Компания "Яскрава клумба" відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки покупців та клієнтів
Компания "Яскрава клумба"
2.8 5
24 відгука / 24298 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Упаковка рослин потребує кращого. Рослини дуже слабкі

Гунько Н. Гунько Н. 10 травня, 2025 год
Замовлення прийшло швидко. Але земля уся висипалася з горщиків. Коріння було голе. Самі рослини дуже слабкі.
Переваги:
  1. Швидкість. Рослини хоч кволі, але живі
Недоліки:
  1. Погана упаковка. Рослини дуже слабкі
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 16 травня, 2025 год
Дякуємо за відгук! Нам прикро, що ви залишилися незадоволені якістю упаковки та станом рослин.

Звертаємо увагу, що кожен наш клієнт має гарантію якості посадкового матеріалу, і в разі отримання товару з пошкодженнями може скористатися нею. Умови гарантії та інструкція, як діяти у таких випадках, доступні на сайті. Якщо ви вже зверталися — ми обов’язково розглянемо ситуацію. Якщо ж ні — будь ласка, ознайомтеся з умовами, щоб ми мали можливість допомогти вам належним чином.

Нам важливо, щоб кожне замовлення приносило лише позитивні враження

Жахливе знущання над рослинами

Гость Гость 5 травня, 2025 год
Ніколи не купуйте у них очитки ! Рослини у жахливому стані. Певно росли без світла взагалі. Це- ЖАХ!!!!
Недоліки:
  1. Очитки в дуже поганому стані
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 7 травня, 2025 год
Дякуємо за відгук. Нам щиро прикро, що ви залишилися незадоволені станом отриманих очитків. Ми завжди перевіряємо якість посадкового матеріалу перед відправленням, однак під час транспортування рослини можуть зазнати стресу, що тимчасово впливає на їхній вигляд. Очитки — дуже витривалі, зазвичай добре адаптуються після висадки й швидко відновлюються.

Якщо у вас залишилися сумніви щодо якості, просимо звернутися до нашої служби підтримки згідно з гарантією якості для офіційного розгляду претензії. Ми відкриті до діалогу й завжди готові допомогти вирішити ситуацію.

Цибулини лілій

Алла Беріна Алла Беріна 17 квітня, 2025 год
Переваги:
  1. Отримала посилку швидко, дуже гарно упаковане.
Недоліки:
  1. Замовила 2 сорти горшкових лілій по 10 штук кожного сорту. З них може по 4 штучки були с ростками, інші були хворі, з плямами. Почала видаляти хворі луски, під ними такі ж самі. Намагалась не чіпати середину, сподівалась, що ще піде рости, але одну розколупала, там гниль аж до корінців....
  2. Хотіла з ними полюбовно вирішити питання, але мене відшпурнули в інстаграм, на вайбері, а на сайті не проходить мій відгук зовсім. Дуже розлютилася
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 23 квітня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук!
Ставимось відповідально до якості товару та гарантій. Після вашого звернення нам на вайбер ми відразу ж вирішили ситуацію, і ми вислали вам 15 лілій на заміну. Сподіваємось, що вони порадують вас гарним цвітінням 🌸

Лотерея замовлень

Валентина Валентина 16 серпня, 2024 год
З усього, що замовляли лише 50% відповідало замовленому. Все інше взагалі не те. Замовлень робила декілька і з кожного замовлення щось не те присилали. Гортензію замість червоної надіслали білу ( так, я в курсі, що спочатку вона біла а потім червоніє але в цієї квіти пощеленіли як в звичайної білої, котра в мене вже є) , аквілегію замість ампельної надіслали... Читати відгук З усього, що замовляли лише 50% відповідало замовленому. Все інше взагалі не те. Замовлень робила декілька і з кожного замовлення щось не те присилали. Гортензію замість червоної надіслали білу ( так, я в курсі, що спочатку вона біла а потім червоніє але в цієї квіти пощеленіли як в звичайної білої, котра в мене вже є) , аквілегію замість ампельної надіслали дуже погану звичайну. Спеціально садила її окремо і вийшла звичайна аквілегію, ще й не дуже гарна, бегонію також замість ампельної прислали звичайну. крокуси також не відповідали замовленим. І це тільки те що згадалось.
Переваги:
  1. Дійсно щось надсилають згідно замовленню.
Недоліки:
  1. Лотерея, замовляючи ніколи не дізнаєтесь, що саме вам прийде відповідно замовленню, а що просто порожня витрата грошей
1 згоден
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 2 вересня, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.

