини!!! Огризки від кореневої системи у саджанців та трухляві і напівгнилі цибулини; б) спілкуються з претензією, не хочуть повертати кошти, немає оперативності вирішення звернень, що таке клієнтоорієнтованість не чули; в) кількість негативних відгуків на просто зашкалює.... Читати відгук На яскравій клумбі оформила замовлення N306175 від 07.04.2024. Перша і остання покупка в цьому інтернет-магазині. Зі свого досвіду скажу - вони: а) продають неякісні рослини!!! Огризки від кореневої системи у саджанців та трухляві і напівгнилі цибулини; б) спілкуються з претензією, не хочуть повертати кошти, немає оперативності вирішення звернень, що таке клієнтоорієнтованість не чули; в) кількість негативних відгуків на просто зашкалює. Тепер сама розумію чому. Отже: - із 3х саджанців Флоксів один можна було викинути одразу. Коренева система нездала, пересушена, під мікроскопом можна було розгледіти ледь живі 2 точки утворення пагонів. Після посадки саджанець не росте, виглядає слабенько, незважаючи на підгодівлю добривами та систематичний полив. - із 6 цибулин Гладіолусів двох сортів, 3 штуки були напівгнилі. Мусила зчищати трухляву, а потім обробляти зеленкою. Але так і не посадила цей "чудо посадковий матеріал" - вони не проросли. Решту товарів (Лілія - 1 цибулинка, Корневін і пакет Петрушки в подарунок) залишу без оцінки. Не рекомендую яскраву клумбу, більше тут не купуватиму, і вас застерігаю! Тим більше не оплачуйте у них товар наперед - засунуть в пакунок непотріб! Краще переплатити за маркетинг Флоріуму, але отримати дійсно якісні рослини та задоволення від покупки.
Щиро дякуємо за ваш відгук, бо завдяки саме таким відгукам маємо можливість розбиратисть у ситуаціях, коли покупець не завжди правий) Ви замовили у нас кореневище флоксів та гладіолусів. При отриманні одразу надіслали нам фото кореневищ з претензією. Цікаво, що відео, на якому добре видно, що кореневище живі та з ростками ви видалили та ми маємо скрін, тож додаю. Оскільки кореневище було гарне, вам запропонували його повернути з доставкою за наш кошт, але, на диво, ви відмовились. ваше право. Домовились з вами, що ви висаджуєте посадковий матеріал та за кіль ка тиднів напишете про результати. Минув час, рослина проросла, про що ви нас і повідомили, а гроші за цю рослину ви все таки їочете отримати, бо "рослина не така, як мала б бути", на вашу думку. Так, вона виросла трохи менше, ніж інші, але догляд за рослиною ніхто не відміняв! І це відповідальність покупця!
Щодо цибулин гладіолусів жодних звернень не було, як і фото чи відео підтверджень, тому і коментувати немає що.
Хотів дещо купити, але помітив на сайті підозрілі коментарі-відгуки, які написані часто про зовсім інші рослини або дуже шаблонно й неприродно. Спитав про це в інсті й отримав якусь упороту жартівливу відповідь. Далі спитав чому на сайті не вказаний вік саджанців лохини (на деяких і обєму горщика нема, а лише абстрактні розміри), а мені починають розписувати знову якісь недолугі жарти... Читати відгук Хотів дещо купити, але помітив на сайті підозрілі коментарі-відгуки, які написані часто про зовсім інші рослини або дуже шаблонно й неприродно. Спитав про це в інсті й отримав якусь упороту жартівливу відповідь. Далі спитав чому на сайті не вказаний вік саджанців лохини (на деяких і обєму горщика нема, а лише абстрактні розміри), а мені починають розписувати знову якісь недолугі жарти і казати, що все є і це мої проблеми якщо не можу знайти. Вони видно звикли, що купують якісь пенсіонери і думають можна навішати мівіну. Я вже кажу скиньте скріншот де чітко видно напис про вік, а мені у відповідь, що це забере надто багато часу і взагалі це нічого не дасть. Далі ще гірше і все спілкування у самовдоволеному наглому й хамському тоні. Скоріше за все це неадекватка, яка знімає для них відео. Видно смм-ниця самоучка, яка свої особисті шкідливі риси та звички принесла на роботу. Керівники самі з привітом тож навряд вони взагалі в курсі як репутація їх компанії котиться на дно через недолугих працівників. Жаль, що не бачив опубліковані тут відгуки і тоді б не витрачав час на цих пройдисвітів. Звичайно, скоро вона прибіжить сюди писати те саме, що і іншим наче це люди винні.
Добрий день! Дякуємо за вашу активність на нашій сторінці та сайті, не дивлячись на ваші звертання до нашого менеджера, як "чмо, бидло, стерво, прокурені торгашки та ін...", а також погрози "начистити рило". Приємно, що тут ви все ж таки спілкуєтесь цензурно. Менше з тим, це не найкращий спосіб шукати собі клієнтів для створення сайтів, особливо для людини, яка цим займається аж з 2008 року...
