Ирина Відгук додано 1 травня, 2025 год11 переглядів
Сделать заказ еще в марте 2025,19апреля передзвонили,сказали ,сто висилають 24 апреля,однако почему то різними посилками с разницей в один день.Т.е.я должна 2заплатитть за пересилку.Я попросила вислать одним заказом,но так нельзя мне сказали,делайте новий заказ,сделать,но про меня забили .Подзвонила сегодня,еще не отправили товар.И что єто за отношение к клиентам?
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ситуація з оформленням і доставкою замовлення викликала у вас розчарування. Ми завжди прагнемо організовувати відправки максимально зручно для клієнта, однак у весняний пік сезону можливі затримки або технічні складнощі з об'єднанням замовлень.
Якщо ваше питання ще не було вирішене — обов’язково зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми зробимо все можливе, аби компенсувати незручності. Нам важливо, щоб кожен клієнт був задоволений не лише якістю рослин, а й сервісом.
Не реомендую - Відгуки про Компания "Яскрава клумба"
.Подзвонила сегодня,еще не отправили товар.И что єто за отношение к клиентам?
відгук
Коментарі до відгуку
Якщо ваше питання ще не було вирішене — обов’язково зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми зробимо все можливе, аби компенсувати незручності. Нам важливо, щоб кожен клієнт був задоволений не лише якістю рослин, а й сервісом.