Пересорт в Яскравій клумбі

Лора Лора 28 травня, 2024 год

Гарно запакували , поклали подарунок , нормальний посадковий матеріал - деякі пророслі луковички , маленькі коренці / все це я сприймаю з розумінням . Крім пересорту ! Не встигла висадити квіточку , як вона зацвіла … ( фото додаю) і після цього питання / що виросте з посадженої яблуні , кущів смородини ,... Читати відгук
Компания Яскрава клумба - Пересорт в Яскравій клумбі Компания Яскрава клумба - Пересорт в Яскравій клумбі Компания Яскрава клумба - Пересорт в Яскравій клумбі
Гарно запакували , поклали подарунок , нормальний посадковий матеріал - деякі пророслі луковички , маленькі коренці / все це я сприймаю з розумінням . Крім пересорту ! Не встигла висадити квіточку , як вона зацвіла … ( фото додаю) і після цього питання / що виросте з посадженої яблуні , кущів смородини , гортензіі , ківі Лілій і ТД . Виходять на звʼязок , обіцяють повернути кошти за цю кітку та хто мені поверне кошти і час , якщо через 2-3 роки весь інший посадковий матеріал виявиться також пере сортом … ну замахали вже ці інтернет агромаркети
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 28 травня, 2024 год
Добрий день! На разі, перед вами вибачились за помилку та питання вирішено.
Щодо іншого - питання вирішують по мірі її виникнення.

Как повезёт.

Игорь Игорь 24 квітня, 2024 год
Покупал саженцы шелковицы, вишни, клематиса- порядок. Хорошая корневая система, прижились, шелковица плодоносит. Правда ни кто не предупредил, что из-за клематиса сроки поставки будут значительно позже. Даже был подарок луковицы тюльпанов. Делаю следующий заказ- груша и слива. Уже без подарка. Груша 40 см саженец с недоразвитыми корнями и слива, зараженная оспой (шаркой). Груша, не смотря на все мои старания не прижилась,... Читати відгук Покупал саженцы шелковицы, вишни, клематиса- порядок. Хорошая корневая система, прижились, шелковица плодоносит. Правда ни кто не предупредил, что из-за клематиса сроки поставки будут значительно позже. Даже был подарок луковицы тюльпанов. Делаю следующий заказ- груша и слива. Уже без подарка. Груша 40 см саженец с недоразвитыми корнями и слива, зараженная оспой (шаркой). Груша, не смотря на все мои старания не прижилась, сливу выкорчевал и сжег, чтобы не разнести заразу по саду. И что самое неприятное, на самом сайте нельзя оставить отрицательный отзыв! Не рекомендую здесь что-то покупать. По моему мнению, лучше решать возникшие вопросы в диалоге с покупателем, чем блокировать честные, реальные отзывы.Компания Яскрава клумба - Как повезёт. Компания Яскрава клумба - Как повезёт. Компания Яскрава клумба - Как повезёт. Компания Яскрава клумба - Как повезёт.
Переваги:
  1. Хорошая упаковка, вежливые консультанты.
Недоліки:
  1. Зараженный посадочный материал, иногда сроки поставки затянуты, без уведомления. Нельзя оставить реальный отзыв на самом сайте продавца.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 25 квітня, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваше питання. Для уточнення вашої ситуації зверніться на пошту [email protected] або вайбер 0960737079 якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь.
Показати 1 відповідь

Неякісний товар

Наталія Наталія 19 квітня, 2024 год
Посадковий матеріал явно зберігається неналежно, троянда і агрус прийшли з довгими блідими напівзасохшими пагонами. З двох клубнів жоржин одна повністю суха, з відламаними бульбами, без жодної живої бруньки, пішла на смітник. Клематиси були запаковані так, що пагони просто поламались в коробці, придавлені іншими рослинами. Отже з 7 замовлених рослин в нормальному стані прийшли тільки 2.
Недоліки:
  1. Більшість отриманого товару неналежної якості
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 19 квітня, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук. Для уточнення вашого питання зверніться на пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено в інтернет-магазині роздрібу, чи на електронну пошту [email protected] якщо замовлення було оформлено на сайті опту. У нас є Гарантія якості, тож скористайтесь