Получила в мае 2 посылки из интернет магазина "Яскрава клумба". В обеих гнилые клубни глоксиний. Создала сразу претензии в Яскрава допомога, до сих пор вопросы не решены, деньги не вернули. Никогда не заказывайте в этом гадюшнике товар. Самый паршивый интернет магазин.
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Жах, категорично не рекомендую. Замовляла цибулини лідій, прийшла одна гниль. Перед відправкою товар не перевіряють. Кошти повернули лише за половину товару, решту сказали що цибулини з гниллю гарно приживаються, цибулини гнилі та уражені пліснявою. Перший раз замовляла і останній в цій компанії не почитавши відгуків. Тепер буде наука. На сайтах погані відгуки просто не опубліковують. Тому краще замовте в перевірених... Читати відгук Жах, категорично не рекомендую. Замовляла цибулини лідій, прийшла одна гниль. Перед відправкою товар не перевіряють. Кошти повернули лише за половину товару, решту сказали що цибулини з гниллю гарно приживаються, цибулини гнилі та уражені пліснявою. Перший раз замовляла і останній в цій компанії не почитавши відгуків. Тепер буде наука. На сайтах погані відгуки просто не опубліковують. Тому краще замовте в перевірених продавців.
Добрий день, Юліє! Дякуємо за ваш коментар. Але кошти за поганий посадковий матеріал вам було компенсовано. Чому ви про це нічого не написали? Про те, що є Гарантія якості і ви нею скористась, і, що кошти ваам компенсувалии... Показати 1 відповідь
Продають висохлу, деформовану, заражену хворобами та пророслу цибулю . Цікаво як митне оформлення проходять. Гарний бізнес - купують в Нідерландах неякісний товар і продають по космічним цінам.
Дякуємо за ваш відгук. Для уточнення вашого питання зверніться на пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь
нічого не зміниться доки ця контора не збанкротує. Хамство й обман то їх стиль. Товар неякісний не замінюють, гроші не бажають повертати.
Переваги:
Реклама проплачується регулярно бо інакше не буде ніхто тут щось придбавати.
Недоліки:
Обслуговування жахливе, суцільне хамство роками не змінюється. Якість товару часто погана але добитися відшкодування майже не можливо. Не ведіться на рекламу, читайте відгуки.
Добрий день! Шановний, Олександре. Ваше питання було вирішено ще 06.05.2022. Вам повернули кошти у повному обсязі. Тому про яку "гроші не бажають повертати" йде річ ми не розуміємо. Дякуємо за вашу плідну роботу на даному сервісі, маємо надію, що вона гідно оплачується.
Зробила замовлення в даному інтернет магазині "Яскрава клумба". Перший раз робила, було все добре, швидко звязались, товар в наявності, якість товару "добре". Другий раз зробила замовлення, і відразу на сайті сплатила, бо вже ж замовляла, все ок було, але на цей раз товару не виявилось на складі, мені про це сповістили не памятаю вже на який день, але не відразу,... Читати відгук Зробила замовлення в даному інтернет магазині "Яскрава клумба". Перший раз робила, було все добре, швидко звязались, товар в наявності, якість товару "добре". Другий раз зробила замовлення, і відразу на сайті сплатила, бо вже ж замовляла, все ок було, але на цей раз товару не виявилось на складі, мені про це сповістили не памятаю вже на який день, але не відразу, тобто інформація на сайті не актуальна, про наявність(( потім я попросила повернути мені кошти, і до сих пір я нічого не отримала, а вже пройшло без 2 днів два тижні, і що мені їх повернуть, вже сильно сумніваюсь... коли запитала в менеджера, коли ж мені все таки повернуть кошти, то у відповідь отримала хамовиті відповіді, і розмиту інформацію... менеджер спілкувалась зі мною, як начебто це я їй щось винна, і взагалі не маю ніякого права....Діловий етикет компаніі на мінусі конкретному((в чому я переконалась ще раз, коли попросила розібратись в даній ситуації керівника компанії, від нього взагалі мовчанка.... Тоді зрозуміло, звідки візмуться відповідальні працівники в даній компаніі, якщо керівники подають такий приклад. Тому краще не замовляти, бо можете втратити і товар, і кошти, і нерви. Тим паче на даному сайті на багато позицій завищені ціни. Товар, за який тут ще навіть не отримала свої кошти назад, замовила в іншій компаніі, давно все прийшло, і за більш приємну ціну. а взагалі вперше побачила рекламу цього недомагазину в блогерів, а якщо хто не знає, то магазини платять блогерам за гарні рекомендаціі не маленькі кошти. Тільки деякі магазини беруть рекламу, щоб розширити клієнться базу, а деякі просто того, що в низ маленька кількість клієнтів. Не повторюйте моїх помилок, та вдалих всім покупок!))