Наплевательское, хамовитое и неадекватное общение с клиентами

Vadim Vadim 5 травня, 2023 год
14.09.2022 заказал 6 хост - 3 Atlantis, 1 First Frost, 1 Canadian Blue,1 Blue Cadet. 01.10.2022 их корешки были получены на отделении НП и посажены в соответствии с инструкциями. 25.04.2023, побывав на даче, обнаружил, что из всех хост проросла (примерно на 2-3 см) только одна, First Frost. В тот же день обратился в их поддержку с 2 вопросами:
1. Что... Читати відгук
14.09.2022 заказал 6 хост - 3 Atlantis, 1 First Frost, 1 Canadian Blue,1 Blue Cadet. 01.10.2022 их корешки были получены на отделении НП и посажены в соответствии с инструкциями. 25.04.2023, побывав на даче, обнаружил, что из всех хост проросла (примерно на 2-3 см) только одна, First Frost. В тот же день обратился в их поддержку с 2 вопросами:
1. Что по гарантии?
2. Есть ли еще шанс, что остальные растения также прорастут и вообще, когда обычно они прорастают? Информации именно о сроках прорастания в характеристиках на сайте нет, да и вообще где-либо в интернете найти именно этот параметр (период прорастания) по конкретным видам хост почему-то довольно проблематично, зато информация о периоде цветения есть. В чем логика - непонятно...
В ответ только ткнули ссылку на условия гарантии, где сказано, что нужно было проверять качество растений в самом начале, в течение 14 дней. Как можно оценить качество по этим маленьким невзрачным корешкам - непонятно, это ведь не готовое растение... Но ок, формально случай не гарантийный, есть, что есть...
Куда больше добило другое. На вопрос о сроках прорастания не ответили вообще, после нескольких повторений вопроса ткнули еще одну ссылку, на характеристики, которую я и сам смотрел и где этой информации, как упоминалось выше, не было. Вчера, 04.05.2023, обнаружил, что проросли уже 4 хосты из 6, не хватает только 2 Atlantis - таким образом, растения проросли быстрее, чем доблестные менеджеры соизволили отреагировать и дать нормальный ответ по существу, который сходу позволил бы несколько сгладить ситуацию. Когда же в новом обращении я сообщил им об этом, что претензий не имею, но просто порекомендовал быть внимательнее к вопросам клиентов и дополнить характеристики датой прорастания, менеджера совсем понесло - заявила, что никто никому ничего не должен, задача продавца - продать и больше ничего, нет информации не наши проблемы, ищи где хочешь, на дополнительные вопросы они отвечать вообще не обязаны, начала воспитывать и рассказывать, что и как должен делать я при покупке...
В общем, цель и стиль данной конторы - продать и забить болт, про консультации и послепродажное обслуживание можно вообще забыть. Много всего заказывал через интернет, а с таким хамством, наплевательством и наглостью сталкиваюсь впервые - именно это добило больше всего, куда больше, чем непроросшие (пока?) растения.
Переваги:
  1. Быстрое оформление заказа и относительно быстрая доставка
Недоліки:
  1. Отношение к клиентам
2 згодні
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 11 травня, 2023 год
Добрый день!

Вам ответили в полном объеме во все 4 источника, куда вы обращались с аналогичным вопросом. Также вас уведомили о том, что информацию о строках прорастания хост добавим на сайт.
Относительно вашего незнания. Наша задача, как интернет-магазин, обеспечить покупателя необходимой продукцией. Мы регулярно наполняем карточки информацией и всеми необходимыми характеристиками. Если вам этой информации не достаточно - гугл...или любые другие источники, которые вы считаете нужными.

Изучать особенности сорта, его характеристики, агротехнику выращивания до совершения покупки - это личная ответственность покупателя.
Показати 1 відповідь