Дякуємо за ваш відгук. Оскільки він у вас вийшов таким розлогим із знанням справи, то і відповідь буде відповідна.
Щодо наявності продукції - на сайті залишки відповідають дійсності. Ситуація, яка сталась у вас, скоріш за все через те, що ви купували продукцію у період розпродажу і весь товар було продано, а щось із замовленого пішло у брак. Так, уявляєте, на посадковий матеріал теж буває брак, а надсилати брак ми не будемо. Тож менеджер вас про це повідомив. Та ви і самі певно про це знаєте, оскільки, як ви написали, замовляли у нас вдруге. І з ваших слів, перше замовлення вас задовільнило повністю...шкода, що відгуку такого розгорнутого про це ви не залишили. Але то ваше право.
Як і наше право користуватись послугами блогерів, рекламою у соціальних мережах, чи інших законних методів реклами нашої продукції. Ну звичайно, їх робота коштує грошей. Що саме вас у рекламних кампаніях дивує? Ви ж не думали, що робота блогерів, телебачення чи радіо безкоштовна?
Далі звинувачуєте нас у шахрайстві. А саме, що вам не повернуто кошти за оплачений, але не надісланий товар. Перевірити цього не можемо, адже ви не вказали жодних даних. І якби дійсно мали бажання щось прояснити, то певно звернулись би чи на пошту чи вайбер. Але запевняю вас, на сьогоднішній день нема жодної суми, яку б ми вчасно не повернули.
Бажаєте прояснити ситуацію саме щодо вашого замовлення, якщо таке дійсно мало місце бути, залиште хоча б номер замовлення, а не купу безпідставних звинувачень. Показати 1 відповідь
Вітаю! Розповім і я про свій досвід на сайті "Яскрава Клумба". Вирішив взяти отруту від жуків та комах "Стоп Жук" та "Актара". Упаковка Стоп Жук розрахована на 5 відер, так, як там 15мг. самої отрути. Найцікавіше те, що за фактом виявилося отрути вдвоє меньше - 7.5мг. Звернувшись до менеджера, вона сказала, що отруту вони не роблять, а отже, відповідальності не... Читати відгук Вітаю! Розповім і я про свій досвід на сайті "Яскрава Клумба". Вирішив взяти отруту від жуків та комах "Стоп Жук" та "Актара". Упаковка Стоп Жук розрахована на 5 відер, так, як там 15мг. самої отрути. Найцікавіше те, що за фактом виявилося отрути вдвоє меньше - 7.5мг. Звернувшись до менеджера, вона сказала, що отруту вони не роблять, а отже, відповідальності не несуть. Дали мені контакти фахівця, який буде розбиратися правда це чи ні, але я повинен написати звернення, та чекати до трьох днів, наче це щось вирішить. Шановна менеджер, якщо є сумніви, то відкрийте цю отруту та самі все побачите! Я все це розумію, але як можна продавати те, що не знаєш? Не раджу цей сайт! Шановні покупці! Ви робите покупки на свій СТРАХ і РИЗИК, БУДЬТЕ ПИЛЬНІ! Усім МИРУ І ДОБРА
Вітаю! Так. Все вірно, вам повідомили, як саме скористатись гарантією від нашого магазину. Дякуємо, за ваш відгук, Виталий, та він на цьому ресурсі не вирішить вашого питання. Якщо звичайно, у вас була мета щось вирішувати.
Перший мій досвід був чудовий, але це було по осені. Наразі це повний жах. Зробила два замовлення, один взимку, інший на початку весни, з плановою доставкою після 20-го березня. 3-го квітня нічого так і не отримавши зателефонувала на гарячу лінію, нащо отримала відповідь що впродовж тижня буде надіслане замовлення, так як очікують на поставку гортензії. І знов нічого. Через два... Читати відгук Перший мій досвід був чудовий, але це було по осені. Наразі це повний жах. Зробила два замовлення, один взимку, інший на початку весни, з плановою доставкою після 20-го березня. 3-го квітня нічого так і не отримавши зателефонувала на гарячу лінію, нащо отримала відповідь що впродовж тижня буде надіслане замовлення, так як очікують на поставку гортензії. І знов нічого. Через два тижні знов гаряча лінія і знов не має, але вже іншого товару у наявності. Запропонували повернути кошти або замовити на літо (Ви серйозно, у літку саджати барбарис). Обрала повернення коштів. Наразі 25.04. частину товару отримала (скажу так, пакування добре, а от деякі саджанці сподіваюсь виживуть), але кошти у розмірі 400грн. так і не надійшли. Гаряча лінія "відфутболила" до контакту, який займається проблемними питаннями, але і він не відповідає. Єдине бажання повернути кошти і НІКОЛИ не мати справу з цим магазином і сервісом.
Так, іноді буває, що рослини, які на броні, від виробника приходять не в належній якості, або й зовсім не приходять, бо не врожай. Так буває, і не лише у нас, а й в інших інтернет-магазинах, які імпортують продукцію з Голландії. Вам кошти вже повернули на картку. Згідно наших правил повернення відбувається до 10 робочих днів, що не суперечить ЗУ до 14 днів.
Вам повернули протягом 7 днів. Ви не отримали кошти?
Замовляла півонії. Щоб освіжити пам'ять менеджерам - ТТН 20450690360392. Специфікація до товару № 0000011557. Півонії Coral Charm, Henry Bockstoce, White Lillaby, White Sarah Bernard. Отримала товар, який не відповідає вказаному на сайті за розміром посадкового матеріалу. Як видно з фото, розміри кореневищ у кращому разі 10 см. На одному дві бруньки, на інших - по одній бруньці. Бруньки бліді, зовсім... Читати відгук Замовляла півонії. Щоб освіжити пам'ять менеджерам - ТТН 20450690360392. Специфікація до товару № 0000011557. Півонії Coral Charm, Henry Bockstoce, White Lillaby, White Sarah Bernard. Отримала товар, який не відповідає вказаному на сайті за розміром посадкового матеріалу. Як видно з фото, розміри кореневищ у кращому разі 10 см. На одному дві бруньки, на інших - по одній бруньці. Бруньки бліді, зовсім відсутні білі корінці, таке враження, що кореневища зберігали у невідповідних умовах. Відгук на сайті Яскравої клумби завантажувала разів 5, але без успіху. Пропонують забрати і вернути гроші. Хто знає, скільки чекати ?
Переваги:
Ввічливі менеджери
Недоліки:
Товар поганої якості, платна доставка, не працює сайт відгуки
Ви нам телефонували. Ми не бачили фото кореневищ та запропонували вам повернути їх нам назад. Тепер бачу, що не даремно. Дуже радимо вам їх посадити, бо на фото добре видно кількість бруньок. Також варіант з поверненням продукції за наш кошт залишається в силі. І в рамках Гарантії якості вам його запропонували. Ви відмовились від будь-яких варіантів вирішення питання та пообіцяли написати про нас відгук. Дякуємо за нього)
Робила замовлення на цьому сайте не один рік. Все було гаразд, якщо не рахуючи деякі нюанси. Але вони були не такі серйозні як цей випадок. Замовила троянди - три, і ще декілька позицій, до тих притензій не було. На одній троянді були пошкоджені біля кореневої шийки пагони, точніше напів відламані. Обрізала. Думаю нічого страшного, весною нові виростуть. На другій було... Читати відгук Робила замовлення на цьому сайте не один рік. Все було гаразд, якщо не рахуючи деякі нюанси. Але вони були не такі серйозні як цей випадок. Замовила троянди - три, і ще декілька позицій, до тих притензій не було. На одній троянді були пошкоджені біля кореневої шийки пагони, точніше напів відламані. Обрізала. Думаю нічого страшного, весною нові виростуть. На другій було ушкоджене коріння 70%, напів зламане. З таким жеж не посадис в грунт. Обрізала. Ну, думаю, весна покаже. А в третій сюрприз ще більший. Розмотавши, на корінні троянди висить бульба - бактеріальний рак - хвороба майже не виліковна. Шок. Обрізка. Обробка троянди в срочному порядку. І теж запихнула в грунт.. А ось тепер сумніваюсь, чи потрібно було... Прийдеться обробляти грунт і троянду, лікувати, можливо щось вийде. Невже вони не бачать що пакують!! Фото не зробила ушкоджених корінців - мабуть був якийсь шоковий стан !! Тому і не настоювала на поверненні по гарантійному листу. Написала листа ім, хотілось просто донести до відома, щоб були уважніші до рослин які відправляють, і тут понеслося негативу... Троянди на зараз то пустили бруньки. Подивлюсь до весни що буде. Відповідальності немає !! Також написала відгук на іхньому сайті, під трояндою, щоб покупці мали уявлення з чим можуть зіштовхнутися. Не пропустили мій відгук, бояться за свою репутацію...
С самого начала у меня возник конфликт с ними за деньги. за доставку. Доставка у них бесплатная, но как ни странно забита в накладную первым пунктом.Я с ними переписывался, они сначала согласились вернуть деньги, а потом отказались. Но это полбеды. Сейчас, когда начали цвести флоксы, которые я у них заказывал, то оказалось, что многие просто не соответствуют своему цвету и... Читати відгук С самого начала у меня возник конфликт с ними за деньги. за доставку. Доставка у них бесплатная, но как ни странно забита в накладную первым пунктом.Я с ними переписывался, они сначала согласились вернуть деньги, а потом отказались. Но это полбеды. Сейчас, когда начали цвести флоксы, которые я у них заказывал, то оказалось, что многие просто не соответствуют своему цвету и названию. И если пишешь нехороший отзыв у них на сайте, они модератором просто удаляются и все. Не рекомендую эту "фирму". Жалко потраченные денег и времени.