Не задоволена якістю рослин

Людмила Людмила 29 травня, 2022 год
Товар приїхав швидко, добре укомплектований з гарантійним листом, але рослинами не задоволена! Замовляла жимолость, кущі приїхали з витянутими білими пагонами (наче коли картопля пролежала довго в темному місці), а при появі на сонце вони загинули. Буду сподіватися, що відросте нове.
Ще я заказала барбарис 2х річку, прислали гілочку в 9см.
Так, я з ними листувалася і вони мені... Читати відгук
Товар приїхав швидко, добре укомплектований з гарантійним листом, але рослинами не задоволена! Замовляла жимолость, кущі приїхали з витянутими білими пагонами (наче коли картопля пролежала довго в темному місці), а при появі на сонце вони загинули. Буду сподіватися, що відросте нове.
Ще я заказала барбарис 2х річку, прислали гілочку в 9см.
Так, я з ними листувалася і вони мені запропонували повернути ці рослини. Я б повернула цей товар, якщо паливо було не таке дороге.
В мене питання: навіщо "Яскрава клумба" відсилає неякісні рослини, щоб потім писати, що можно їх повернути?
Я хочу отримувати зразу якісний товар, а не займатися листуванням та лікуванням рослин.
Засмучена! Купувати більше в цьому магазині не буду!
Компания Яскрава клумба - Не задоволена якістю рослин Компания Яскрава клумба - Не задоволена якістю рослин Компания Яскрава клумба - Не задоволена якістю рослин
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 6 червня, 2022 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук та переписку на пошті.
Щодо якості рослин - думаю кожен зробить висновок сам...

А так ви все вірно написали. Ми запропонували вам повернути продукцію, яка вас не задовільнила за наш рахунок. Хоча я не бачу питань щодо якості. Те, що у саджанців витягнуті пагони - природньо. Саджанці зберігаються на складах, висаджуєте - при сонячному світлі все зазеленіє та дасть врожай.

Щодо барбарисів - такий їх розмір на сьогодні, ви замовляли у у горщику 0,5л. Є сорти трохи більші, є сорти трохи менші. Перед замовленням можна уточнювати розмір, або попросити фото у менеджерів. А якщо є бажання отримувати вже дорослі росдини, то теж варіант є - барбарис у 2-х літровому горщику.

Хмовита менеджер, відмовилася представитися.

Олександр Олександр 21 травня, 2022 год
Зателефонували, не представилася, на прохання назвати ім'я- почала хамити. Рослину (колоновидний нектарин-255грн.) повернув оскільки виявив, що кінці чорні і чорнота йде глибоко в паростку нижче зрізу, бруньки не розпустилися.. Але хамити менеджер, не припинила тоном начальника, хоча оператор- привітна. Через хамство ліпше немати справи з такими, тим паче ціна в два рази вища ніж в інших (придбав за 150грн.).
Переваги:
  1. Гарна картонна упаковка.
Недоліки:
  1. Просипалася трохи земля і гілки на кінцях чорні, на зрізі чорнота в середині є.
1 згоден
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 6 червня, 2022 год
Добрий день!
Дійсно, вами було зроблено замовлення в нашому магазині на суму 1014 грн. Одночасно на сайті була акція - при замовленні від 1000 грн отримуєте подарунок, вартістю 300 грн. Ви все отримали. На пошту надіслали фото саджанця та повідомили, що він сухий. Оскільки у нас по фото були сумніви щодо саджанця, ми запропонували вам його повернути з доставкою за наш кошт. Що ви і зробили. Саджанець ми отримали не просто живий, але вже й з листочками. Але ми розуміємо, що буває різне, можливо ви просто передумали вирощувати дерева. До речі...подарунки, які ви отримали від нас - ви нам не повернули...
Саджанець ви нам повертали з наложеним платежем, тож усі кошти та додаткові комісії нами були оплачені. Звернення по саджанцю ми отримали від вас 03 травня.
25 травня ви знову нам написали про те, що в тому самому замовленні ви отримали ще погані саджанці та цибулини лілій, про які у попередніх листах та переписках мова не йшла.
Щодо телефонних розмов...рівень вашого хамства не просто зашкалює, а переходить будь-які межі. Я з радістю можу опублікувати усі розмови та те, як ви спілкувались з нашими менеджерами та менеджером по претензіям в тому числі! Саме тому весь діалог з вами було переведено у пошту. До речі...переписку теж можу опублікувати.

Чи завжди покупець правий? НІ!!! Не завжди. Тут теж працюють живі люди, які не зобов'язані вам посміхатись на відверте хамство. Всього вам найкращого. Ми вам порадили шукати інші магазини для придбання посадкового матеріалу. На разі, усі питання по якості з вами вирішено!