Лилии лукавицы
Первый раз прислали три коробки по 10 шт, нормальные. Потом заказал 9 коробок( 90штук)
Из девяти коробок три коробки (30шт) гнилые(мёртвые)
Возрат брака не сделали.
Не советую что либо покупать у них.
Саджанці купувати геть не рекомендую
Відгук містив невдоволення саджанцем дворічної гортензії ! Це був не саджанець, а три слабких гілочки з гнилими корінцями і зівявшим листочком . Намагалась її реанімувати яросом, що дало результат, але з таким самим успіхом вона і пропала повністю... Читати відгук По-перше вони не опублікували мій невдоволений відгук у себе на сайті! Що є вже дуже нечесним по відношенню до своїх покупців!
Відгук містив невдоволення саджанцем дворічної гортензії ! Це був не саджанець, а три слабких гілочки з гнилими корінцями і зівявшим листочком . Намагалась її реанімувати яросом, що дало результат, але з таким самим успіхом вона і пропала повністю за день. Саджанці малини також прийшли дуже «гарні» з них тільки одна дала результат.
Нам дуже прикро, що ви отримали саджанці, які не відповідають вашим очікуванням, і що ваш досвід з нашим сервісом був негативним.
Щодо не публікації вашого відгуку на сайті - можливо, сталася технічна помилка або затримка модерації. Ми обов’язково перевіримо це та виправимо ситуацію.
Якщо ви ще не зверталися до нашої служби підтримки, просимо написати нам на email [email protected] або на Viber +380960737079, і ми запропонуємо вам компенсацію або заміну рослин. Показати 1 відповідь
Семена после блендера
Самена ужасные, ломаные, битые, в пакетиках масса мусора вместе с боем семян.
Томаты, баклажаны, перец - такое впечатление, что семена собирались после переработки овощей в мясорубке или блендере. Целых семян в пакетиках мало. То что взошло, не факт что соответствует заявленным сортам, далее будет... Читати відгук В декабре 24-го года сделала заказ на 58 позиций семян на посадочный сезон 25-го года.
Самена ужасные, ломаные, битые, в пакетиках масса мусора вместе с боем семян.
Томаты, баклажаны, перец - такое впечатление, что семена собирались после переработки овощей в мясорубке или блендере. Целых семян в пакетиках мало. То что взошло, не факт что соответствует заявленным сортам, далее будет видно. А вот баклажаны не взошли вообще.
Не вошла и брюсельская капуста, брала 3 вида. Много семян тоже были раздавлены. Тоже и с горохом - много ломаного, битого и даже то что целое не взошло.
Все тыквенные: - тыквы, патисоны, арбузы, дыни, огурцы - семена дроблёные, погрызеные, недозрелые, разного калибра. Тоже есть сомнения в сортности.
В общем, от этой торговой марки я никогда не буду покупать семена и вам не советую!!!
Ми завжди прагнемо найвищої якості посівного матеріалу, тому в кожному пакетику має бути лише сертифіковане насіння. Якщо ви отримали продукцію, що викликає сумніви, то просимо звернутись до нашої служби підтримки за посиланням. Кожне наше пакування містить інструкцію та умови гарантії, що діє на всі види товарів, у тому числі при виявленні механічних пошкоджень.
Щоб ми могли розібратись та знайти рішення, обов’язково надайте фото вмісту пакування, номер замовлення та партії насіння - ми обов’язково все перевіримо.
Ми відкриті до діалогу й завжди готові вирішити ситуацію справедливо та швидко.
Жах, не беріть
Хочемо нагадати, що всі клієнти нашого інтернет-магазину захищені гарантією якості. Якщо щось викликає сумнів — ми завжди готові розглянути звернення, достатньо звернутись до служби підтримки та надати фото. Ми дбаємо про кожного клієнта й оперативно вирішуємо ситуації.
Зв’яжіться з нами, будь ласка — і ми обов’язково допоможемо!
Це жах, ці люди не повинні працювати з рослинами, там любові не має
Хочемо нагадати, що всі клієнти нашого інтернет-магазину захищені гарантією якості. Якщо щось викликає сумнів — ми завжди готові розглянути звернення, достатньо звернутись до служби підтримки та надати фото. Ми дбаємо про кожного клієнта й оперативно вирішуємо ситуації.
Зв’яжіться з нами, будь ласка — і ми обов’язково допоможемо!
Не реомендую
.Подзвонила сегодня,еще не отправили товар.И что єто за отношение к клиентам?