Абсолютный пересорт

Елена Маншилина Елена Маншилина 21 липня, 2021 год
Всегда покупала продукцию этого производителя в "Эпицентре" и все было ок. Этой весной сделала заказ в интернет магазине. Номер заказа 149683, заказала 10 растений и НИ ОДНО из них не соответствует сорту. Если флоксы и каллы хоть не те, но в принципе красивые, то роза просто недоразумение какое-то. Больше заказывать не буду, это наплевательское отношение к клиентам.
Переваги:
  1. Быстро связались, качественная упаковка.
Недоліки:
  1. Абсолютный пересорт. Не рекомендую.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 3 жовтня, 2021 год
В интернет-магазине "Яскрава Клумба" есть Гарантия качества и сортности. Напишите письмо на электронную почту [email protected], укажите ФИО и номер телефона, на кого делали заказ, а также отправьте фото растений, которые, по вашему мнение не отвечают сорту.
Благодарим за ваш отзыв!

Не якісний товар 2019

Володимир Володимир 25 травня, 2020 год
Весною 2018 замовляв калли та лілії гіганти. отримав якісні бульби та цибулини.
Минулої осені замовив 8 цибулин лілій. Дві махрові інші гіганти. Цибулини приїхали, як звичайно, в індивідуальних пакетиках з тирсою, підписані відповідно сорту. Але як для гігантів були маленькими, що мене збентежило. Махрові ще менші, що можливо і нормально.
Але засмутило те, коли я дістав їх з пакетиків. Всі... Читати відгук
Весною 2018 замовляв калли та лілії гіганти. отримав якісні бульби та цибулини.
Минулої осені замовив 8 цибулин лілій. Дві махрові інші гіганти. Цибулини приїхали, як звичайно, в індивідуальних пакетиках з тирсою, підписані відповідно сорту. Але як для гігантів були маленькими, що мене збентежило. Махрові ще менші, що можливо і нормально.
Але засмутило те, коли я дістав їх з пакетиків. Всі цибулини були підгнивші.
В деяких вигнила повністю серединка. Спробував їх врятувати обробив фундазолом. Посадив, але дива не сталося. Цієї весни проросли тільки три лілії: дві гіганти, одна махрова.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 4 червня, 2020 год
Добрий день! Дякую за ваш відгук. Стосовно цибулин лілій-гігантів. Самі цибулини звичайних розмірів, які заявлені у нас на сайті, "гігантами" вони не повинні бути. У вашій посилці була Гарантія якості. Підкажіть, будь ласка, ви писали нам лист щодо якості посадкового матеріалу?

Боль в сердце от того что не цвело

Наталья Лотоцкая Наталья Лотоцкая 19 грудня, 2019 год
Покупала и саженцы семена, удобрения. Саженцы с лилий, тюльпанов пришли хорошо запакованные и красивые. Радуют уже 3 года, цветут, дают детей. Но вот саженцы персика пришли обрублены корни, очень короткие. Но и конечно они погибли 2 дерева. Груши 2 дерева, одна растет. Вот еще один год потеряла и только на следующий смогу посадить. Брала... Читати відгук Покупала и саженцы семена, удобрения. Саженцы с лилий, тюльпанов пришли хорошо запакованные и красивые. Радуют уже 3 года, цветут, дают детей. Компания Яскрава клумба - Боль в сердце от того что не цвело Компания Яскрава клумба - Боль в сердце от того что не цвело Компания Яскрава клумба - Боль в сердце от того что не цвело Но вот саженцы персика пришли обрублены корни, очень короткие. Но и конечно они погибли 2 дерева. Груши 2 дерева, одна растет. Вот еще один год потеряла и только на следующий смогу посадить. Брала розы с 5 кустов, из них выжило 2 куста, цвели, соответствуют, полька очень пахнет, вестер ленд очень красивая. Покупала крыжовник и кустом и деревом прижились. Крыжовник деревом и смородина очень плодовитые. Но вот с малиной ужас пришли без корней все пропали. Вот ужас еще не сфоткала жаль денег. Брала семена тоже не понравились. Всхожесть очень плохая. Конечно можно говорить что не такая почва нет удобрений. Это не мой случай. Все делаю как нужно но если брак в саженцах и понятно что растение не может выжить без корней или с гнилыми корнями как не ухаживай но не чем не поможешь. Так же пропала жимолость брали 5 шт колективом не одно из саженцев не прижилось купила на рынке растет. Но что скажешь есть и плюсы но жаль что сами сотрудники с Яскарой не прислушиваются к нам.
Переваги:
  1. Сотрудники не когда не грубили и были вежливы.
Недоліки:
  1. Много что было куплено не выжило
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 18 лютого, 2020 год
Добрый день, Наталья!