Якщо ваше питання ще не було вирішене — обов’язково зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми зробимо все можливе, аби компенсувати незручності. Нам важливо, щоб кожен клієнт був задоволений не лише якістю рослин, а й сервісом.
Безвідповідальні !
Зробила замовлення 24.04 , узгодили з оператором , що отримаю до 30-го числа .
30.04 тиша. Зателефонувала в 09:00 в колцентр відмовилась від замовлення. Ніби то все вирішила. Але в 16:15 приходить декларація , що рослинки вже до мене йдуть!
Дотелефонуватись в... Читати відгук Навіть і не думала писати цей негативний відгук , але можливо комусь буде в нагоді.
Зробила замовлення 24.04 , узгодили з оператором , що отримаю до 30-го числа .
30.04 тиша. Зателефонувала в 09:00 в колцентр відмовилась від замовлення. Ніби то все вирішила. Але в 16:15 приходить декларація , що рослинки вже до мене йдуть!
Дотелефонуватись в колцентр неможливо! Клієнтонеорієнтовані! Відповідають так наче б то ти винний.
Вперше замовлення і такий досвід. Не рекомендую!
Ваше звернення не залишилося поза увагою — ми обов’язково розглянемо ситуацію детальніше, щоб уникати подібного в майбутньому. Також просимо звернутися до служби підтримки для уточнення деталей вашого замовлення — ми допоможемо врегулювати питання доставки або компенсації.
Жахливо жахливо
Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли вирішити цю проблему.Також ми вивчимо цей випадок, щоб в майбутньому уникнути подібних ситуацій.
Дякуємо, що допомагаєте нам покращуватися.
Саджанці малини
Присилають не те, що замовляли
Ответить
Яскрава клумба видаляє негативні відгуки клієнтів на своїх сайтах
Непрофесійна робота праціників відділу претензій
Менеджер, що зі мною переписувалася, не має взагалі досвіду роботи з клієнтами, відповідає шаблонними смс, не розбираючись у... Читати відгук НЕ рекомендую замовляти товар в даному магазині, коли приходить товар не по сорту, менеджери відділу претензій ведуть себе по- хамськи, відповідають тижнями, зверталася про невідповідність сорту лілії і флоксу 12.08.2024, і аж 01.09.24 мені відписали, що я можу повернути і замінити товар.
Менеджер, що зі мною переписувалася, не має взагалі досвіду роботи з клієнтами, відповідає шаблонними смс, не розбираючись у ситуації
Керівник відділу не передзвонив, хоча я залишала і письмове звернення і телефонувала безпосередньо по телефонах вказаних на сайті
менеджери ведуть себе зверхньо, відписують по- ночах, про клієнтоорієнтованість, вочевидь, також не чули ! Найгірше враження з усіх фірм, де мені доводилося замовляти продукцію!
Звісно шахрайство
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Скарга на робітників Яскравої Клумби
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Навіщо зв'язувалися
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Неякісний посадковий матеріал.
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Байдужі і безводповідальні
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
На яскравій клумбі оформила замовлення
Зі свого досвіду скажу - вони:
а) продають неякісні рослини!!! Огризки від кореневої системи у саджанців та трухляві і напівгнилі цибулини;
б) спілкуються з претензією, не хочуть повертати кошти, немає оперативності вирішення звернень, що таке клієнтоорієнтованість не чули;
в) кількість негативних відгуків на просто зашкалює.... Читати відгук На яскравій клумбі оформила замовлення N306175 від 07.04.2024. Перша і остання покупка в цьому інтернет-магазині.
Зі свого досвіду скажу - вони:
а) продають неякісні рослини!!! Огризки від кореневої системи у саджанців та трухляві і напівгнилі цибулини;
б) спілкуються з претензією, не хочуть повертати кошти, немає оперативності вирішення звернень, що таке клієнтоорієнтованість не чули;
в) кількість негативних відгуків на просто зашкалює. Тепер сама розумію чому.
Отже:
- із 3х саджанців Флоксів один можна було викинути одразу. Коренева система нездала, пересушена, під мікроскопом можна було розгледіти ледь живі 2 точки утворення пагонів. Після посадки саджанець не росте, виглядає слабенько, незважаючи на підгодівлю добривами та систематичний полив.
- із 6 цибулин Гладіолусів двох сортів, 3 штуки були напівгнилі. Мусила зчищати трухляву, а потім обробляти зеленкою. Але так і не посадила цей "чудо посадковий матеріал" - вони не проросли.
Решту товарів (Лілія - 1 цибулинка, Корневін і пакет Петрушки в подарунок) залишу без оцінки.
Не рекомендую яскраву клумбу, більше тут не купуватиму, і вас застерігаю! Тим більше не оплачуйте у них товар наперед - засунуть в пакунок непотріб! Краще переплатити за маркетинг Флоріуму, але отримати дійсно якісні рослини та задоволення від покупки.