Подскажите, пожалуйста. Вы обращались к нам по данному вопросу? По луковичным вы пишите все отлично, но ставите оценку 2... На счет саженцев, ознакомьтесь, пожалуйста, с информацией. Обрезка саженцев перед высадкой - это не ошибка, а необходимость. http://bit.ly/2wrTCLW

качество и цена не соответствуют

тетяна тетяна 24 серпня, 2019 год
Ассортимент большой, но почти все пересорт (лилии почему-то всегда присылают желтого цвета, уже весь сад в желтых лилиях), розы слабые, до бутонов не доживают, поэтому про соответствие сорта ничего не скажу. Гортензия пришла сухим корнем в контейнере без единой почки. Флоксы заказывала - совсем другого цвета пришли. Астильба полумертвая. даже в контейнере. Большинство растений доходяги, но стоят как качественный материал.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 15 листопада, 2019 год
Добрый день, Татьяна!

Свяжитесь с нами. Все контакты в свободном доступе. Мы с радостью ответим на все ваши вопросы и предложим варианты решения.

Несоответствие товара

suzuki3737@ukr.net [email protected] 7 червня, 2019 год
Купила в 2018 году весной клематис, ждала год цветения. Заказала махровый красный, а окозался какой-то дикий с мелкими цветочками. Так обидно.почему все хотят обмануть?
Недоліки:
  1. Не соответствует действительности
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 15 листопада, 2019 год
Добрый день!

Спасибо за ваш отзыв. Клематисы первый год могут не проявлять махровость и действительно могут цвести мелкими цветками. В любом случае, мы свяжемся с вами для уточнения деталей.

Погана якість

Гость Гость 4 червня, 2019 год
Заказала вісім пакетиків айстрів,і зійшло чотири квіточки.
Морква лєнточна взагалі не зійшла,гарбуз на кашу також не зійшов.Розчарована і замовлення більше не робитиму.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 15 листопада, 2019 год
Доброго дня!

Усе насіння проходить експертизу та має сертифікат якості.
Зверніть увагу на те, що схожість насіння заледить від багатьох факторів:

- кліматичні умови регіону;
- регулярність поливу;
- стимуляція росту насіння;
- своєчасніть посіву;
- розсадний спосіб вирощування.

Детальніше про агротехніку можна почитати на нашому сайті http://bit.ly/2qYwxNW

Неяскраві рози від Яскрава клумба

Гость Гость 16 травня, 2019 год
Зробив замовлення 81035 в якому було 3 саджанці роз, два саджанці оптимальні , а третій напівсухі пагони з брунькой, яка засохла після посадки. Це мабуть такий багаторівневий стандарт якості, як вказано у них на сайті!!! Тепер про гарантію: виконав все як написано, але треба чекати 10 днів і самому думати, що робити з неякісним саджанцем, я висадив.Через декілька днів подзвонили... Читати відгук Зробив замовлення 81035 в якому було 3 саджанці роз, два саджанці оптимальні , а третій напівсухі пагони з брунькой, яка засохла після посадки. Це мабуть такий багаторівневий стандарт якості, як вказано у них на сайті!!! Тепер про гарантію: виконав все як написано, але треба чекати 10 днів і самому думати, що робити з неякісним саджанцем, я висадив.Через декілька днів подзвонили і запропонували чекати, що буде з цією розою, висловивши свою думку про ЯКІСТЬ придбаного товару ,запропонували викопати цей гербарій і відіслати назад, бо я начебто хочу ,щоб вони подарили мені розу. КАТЕГОРИЧНО не рекомендую купувати рози в цьому магазині, бо це лотарея, ми куплячи надіємось отримати якісний товар, для посадки!!!!!! А тут якості нема!!!! Ось фото

Розчарований покупець

Ребуха Ірина Ребуха Ірина 7 травня, 2019 год
Замовила тюльпани і розчарувалася! Сортів мало буи багато! Сорти повторилися по 3 рази,хоча на упаковках було все вірно.Тому деяких взагалі не було,особливо Махровый Wow Blue
Источник: https://yaskravaklumba.com.ua/shop/product/tiulpan-mahrovyi-wow-blue одна цибулина якої ціна 43 гривні.Не буду більше робити замовлення.
Переваги:
  1. Швидка доставка і завжди уточняють замовлення.
Недоліки:
  1. Обман клієнтів!
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 16 травня, 2019 год
Доброго дня! Дякую за ваш відгук. Дійсно, пересорт у постачальників буває, хоч дуже рідко. Саме тому у нас є "Гарантія якості та сортності". Не залежно від того, чи був пересорт у Голландії чи ні, ми несемо повну відповідальність за ту продукцію, яку ви отримуєте. Тому з вами вже зв"язався наш менеджер для вирішення питання. Буду вдячна за ваш відгук ТУТ про результати бесіди.

Недовольна

Гость Гость 14 квітня, 2019 год
Заказывала несколько раз.Обслуживание хорошее,но качество посадочного материала разное.Среди шести сортов пионов,три были очень слабые,они не выжили,а это очень недёшево, тоже самое с фотками,голубику вообще отправила назад.Очень слабые и подсохшие саженцы прислали.Больше заказывать не буду.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 16 травня, 2019 год
Добрый день! Вы писали на на электронную почту по гарантии? И перезванивал ли вам менеджер для решения вопроса?

Розчарована

Гость Гость 12 квітня, 2019 год
Сьогодні отримала посилку і була розчарована. Замовляла клубні бигоній і одна упаковка(3 шт) зіпсована. Клубень гнилий і в ньому лазить мушкара. На другу натискаєш а з неї тебе водичка. Третя взагалі похнява. Мій ном тел.+380968131029 емейл у не маю.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 16 травня, 2019 год
Доброго дня! Дякую за ваш відгук та фото. У посилочці, яку ви отримали булу гарантія. І звичайно, ви можете нею скористатися. Достатньо було зателефонувати нам, або написати лист на нашу електронну пошту. Ми з вами зв'яжемося. То ж чекаємо на ваш наступний відгук щодо вирішення ситуації. Завчасно дякую)

Постоянный покупатель

Наталья Наталья 14 грудня, 2018 год
Покупаю в Яскравой каждый год и бывало по 2 раза. Что мне нравиться Сайт заказа, работа операторов.
Переваги:
  1. Очень хорошо упакованы клубни цветов. Все принялись и цвет. Хорошо растет крыжовник штамбовый.
Недоліки:
  1. Что не понравилось Саженцы не все принялись, малина пришли саженцы без корешков, персики сильно обрезаны корни примутся или нет пойму только весной. Не принялась жимолость. И самое главное заказала персик Княже золото оплатила сразу, перезвонили через месяц и сказали что персика нет предложили Княже богатство, но это совсем не...
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 26 грудня, 2018 год
Добрый день, Наталья) Спасибо за ваш отзыв. Вы обращались к нам относительно посадочного материала? Если нет, напишите, пожалуйста, на почту [email protected].
Относительно саженцев и обрезки корневой системы - это не ошибка. Детальнее можете ознакомиться по ссылке https://www.youtube.com/watch?v=zQRg6JSn5lA.

На сайте не печатают негативные отзывы о своей продукции

Татьяна Татьяна (Украина, Київ) 5 жовтня, 2018 год
На сайте Яскрава Клумба не загружают негативные отзывы от покупателей. Я оставляла там свой отзыв, но он так и не появился в отзывах. На следующий день мне перезвонили и уточнили, что мне не понравилось. Негативные отзывы - это один из результатов работы компании на данный момент и не стоит их скрывать от остальных. В посылках присутствует некачественные луковицы и не... Читати відгук На сайте Яскрава Клумба не загружают негативные отзывы от покупателей. Я оставляла там свой отзыв, но он так и не появился в отзывах. На следующий день мне перезвонили и уточнили, что мне не понравилось. Негативные отзывы - это один из результатов работы компании на данный момент и не стоит их скрывать от остальных. В посылках присутствует некачественные луковицы и не одна. Луковицы запакованы по 5 штук и даже если там окажутся плохие, то никто не будет их доставать или заменять, а пришлют их вам посылкой в любом виде, даже если они там трухлые.
Компания "Яскрава клумба" Відповідь представника Компания "Яскрава клумба" 26 грудня, 2018 год
Все отзывы проходят модерацию. И если отзыв не относится к характеристикам товара - он не публикуется. А по качеству продукции мы, действительно, стараемся сразу же перезванивать и решать вопрос наилучшим образом для покупателя.