Щиро дякуємо за ваш відгук, бо завдяки саме таким відгукам маємо можливість розбиратисть у ситуаціях, коли покупець не завжди правий)
Ви замовили у нас кореневище флоксів та гладіолусів. При отриманні одразу надіслали нам фото кореневищ з претензією. Цікаво, що відео, на якому добре видно, що кореневище живі та з ростками ви видалили та ми маємо скрін, тож додаю. Оскільки кореневище було гарне, вам запропонували його повернути з доставкою за наш кошт, але, на диво, ви відмовились. ваше право. Домовились з вами, що ви висаджуєте посадковий матеріал та за кіль ка тиднів напишете про результати. Минув час, рослина проросла, про що ви нас і повідомили, а гроші за цю рослину ви все таки їочете отримати, бо "рослина не така, як мала б бути", на вашу думку. Так, вона виросла трохи менше, ніж інші, але догляд за рослиною ніхто не відміняв! І це відповідальність покупця!
Щодо цибулин гладіолусів жодних звернень не було, як і фото чи відео підтверджень, тому і коментувати немає що.
Неадеквати та сумнівні відгуки
Дякуємо за вашу активність на нашій сторінці та сайті, не дивлячись на ваші звертання до нашого менеджера, як "чмо, бидло, стерво, прокурені торгашки та ін...", а також погрози "начистити рило".
Приємно, що тут ви все ж таки спілкуєтесь цензурно.
Менше з тим, це не найкращий спосіб шукати собі клієнтів для створення сайтів, особливо для людини, яка цим займається аж з 2008 року...
Гнилые клубни глоксиний
Никогда не заказывайте в этом гадюшнике товар. Самый паршивый интернет магазин.
Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Неякісний товар, відмова повертати кошти
Продаж неякісної цибулі сіянки
Цікаво як митне оформлення проходять.
Гарний бізнес - купують в Нідерландах неякісний товар і продають по космічним цінам.
Дуже погані саджанці
Дякуємо за ваш відгук. Для уточнення вашого питання зверніться на пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь
Хамство зашкалює
НЕ рекомендую
Дякуємо за ваш відгук. Оскільки він у вас вийшов таким розлогим із знанням справи, то і відповідь буде відповідна.
Щодо наявності продукції - на сайті залишки відповідають дійсності. Ситуація, яка сталась у вас, скоріш за все через те, що ви купували продукцію у період розпродажу і весь товар було продано, а щось із замовленого пішло у брак. Так, уявляєте, на посадковий матеріал теж буває брак, а надсилати брак ми не будемо. Тож менеджер вас про це повідомив. Та ви і самі певно про це знаєте, оскільки, як ви написали, замовляли у нас вдруге. І з ваших слів, перше замовлення вас задовільнило повністю...шкода, що відгуку такого розгорнутого про це ви не залишили. Але то ваше право.
Як і наше право користуватись послугами блогерів, рекламою у соціальних мережах, чи інших законних методів реклами нашої продукції. Ну звичайно, їх робота коштує грошей. Що саме вас у рекламних кампаніях дивує? Ви ж не думали, що робота блогерів, телебачення чи радіо безкоштовна?
Далі звинувачуєте нас у шахрайстві. А саме, що вам не повернуто кошти за оплачений, але не надісланий товар. Перевірити цього не можемо, адже ви не вказали жодних даних. І якби дійсно мали бажання щось прояснити, то певно звернулись би чи на пошту чи вайбер. Але запевняю вас, на сьогоднішній день нема жодної суми, яку б ми вчасно не повернули.
Бажаєте прояснити ситуацію саме щодо вашого замовлення, якщо таке дійсно мало місце бути, залиште хоча б номер замовлення, а не купу безпідставних звинувачень. Показати 1 відповідь
Отрута для жуків "Стоп Жук" - БРЕХНЯ
Вирішив взяти отруту від жуків та комах "Стоп Жук" та "Актара".
Упаковка Стоп Жук розрахована на 5 відер, так, як там 15мг. самої отрути. Найцікавіше те, що за фактом виявилося отрути вдвоє меньше - 7.5мг.
Звернувшись до менеджера, вона сказала, що отруту вони не роблять, а отже, відповідальності не... Читати відгук Вітаю! Розповім і я про свій досвід на сайті "Яскрава Клумба".
Вирішив взяти отруту від жуків та комах "Стоп Жук" та "Актара".
Упаковка Стоп Жук розрахована на 5 відер, так, як там 15мг. самої отрути. Найцікавіше те, що за фактом виявилося отрути вдвоє меньше - 7.5мг.
Звернувшись до менеджера, вона сказала, що отруту вони не роблять, а отже, відповідальності не несуть. Дали мені контакти фахівця, який буде розбиратися правда це чи ні, але я повинен написати звернення, та чекати до трьох днів, наче це щось вирішить.