Тетяна

Тетяна Тетяна (Украина, Київ) 17 липня, 2018 год
Уже не вперше робила замовлення на яскравій.Замовляла і тюльпани і нарцизи і гладіолуси завжди була задоволена і якістю цибулин і обслуговуванням. У цьому році вирішила замовити багаторічники.Ромашка низька замовила три клубні прийшли усі гнилі.Люпін із 4 нормальний лише один.канни зовсім не такі квіти як у каталозі . Глоксинії із 6 шт нормальні тільки 3 шт. а то повністю засохші.Скидала фото... Читати відгук Уже не вперше робила замовлення на яскравій.Замовляла і тюльпани і нарцизи і гладіолуси завжди була задоволена і якістю цибулин і обслуговуванням. У цьому році вирішила замовити багаторічники.Ромашка низька замовила три клубні прийшли усі гнилі.Люпін із 4 нормальний лише один.канни зовсім не такі квіти як у каталозі . Глоксинії із 6 шт нормальні тільки 3 шт. а то повністю засохші.Скидала фото на інфо, писала на електронку,але ніхто не відповідає?!!! А коли робиш замовлення на 1000 грн. так телефонують не успієш і відправить замовлення!!! Шановні працівники магазину! Ми ж усі люди і якщо ми платим кошти то не за гнилі коріння, а за кореневища , які будуть квітнуть і радувать душу і око!
Я ніколи не жалкувала за грошима, але на той момент коли отримала Вашу посилку подумала "краще б я щось смачне купила дітям" ну дуже ОБІДНО!

Как я цветы заказывала

Ольга Ольга (Украина, Алчевськ) 5 травня, 2017 год
Расскажу о своем сотрудничестве с интернет-магазином «Яскрава клумба». Вместо темной розы, приобретенной прошлой осенью, выросла и зацвела розовая. Причем барышням-менеджерам во время оформления заказа я говорила, что саженцы роз поедут в другую страну: мол, не подведите.
Однако это - мелочь по сравнению с ситуацией с тюльпанами, что были приобретены тогда же. Заказала 9 видов. Из них соответствуют всего пять.... Читати відгук
Расскажу о своем сотрудничестве с интернет-магазином «Яскрава клумба». Вместо темной розы, приобретенной прошлой осенью, выросла и зацвела розовая. Причем барышням-менеджерам во время оформления заказа я говорила, что саженцы роз поедут в другую страну: мол, не подведите.
Однако это - мелочь по сравнению с ситуацией с тюльпанами, что были приобретены тогда же. Заказала 9 видов. Из них соответствуют всего пять. Двух видов – Synaede King, Earl Glory оказалось по четыре луковицы. Еще двух, так и не выясненных – по две. Вместо заказанных Gold Dust, Charming Lady, Maytime и Judith Leyster выросли обыкновенные и ничем не примечательные. Даже, я бы сказала, сиротские. Ах, да, среди них есть какие-то белые пионовидные, что, в общем, не умаляет кошмара.
Такое впечатление, что в фирме попросту на пакеты с луковицами ляпали наклейки с названиями, которые покупатель заказал. В общем, все печально.
Примечательно, что я отправила этот отзыв на сайт «Яскравой клумбы». Но там, понятное дело, его не обнародовали.
Теперь с ужасом жду, что вырастет из заказанных недавно гортензий.
P.S. Зато пакуют здесь товар отменно.
Но в любом случае придется менять продавца, однозначно. Давай, до свидания!!!!!!
1 згоден
Компания "Яскрава клумба"
Компания "Яскрава клумба"
Рейтинг 2.8 з 5 на підставі 24 відгуків

Ландшафтний дизайн
Topiar
Topiar

Рейтинг: 5
4 відгука
Компания Софито
Компания Софито

Рейтинг: 4.6
10 відгуків
Art Wood Parquet
Art Wood Parquet

Рейтинг: 1
11 відгуків
LA ROSSA
LA ROSSA

Рейтинг: 5
1 відгук
Kiev Home
Kiev Home

Рейтинг: 4.8
18 відгуків
Автополив Зелёный двор Херсон
Автополив Зелёный двор Херсон

Рейтинг: 5
2 відгука
leokadia.com.ua интернет-магазин
leokadia.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 4.6
10 відгуків
Нартекс
Нартекс

Рейтинг: 5
5 відгуків
Cascade Aqua ландшафтная компания
Cascade Aqua ландшафтная компания

Рейтинг: 5
1 відгук