Шановна менеджер, якщо є сумніви, то відкрийте цю отруту та самі все побачите!
Я все це розумію, але як можна продавати те, що не знаєш?
Не раджу цей сайт!
Шановні покупці!
Ви робите покупки на свій СТРАХ і РИЗИК, БУДЬТЕ ПИЛЬНІ!
Усім МИРУ І ДОБРА
Дякуємо, за ваш відгук, Виталий, та він на цьому ресурсі не вирішить вашого питання. Якщо звичайно, у вас була мета щось вирішувати.
Жахливе ставлення до клієнта
Так, іноді буває, що рослини, які на броні, від виробника приходять не в належній якості, або й зовсім не приходять, бо не врожай.
Так буває, і не лише у нас, а й в інших інтернет-магазинах, які імпортують продукцію з Голландії.
Вам кошти вже повернули на картку. Згідно наших правил повернення відбувається до 10 робочих днів, що не суперечить ЗУ до 14 днів.
Вам повернули протягом 7 днів. Ви не отримали кошти?
Розчарована товаром
Специфікація до товару № 0000011557. Півонії Coral Charm, Henry Bockstoce, White Lillaby, White Sarah Bernard.
Отримала товар, який не відповідає вказаному на сайті за розміром посадкового матеріалу. Як видно з фото, розміри кореневищ у кращому разі 10 см. На одному дві бруньки, на інших - по одній бруньці. Бруньки бліді, зовсім... Читати відгук Замовляла півонії. Щоб освіжити пам'ять менеджерам - ТТН 20450690360392.
Специфікація до товару № 0000011557. Півонії Coral Charm, Henry Bockstoce, White Lillaby, White Sarah Bernard.
Отримала товар, який не відповідає вказаному на сайті за розміром посадкового матеріалу. Як видно з фото, розміри кореневищ у кращому разі 10 см. На одному дві бруньки, на інших - по одній бруньці. Бруньки бліді, зовсім відсутні білі корінці, таке враження, що кореневища зберігали у невідповідних умовах. Відгук на сайті Яскравої клумби завантажувала разів 5, але без успіху. Пропонують забрати і вернути гроші. Хто знає, скільки чекати ?
Ви нам телефонували. Ми не бачили фото кореневищ та запропонували вам повернути їх нам назад. Тепер бачу, що не даремно.
Дуже радимо вам їх посадити, бо на фото добре видно кількість бруньок. Також варіант з поверненням продукції за наш кошт залишається в силі. І в рамках Гарантії якості вам його запропонували. Ви відмовились від будь-яких варіантів вирішення питання та пообіцяли написати про нас відгук. Дякуємо за нього)
А хто теж бажає придбати такі чудові півонії, вам сюди https://bit.ly/41g3i5v Показати 1 відповідь
Хвора троянда
Замовила троянди - три, і ще декілька позицій, до тих притензій не було.
На одній троянді були пошкоджені біля кореневої шийки пагони, точніше напів відламані. Обрізала. Думаю нічого страшного, весною нові виростуть.
На другій було... Читати відгук Робила замовлення на цьому сайте не один рік. Все було гаразд, якщо не рахуючи деякі нюанси. Але вони були не такі серйозні як цей випадок.
Замовила троянди - три, і ще декілька позицій, до тих притензій не було.
На одній троянді були пошкоджені біля кореневої шийки пагони, точніше напів відламані. Обрізала. Думаю нічого страшного, весною нові виростуть.
На другій було ушкоджене коріння 70%, напів зламане. З таким жеж не посадис в грунт. Обрізала. Ну, думаю, весна покаже.
А в третій сюрприз ще більший. Розмотавши, на корінні троянди висить бульба - бактеріальний рак - хвороба майже не виліковна. Шок. Обрізка. Обробка троянди в срочному порядку. І теж запихнула в грунт.. А ось тепер сумніваюсь, чи потрібно було... Прийдеться обробляти грунт і троянду, лікувати, можливо щось вийде.
Невже вони не бачать що пакують!!
Фото не зробила ушкоджених корінців - мабуть був якийсь шоковий стан !! Тому і не настоювала на поверненні по гарантійному листу.
Написала листа ім, хотілось просто донести до відома, щоб були уважніші до рослин які відправляють, і тут понеслося негативу...
Троянди на зараз то пустили бруньки. Подивлюсь до весни що буде.
Відповідальності немає !!
Також написала відгук на іхньому сайті, під трояндою, щоб покупці мали уявлення з чим можуть зіштовхнутися. Не пропустили мій відгук, бояться за свою репутацію...
Не советут иметь дело с этой "компанией". если ее можно так назвать.
Уточните ваши данные или номер заказа, мы проверим. Показати 1 відповідь